61 Reacties

3 maanden geleden

Volgende week woensdag de 20 weken echo. Dan ook precies 20 weken zwanger. Ook 13 november uitgerekend

3 maanden geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. Zo bijzonder wat ze allemaal al kunnen zien! Alles was goed ❤️ Super leuk moment om minstens een half uur naar je baby te kunnen kijken 🤩

3 maanden geleden

Reactie op kimvheertum

Vandaag de 20 weken echo gehad. Zo bijzonder wat ze allemaal al kunnen zien ...
Ohhhh heerlijk 😍!! Zag je een groot verschil met de 13 weken echo?

3 maanden geleden

Reactie op SE1809

Oooh spannend!
Ja heeel spannend! Hoe laat heb jij hem? Wij mogen meteen om 8u komen. Kan ik daarna weer lekker lang teren op hopelijk een goede echo 😁

3 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Ohhhh heerlijk 😍!! Zag je een groot verschil met de 13 weken echo?
We hebben de 13 weken echo niet gedaan, dus ik weet het niet haha. Het is wel echt heel duidelijk, elk botje in de ruggengraat kan je zien, zo ook de kamers in het hartje. Heb met verbazing gekeken wat er allemaal al zichtbaar is, ongelofelijk!

3 maanden geleden

12 november uitgerekend! Vrijdag aanstaande ook de 20 weken echo, super spannend maar ook leuk 🥰

3 maanden geleden

Wij hadden een goede 20 weken echo en als kers op de taart voelde mijn man de baby vandaag voor het eerst 🥰. Duidelijke schopjes nu, zo bijzonder!

3 maanden geleden

Ik ben ook 13 november uitgerekend! Maandag hebben we de 20 weken echo...kijk er ZO naar uit!!

3 maanden geleden

Vandaag een goede 20 weken echo gehad! Super blij mee 😊! Wel het bericht dat het een grote baby is… met name buikje en benen wel echt een week voor wat betreft de groei. Maar ze vonden het voor nu geen reden voor een extra groei echo. Ben benieuwd wat onze eigen verloskundige hierover denkt 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Jet/

Vandaag een goede 20 weken echo gehad! Super blij mee 😊! Wel het bericht d ...
Leuk!!! Altijd wat dubbel als ze wel iets afwijkends zien, maar als ze het geen reden vinden om extra te controleren dan is er vast niks aan de hand! Wij moeten wel een extra groeiecho omdat de navelstreng misschien te dicht op mijn vliezen zit, maar was meer protocol dan dat ze zich zorgen maakte. En als er bij die groeiecho wel wat te zien is, dan zijn ze er nog vroeg bij. Zo zie je maar dat een extra groeiecho ook geen reden tot zorg hoeft te zijn!

3 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Leuk!!! Altijd wat dubbel als ze wel iets afwijkends zien, maar als ze het ...
Nee daarom. Heb het nu ook gelukkig wel weer meer los kunnen laten. Vriendin van me is verloskundige en die gaf aan dat ze geen reden tot zorg zag en ook het feit dat we de afgelopen 3 echo’s door drie verschillende mensen hebben gehad niet heel helpend is in het vergelijken. Overigens vertelde mijn moeder me vanavond dat ik zelf een baby was van 52 cm en 4500 gram bij de geboorte 🙈🙈. Dus dat grote baby’s ook wel wat in de familie zit hahahaha. En fijn dat ze bij jullie gewoon extra controleren! Inderdaad extra echo’s ook geen reden tot zorg. Gek dat je je zo snel kunt gek laten maken door kleine dingen zo 🙈..

3 maanden geleden

Reactie op Jet/

Nee daarom. Heb het nu ook gelukkig wel weer meer los kunnen laten. Vriendi ...
Oh fijn dat de vriendin je ook gerust kon stellen! Handig zeg, dat ze verloskundige is haha. En logisch denk ik hoor dat je je toch zorgen maakt. Dat instinct zit er al helemaal in, maar komt vast goed met allebei onze baby’s 😍

2 maanden geleden

Net de 20 weken echo gehad! T is een meisje! Verder zag alles er (ook) goed uit🤗

2 maanden geleden

Voelen jullie de kleine ook al? Ik al wel een poos kriebeltjes en veegjes, maar voel sinds vorige week heel duidelijk schopjes. Vooral ‘s nachts haha! Dus dat belooft wat 😅

2 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Voelen jullie de kleine ook al? Ik al wel een poos kriebeltjes en veegjes, ...
Jaaa ik voel de kleine al sinds week 16 (2de kind) en het wordt steeds duidelijker 😊

2 maanden geleden

Ik nog niet, placenta aan de voorkant. Dus ik denk nog even geduld hebben 😊

één maand geleden

Hoe gaat het nu met jullie? Hoe bevalt het zwangere leven? Hier goed! En weten jullie het geslacht al? Wij gaan wachten tot de geboorte, maar ben reuze benieuwd of er meer jongens dan meisjes worden verwacht op 13 november 🤓

één maand geleden

Reactie op nassie1995

Hoe gaat het nu met jullie? Hoe bevalt het zwangere leven? Hier goed! En ...
Een meisje🩷

één maand geleden

Reactie op nassie1995

Hoe gaat het nu met jullie? Hoe bevalt het zwangere leven? Hier goed! En ...
Joeee, hier gaat het goed. Veel bekkenklachten, maar daardoor ook niet meer aan het werk. Geef me er maar aan over ☺️ meer invloed heb ik niet. Mentaal gaat t lekker gelukkig. Voel m sinds 2 weken past meer trappelen, maar dat is dan extra fijn 🥰 Wij krijgen een jongen 💙 Even gekke vraag maar hebben meer mensen dat je navel jeukt? Denk dat ie strak staat en binnenkort gaat ploppen 😂

één maand geleden

Reactie op nassie1995

Hoe gaat het nu met jullie? Hoe bevalt het zwangere leven? Hier goed! En ...
Hier ook wat bekkenklachten (maar goed te doen) en sinds gister bericht zwangerschapsdiabetes 😢.. dat was wel echt even een enorme domper en heeft mentaal ook wel even een klap gegeven. Maar ik probeer er positief in te staan! De kleine groeit goed en trappelt lekker een aantal keer per dag in mijn buik 😊. Elke avond ook even een momentje met papa erbij! Leuk hoe de kleine dan vaak direct begint te trappen zodra zijn stem er is en zijn hand op mijn buik gaat. Dus ik focus me maar op dat soort dingen! Nesteldrang is ook wel begonnen 😂.. wil het liefst de babykamer af hebben en ben mega veel spullen aan het weggooien en naar de kringloop brengen Hahaa