Hoi, ik ben nu 5+4 zwanger. Ik heb 2 miskramen gehad. Erna gelukkig een kindje gekregen en nu ben ik weer zwanger. Sinds het weekend heb ik bij het afvegen hele lichte bloeding gehad. Maar de miskraam is niet doorgezet of op gang gekomen. Ik weet dat het normaal is en of kan zijn om bloeding te krijgen tijdens begin van de zwangerschap. Maar mijn ervaring is een beetje dat als er bloed kwam dat het na paar dagen doorzet en echt miskraam heb. Ben nu zooo onzeker erover en wacht eigenlijk steeds af wanneer ik de miskraam krijg. Heb wel af en toe exht steken/krampen. Heb voor de rest totaal geen kwaaltjes.
Heeft iemand ervaring met zwangerschap en bloedingen?
Ik bij elke zwangerschap wel eens klein beetje bloedverlies. Als er verder niks gebeurd kan dat deels van innesteling komen. Bij zorgen kan je ook via spoed een echo laten maken voor de zekerheid en geruststelling
Ik had bij 13 weken echt een hele erge bloeding. Toen bedrust genomen vk gaf ook aan dat rekening moest houden met mk. Godzijdank is ze blijven zitten en is ze nu 5 maandjes. Het hoeft dus niet kan ook innestelingbloed bij jou zijn dat had ik bij m'n oudste dochter .
Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen bloeding gehad, eerste miskraam en 2e gezond kindje, nu 29 weken zwanger en op begin ook bloeding gehad. Het kan in mijn ervaring dus twee kanten op, maar het komt zeker voor en dat het dan toch goed is. Een vroege echo zou je wellicht wat gerust kunnen stellen maar is geen garantie