7 Reacties

3 dagen geleden

Ik zou morgen even de verloskundige bellen met je zorgen. Wellicht willen ze wel eem vroege echo doen of kunnen ze wat duidelijkheid geven

3 dagen geleden

Reactie op Vlm

Ik zou morgen even de verloskundige bellen met je zorgen. Wellicht willen z ...
Ja had inderdaad al gebeld, heb pas met 7,5 week een echo. Eerder denken ze dat het te vroeg is nog. Dus helaas exht afwachten tot de echo

3 dagen geleden

Reactie op mamababy03

Ja had inderdaad al gebeld, heb pas met 7,5 week een echo. Eerder denken ze ...
Vanaf 6 weken kunnen ze toch al kijken of er een hartje klopt ?

3 dagen geleden

Ik bij elke zwangerschap wel eens klein beetje bloedverlies. Als er verder niks gebeurd kan dat deels van innesteling komen. Bij zorgen kan je ook via spoed een echo laten maken voor de zekerheid en geruststelling

3 dagen geleden

Ik had bloedverlies door een hematoom. Kreeg daar ook enorm stress van maar nu een gezonde dochter van 2 jaar

2 dagen geleden

Ik had bij 13 weken echt een hele erge bloeding. Toen bedrust genomen vk gaf ook aan dat rekening moest houden met mk. Godzijdank is ze blijven zitten en is ze nu 5 maandjes. Het hoeft dus niet kan ook innestelingbloed bij jou zijn dat had ik bij m'n oudste dochter .

2 dagen geleden

Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen bloeding gehad, eerste miskraam en 2e gezond kindje, nu 29 weken zwanger en op begin ook bloeding gehad. Het kan in mijn ervaring dus twee kanten op, maar het komt zeker voor en dat het dan toch goed is. Een vroege echo zou je wellicht wat gerust kunnen stellen maar is geen garantie