61 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook de 13de! Van een meisje🌸

3 maanden geleden

Hier ook 13 november! Al gaf het ziekenhuis bij de 13 weken echo aan dat ze 12 november dachten 😂.. die ene dag maakte blijkbaar veel uit om de groeicurves van de kleine naar gemiddeld te hebben. Verloskundige houdt toch 13 november aan. Ik merk sinds een week of 2-3 wel echt meer energie! Weer wat meer sporten/bewegen en minder gekke dingen eten.. überhaupt iets minder eten (gelukkig 🙈). En soms vervelende hoofdpijn. Verder voel ik me nu gelukkig goed! Hoe gaat het bij jullie allemaal?

3 maanden geleden

Ik lees dit nu pas. Maar ik ben ook de 13e uitgerekend 🤗

3 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Oeh leuk, een jongetje, gefeliciteerd! Wij laten ons verrassen bij de geboo ...
Dankjewel🥰 Super leuk dat jullie dat gaan doen! Ik voel nog niets… helaas🙃

3 maanden geleden

Net te horen gekregen dat we een meisje krijgen 🩷 🥰 We hebben al een zoontje. Voel de baby nu sinds 14 weken af en toe. M'n zoontje bij 16 weken, beide keren placenta aan de achterkant.

3 maanden geleden

Reactie op 22-24mama

Net te horen gekregen dat we een meisje krijgen 🩷 🥰 We hebben al een zoon ...
Gefeliciteerd!💜

3 maanden geleden

Ik ben ook 13 november uitgerekend. Vindt het heel bijzonder want mijn man is 13.10. Jarig, ik 13.07. En onze dochter wordt op 14 november 5. Ons buikbaby wordt waarschijnlijk weer een meisje. Inmiddels voel ik me een stuk beter. Sinds 13 weken haast niet meer misselijk, echt een opluchting.

3 maanden geleden

Hoi voelen jullie de baby al bewegen? Ik voel nog niets en mn placenta ligt aan de achterkant🦋

3 maanden geleden

Ik denk het soms wel, maar nog niet met volle overtuiging!

3 maanden geleden

Ik voel gekriebel en geplop haha! Vooral als ik stilzit

3 maanden geleden

Ik voel ook de baby nog niet bewegen, maar mijn placenta ligt aan de voorkant dus weet dat dat iets later kan zijn dat ik dat voor het eerst ga voelen (ik ben nu 18+2). Hele andere vraag: zijn jullie al bezig met namen of er al uit? Wij hebben wel een naam in ons hoofd die we mooi vinden, maar ik vind het zoooo moeilijk om te beslissen omdat het echt een beslissing is voor de rest van zijn leven 🥹 Herkenen jullie dit?

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik voel ook de baby nog niet bewegen, maar mijn placenta ligt aan de voorka ...
Jaaa al heel lang bezig met namen, al voor de zwangerschap! Wij ontdekken het geslacht pas bij de bevalling en hebben voor beide geslachten al wel favoriete namen, maar vinden het ook prima als er tussentijds nog leukere namen voorbij komen. Ik merk stiekem wel dat ik opties voor namen altijd vergelijk met de namen die we nu in gedachten hebben. Dat helpt wel om er meer zeker over te worden. Zou je het fijn vinden om nu al 100% zeker te zijn van een naam?

3 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Jaaa al heel lang bezig met namen, al voor de zwangerschap! Wij ontdekken h ...
Herkenbaar! Wij hebben ook al een favoriete naam en alle andere namen worden daarmee vergeleken haha We hebben gelukkig nog even de tijd ☺️

3 maanden geleden

We hebben allemaal binnenkort de 20 weken echo denk ik?? Ik vind het toch weer helemaal spannend 🙈

3 maanden geleden

Reactie op nassie1995

We hebben allemaal binnenkort de 20 weken echo denk ik?? Ik vind het toch w ...
Ik as donderdag🤍

3 maanden geleden

Reactie op SE1809

Ik as donderdag🤍
Ik ook donderdag!

3 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Ik ook donderdag!
Oooh spannend!

3 maanden geleden

Hier komende maandag! Gaan dan ook achter t geslacht komen!

3 maanden geleden

Hier ook 13 november uitgerekend, ga wel voor een keizersnede dus ze zal eerder komen 😊

3 maanden geleden

Jaa wij komende vrijdag de 20 weken echo! Wel weer spannend inderdaad.. maar ook veel zin om de kleine weer te kunnen zien!