8 Reacties
één maand geleden
Ik weet niet of je borstvoeding geeft maar dit kan ongesteldheid voorkomen. Daarna is het in iedergeval "normaal " dat het nog prima 6 maanden kan duren. Daarna weet ik niet.
één maand geleden
Ik zou naar de gynaecoloog gaan als je je zorgen maakt...Normaal moest ik een jaar na de bevalling ook nog eens terug gaan. Moet jij binnenkort nog? En zelf voel ik persoonlijk altijd mijn ovulatie gebeuren (deels door PMDD). Ik zelf vind een ovulatietest overigens wel heel nauwkeurig.
één maand geleden
Als je vanaf nu zwanger wil worden of er voor openstaat. Dan kun je seks hebben wanneer je wil en hopelijk is het dan raak voordat je je eerste menstruatie hebt.
En inderdaad of je borstvoeding geeft kan invloed hebben op het terugkeren van de menstruatie.
Je kunt altijd even contact opnemen met de gynaecoloog/verloskundige/huisarts voor tips of evt (verdere) onderzoek.
één maand geleden
Als je nog niet ongesteld bent geweest, betekent dit dat je nog geen eisprong hebt gehad. Ik zou contact opnemen met je huisarts ipv nu elke dag een dure clear blue test te gebruiken.
één maand geleden
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Geef wel borstvoeding. In het algemeen heb je eerst je ovulatie voor je je ongesteldheid hebt. Echter weet je niet wanneer dat zal zijn. Dus er zijn idd mensen die zonder menstruatie zwanger worden. Maar dat houdt in dat ze toevallig net de eerste cyclus zijn zwanger geraakt en dat de ongesteldheid er aan zat te komen.