61 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Wat leuk, ik ben ook de 13e uitgerekend 馃ぉ wij hadden woensdag de termijnecho

4 maanden geleden

Ik ben ook 13november uitgerekend馃グ ik ben as woensdag precies 12 weken, jij ook dan natuurlijk馃槀

4 maanden geleden

Heel leuk!! En woensdag precies 12 weken inderdaad. Gisteren twee dagen vooruit gezet, dus dit is een snel weekje 馃槀. Hoe voelen jullie je? Is dit jullie eerste kindje? Hier is het de eerste. En ik heb nog wat misselijkheid als ik niet opsta met een cracker, maar niet meer zo als een tijdje terug. Nog wel heel moe en gisteren ontzeeeettend hormonaal 馃槵

4 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Heel leuk!! En woensdag precies 12 weken inderdaad. Gisteren twee dagen voo ...
Dit is mijn 2de zwangerschap. Ik heb een zoontje van 2 jaar en 9 maanden. Ik ben vanaf het begin al heeeeeeell erg moe, misselijk en helaas ook maagzuur erbij馃ゲ kan helaas (nog) niet genieten van mijn zwangerschap.. bij mijn zoontje voelde ik me vanaf 13 weken heeeel goed, dus hoop bij deze ook!

4 maanden geleden

Reactie op SE1809

Dit is mijn 2de zwangerschap. Ik heb een zoontje van 2 jaar en 9 maanden. ...
Oef het hele pakketje dus, lijkt me inderdaad pittig, zeker met peutertje erbij! Maar ook leuk zeg, dat je zoontje grote broer wordt 馃槉! Hopelijk nemen de vervelende kwaaltjes snel af en is het binnenkort genieten 馃グ

4 maanden geleden

Ik ook 13 nov uitgerekend馃槂 1e zwangerschap

4 maanden geleden

Leuk! Ik ben ook de 13de uitgerekend鈽猴笍

4 maanden geleden

Hallo allemaal, eindelijk! De 13 november topic hahaha. Ik ben dan ook uitgerekend, 1e kindje :) Termijn echo afgelopen vrijdag was goed. Nu door naar de NIPT. Maandag prikken. Leuk om te zien hoe het bij iedereen gaat 馃

4 maanden geleden

Ik ook 13e :) en 2e kind. 1e dochter nu bijna 2 jaar en 3 maanden :) nipt was goed :-)

4 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Heel leuk!! En woensdag precies 12 weken inderdaad. Gisteren twee dagen voo ...
Voor mij is het mijn tweede! Afgelopen woensdag termijn echo gehad en meteen bloed geprikt voor de nipt. Nu afwachten 馃馃徎

4 maanden geleden

Hier ook 13 november uitgerekend! Zwanger van de 2e en een zoontje van 1 jaar en 9 maanden.

4 maanden geleden

13 november hier ook 馃挭馃徏馃ぐ馃徑

4 maanden geleden

Ik ook 13e uitgerekend! 1e zwangerschap, ben afgelopen donderdag 3 dagen vooruit gezet dus weer 3 dagen gewonnen 馃槣

4 maanden geleden

Ohhh gezellig! Wat leuk dat we allemaal gelijk lopen 馃槃. Hebben jullie het al verteld op werk? En zo niet, wanneer gaan jullie het vertellen? Ik ga met verlof precies als de piek weer begint, dus zit nog wat te twijfelen wat handig is ivm vervanging/overdracht en de vakantieperiode die er ook snel weer aankomt..

4 maanden geleden

Wij zijn ook uitgerekend op 13 november. Het wordt ons eerste kindje ;). Morgen hebben we de 13 weken echo gepland staan.. (inmiddels 14 weken zwanger). Vind het super spannend allemaal!

4 maanden geleden

Ik ben ook 13 november uitgerekend wat leuk dames

4 maanden geleden

Reactie op cigdem93

Wij zijn ook uitgerekend op 13 november. Het wordt ons eerste kindje ;). Mo ...
Ohh leuk! Wij hadden twee dagen terug de 13 weken echo. Superleuk om de baby van top tot teen te bekijken 馃グ. Ik vond het ook heel spannend, maar was allemaal goed. Veel plezier vandaag!

4 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen? Is er al war verschil van het 1e naar het 2e trimester? 馃馃崁

3 maanden geleden

Hoi, weten jullie al wat het geslacht wordt. Wij hebben afgelopen maandag een pretecho gehad en weten al wat het wordt馃馃尀馃挋

3 maanden geleden

Reactie op cigdem93

Hoi, weten jullie al wat het geslacht wordt. Wij hebben afgelopen maandag e ...
Oeh leuk, een jongetje, gefeliciteerd! Wij laten ons verrassen bij de geboorte 馃グ. Gisteren was ik naar het inloopuur van de verloskundige om naar het hartje te luisteren. Mijn baarmoeder lag toen nog erg laag, net boven het schaambot. Ben dus even benieuwd hoe dit bij jullie is! Ik denk trouwens af en toe de baby al wel te kunnen voelen. Hebben jullie ook al wat gevoeld??