15 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad en was minder ver dan gedacht (zonder bloedverlies)! Ben erg geschrokken van de stelligheid van de verloskundige ook toen. In het zkh zagen ze een lichte harstslag en de dag erna bij de verloskundige niks. “Wellicht is het hartje gestopt in de nacht, ik kan niks zeggen hierover”. Ze bereidden je echt voor op het ergste, maar eigenlijk vind ik dat er nog niks uitgesloten kan zijn totdat je het zeker weet. En het is nog zo pril… Achteraf gezien had ik helemaal geen vroege echo willen hebben om zo zoveel stress te besparen, maar goed. Week later was er een goede hartslag te zien namelijk! Ben naar een andere verloskundige gegaan en die zei dat het overeenkwam met een prille zwangerschap!

3 jaar geleden

Ik heb helaas het zelfde gehad.. eerste week echo was het het beeld van week a 2 korter...dan ik dacht.. .. geen kindje niks. Ik had ook licht bloed verlies dus ze gaven aan miskraam... week later echo.. kindje te klein en te traag hart slag . 2 week later weer echo en bleek het overleden.... al met al echo beeld 7 week uit eindelijk qua grote... maar ik moes toen al ruim 10 a 11 zijn

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad en was minder ver dan gedacht (zonder bloedv ...
Is dit van je huidige zwangerschap? Of van een eerdere? Hebben ze ook uitleg gegeven hoe het kon dat je eigenlijk minder ver was dan dat je dacht?

3 jaar geleden

Ik heb helaas het zelfde gehad.. eerste week echo was het het beeld van wee ...
Heftig.. 😞

3 jaar geleden

Reactie op MelanieBeau

Heftig.. 😞
Heb echt wel 4 maand verwerking nodig gehad van de gehele emo rollercoaster..

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad bij m’n eerste zwangerschap.. 3x ontzettende heftige bloedingen gehad, maar bij mij bleek er een hematoom te zitten. Bij ons door de telefoon, zonder te kijken gelijk gezegd het is een miskraam.. onze dochter is nu bijna 5 maanden. ☺️.

3 jaar geleden

Reactie op muriiell

Ik heb precies hetzelfde gehad bij m’n eerste zwangerschap.. 3x ontzettende ...
Jeetje wat heftig en bijzonder..

3 jaar geleden

Reactie op MelanieBeau

Jeetje wat heftig en bijzonder..
Ja hoop toch elke keer dat niet iedereen zo behandelt word zoals wij zijn gedaan. Elke keer horen dat het een miskraam is, een echo eisen en gewoon een prachtig hartje erop..

3 jaar geleden

Reactie op muriiell

Ja hoop toch elke keer dat niet iedereen zo behandelt word zoals wij zijn g ...
Ja heel bijzonder.. ik vind het nu ook eng..

3 jaar geleden

Het zou kunnen dat het vroeg gestopt is met groeien, en dat het binnenkort zal ‘loslaten’. Maar, voor het zelfde geldt ben je gewoon vroeger dan je dacht en had je een innestelingsbloeding. Ik duim voor je mee dat het goed zit!

3 jaar geleden

Misschien haal je wat hoop uit mijn topic “echo - langzaam kloppend hartje”. Verder kan je niets doen dan afwachten en hopen. 🧡

3 jaar geleden

(Wel een ander verhaal, maar het geeft wel aan hoeveel er in het prille begin nog kan veranderen)

3 jaar geleden

Misschien haal je wat hoop uit mijn topic “echo - langzaam kloppend hartje” ...
Hoi, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd… ik heb het zelfde .. kan ik met je chatten? Liefs 😊

3 jaar geleden

Reactie op x-demamavan-x

Hoi, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd… ik heb het zelfde .. kan i ...
Geaccepteerd

3 jaar geleden

Geaccepteerd
Ik heb je een bericht gestuurd