12 Reacties

8 maanden geleden

Hey, Ik herken je in jou situatie, en heb in hetzelfde schuitje gezeten. Ik ben ook begonnen met ijzer en vitamine d bij te slikken. Mijn menstruatie kwam terug toen ik van 3 naar 2 voedingen ben gegaan en toen ik ben gestopt met nachtvoedingen. Hij kwam namelijk nog iedere nacht en het was ook wel even moeilijk om daar mee te stoppen (mijn man geeft nu een flesje als het nodig is, en we zorgen dat hij mij dan niet ziet of hoort, want anders accepteert hij de fles niet. En sinds ik gestopt ben met de borst ‘s nachts wordt hij nog nauwelijks wakker). Misschien helpt het om van 3 naar 2 voedingen te gaan? Ik weet niet of je daar voor open staat hoor, maar ik probeer maar even mee te denken. Dan hoef je in ieder geval nog niet helemaal te stoppen. Of anders misschien de nacht voeding af te bouwen. Zodat het wat minder van jou lichaam vraagt en de kans op een nieuwe zwangerschap vergroot.

8 maanden geleden

Reactie op Anbaby2023

Hey, Ik herken je in jou situatie, en heb in hetzelfde schuitje gezeten. I ...
Ja bedankt. Welke voeding deed jij dan nog wel? Ik zou misschien die tussen de middag wel weg kunnen laten.

8 maanden geleden

Hi! Ik herken je verhaal wel. Wij willen ook voor een tweede kindje gaan. Alleen eerst had ik een vrij regelmatige menstruatie en nu heb ik soms een menstruatie van 1 dag.. ik snap er nog vrij weinig van. Ik geef ook nog steeds borstvoeding in de ochtend en avond. Ben nu sinds gisteren begonnen met een ovulatietest. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat! Ik lees graag mee, heb nog geen tips of adviezen 😊

8 maanden geleden

Hoi, hier gaf ik de oudste nog bv. Werd na 15maanden voor het eerst weer ongesteld en toen hij ongeveer 22maanden was ben ik zwanger geraakt. Tijdens zwangerschap ook gewoon door blijven voeden 😊

8 maanden geleden

Ik voed nog in de ochtend en in de avond. Het is nog pril, maar ik heb inmiddels een positieve test (echo nog niet gehad, dus nog spannend). Het was een grote verrassing want ik had het nog niet verwacht (zeker niet omdat de eerste een lang medisch traject was). Mijn menstruaties waren ook nog kort (duurde telkens maar 1-2 dagen, waar het voorheen wel een week duurde). Dus de duur van je menstruatie hoeft nog niet perse iets te zeggen. Hopelijk geeft dit jullie wat goede moed.

8 maanden geleden

Reactie op Anbaby2023

Ik voed nog in de ochtend en in de avond. Het is nog pril, maar ik heb in ...
Gefeliciteerd en succes

8 maanden geleden

Ik volg! Ik had wel bij 6 maanden fulltime borstvoeding geven mijn menstruatie weer terug. Geef nu ochtend en avond borstvoeding en we zijn ook weer begonnen met proberen. Wat mij betreft is het voeden ook nog niet klaar zolang mijn dochter dat wil en dat ook voor mij werkt. Dat herken ik ook in jouw verhaal. Ik lees hier over de ovulatietesten , ook goed idee om die weer in te voeren. Succes allemaal

8 maanden geleden

Zijn er nog tips over de ovulatie testen? Gebruikt die nu van de ethos

8 maanden geleden

Ik ben nu 14 weken zwanger en mijn. Dochter is 18 maanden. (Geboren in november). Heb ik oktober spiraal laten verwijderen en 1 menstruatie tussendoor gehad. Dus in mijn 2e (onregelmatige) cyclus zwanger. Ik wilde vasthouden aan de bv, mijn gedachte was:'ik wil mijn kindje niet benadelen om een nieuwe te krijgen'. Maar snap ook heel goed dat je wel stopt. Hoor wel vaker dat het iets makkelijker gaat. Veel succes!

8 maanden geleden

Reactie op Ninaschuurman

Ik ben nu 14 weken zwanger en mijn. Dochter is 18 maanden. (Geboren in nove ...
En gaat het voeden nog steeds goed?

8 maanden geleden

Reactie op Livelli

En gaat het voeden nog steeds goed?
Het is veel minder, maar altijd moeilijk uit te maken of dat is omdat ze minder vraagt of omdat je lichaam minder geeft. Denk wel dat laatste want helemaal in het begin van de zangerschap was ze wel iets ontevreden.

7 maanden geleden

Ja hier, maar ik heb toen toch besloten 1 voeding te vervangen door een fles/beker melk. Zodra ik alleen nog de ochtendvoeding deed, werd ik ineens regelmatig ongesteld en maand erop zwanger. Het voeden is 2 maand later helemaal gestopt ivm hg zwangerschap en infuus enzovoort.