11 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb daar ook last van , heb het idee dat het meer is als ik een drukke dag heb gehad.

6 maanden geleden

Hier ook, inderdaad na drukke dag/ veel tillen. Gelukkig kan het geen kwaad, het is enkel een vervelend gevoel.

6 maanden geleden

Ik precies hetzelfde. Ook inderdaad de 3e

6 maanden geleden

Jaa daar heb ik ook last van. Mijn buik groeit ook zo snel. Dit is ook mijn derde zwangerschap. Ik heb vooral last van mijn buik na een dag werken.

6 maanden geleden

Hier ook. Week 16, Vierde baby . Ik zie het als teken van ; oké dit was ff zat voor vandaag. Tis vaak savonds of eind de dag ook. Als ik dan toch nog ff speelgoed ruim en alles netjes maak. Komt zelfs ook écht “menstruatie” pijn bij kijken.

6 maanden geleden

Oh echt herkenbaar! Net een uitgepuilde meloen en echt pijnlijk ook! Z’n stevige mannenbuik 😅

6 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Oh echt herkenbaar! Net een uitgepuilde meloen en echt pijnlijk ook! Z’n st ...
5e zwangerschap en echt een flinke buik al nu 13 weken.

6 maanden geleden

Ik heb ook last van een harde buik en krampen aan het eind van de dag ben nu 14 + 5

6 maanden geleden

Ik ook, ik merk dat ik het na 2 vorige miskramen best spannend vind 😢

6 maanden geleden

Als ik veel werk en til heb ik er last van, maar mijn baan is ook erg fysiek. De verloskundige is op de hoogte en houd het in de gaten en heeft aangegeven dat het een teken is dat ik teveel doe.

6 maanden geleden

Overigens heb ik gelezen dat het ook een teken van een blaasontsteking kan zijn dus ik heb voor de zekerheid urine op kweek laten zetten