237 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Hoe gaat het nu met jullie? Hoe bevalt het zwangere leven? Hier goed! En ...
Ik ben er wel klaar mee馃槄 en ik heb t volgens mij niet eens zo heel zwaar... eerste trimester was verschrikkelijk met HG, maar nu eigenlijk alleen echt last van enorme vermoeidheid. Geen roze wolk, t valt me allemaal best wel zwaar... gelukkig lijkt alles goed te gaan met ons kleine meisje. Vandaag de suikertest gedaan en de rest van de dag ben ik gewoon 'op'. Hoop op een goede uitslag.. dinsdag 22 weken prik en donderdag weer centering met de checkup.. Heb t er maar druk mee馃槣 (jaja ik weet t, straks nog veel drukker als ze er is)

茅茅n maand geleden

Hoe gaat het met iedereen, is de baby kamer al af en is de vluchttas al klaar gezet 馃槀. Mijn babykamer is vandaag pas geleverd (was wel even spannend). Moet nog wel de kleertjes wassen.. ga ik dit weekend doen. Die kans is heel klein maar ben toch benieuwd, zijn er mensen die uit Zevenhuizen komen? 馃榿

茅茅n maand geleden

Reactie op cigdem93

Hoe gaat het met iedereen, is de baby kamer al af en is de vluchttas al kla ...
Zevenhuizen als in bij Gouda/Bleiswijk enzo?馃き Hier 12 november uitgerekend. En heb vandaag de kleertjes gewassen. Wij zitten nog middenin een verbouwing dus gaat sowieso heel anders hier, dan toen bij onze eerste馃槀 Maar we hebben nu tijdelijk 1 kamer voor de 2 jongens kunnen delen en onze kamer past nu de co sleeper voor de eerste tijd馃槀 Maar alles van het ledikantje/co sleeper klaarmaken en alles logisch in kasten zien te krijgen, moet nog gebeuren. En vluchttas is ook een goeie, die vergeet ik telkens dat het ook nog moet 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op cigdem93

Gaat goeeed! Baby is helemaal ingedaald en ik heb m鈥檔 to do lijst voor de verlofperiode al afgerond haha. Alles ligt klaar! Dit is ons eerste kindje en ik heb me laten vertellen dat dit hetttt moment is voor ontspanning en luieren, voordat alle aandacht naar de baby gaat, dus ik neem het er lekker van 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op cigdem93

Hier gaat het ook allemaal wel goed! Gister even een extra check gehad in het ziekenhuis omdat bij de verloskundige een hogere bloeddruk gemeten werd. In het ziekenhuis gelukkig alle controles goed en bloeddruk ook weer goed 馃槉 (wat een moment opname is het h猫 haha). Verder babykamer af! Laatste kleertjes hangen aan het rek, de ziekenhuis koffer(s) staan klaar. Hilarisch dat ik het idee heb dat we niet minder mee kunnen nemen. Twee kleine koffertjes dus 馃槀馃檲. Verder blijf ik graag dingen opruimen/schoonmaken maar moet ik ook wel rustiger aan gaan doen omdat ik lichamelijk wel wat pijntjes heb (bekken/heupen). Nog heel eventjes! Heb er wel ook echt zin in nu om de kleine te gaan ontmoeten 馃グ馃挄

茅茅n maand geleden

Reactie op cigdem93

Kleine tip voor degene die nog niet klaar zijn met vluchttas inpakken: doe het vandaag! Ik ben donderdag bevallen en moesten hals over kop om 03:00 uur naar het ziekenhuis. Had alles voor de kleine klaar en wat spulletjes voor mij maar vervolgens alles voor mijn man en douchespullen voor mezelf vergeten 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op MerelR94

Kleine tip voor degene die nog niet klaar zijn met vluchttas inpakken: doe ...
Aah goede tip! Is alles goed gegaan??

茅茅n maand geleden

Reactie op MerelR94

Ohhh gefeliciteerd!! 馃コ

茅茅n maand geleden

Reactie op MerelR94

Ooh! Ineens vliezen gebroken? Of? Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine! Hopelijk gaat alles goed met jullie?

茅茅n maand geleden

Reactie op Jet/

Ooh! Ineens vliezen gebroken? Of? Gefeliciteerd met de geboorte van de klei ...
Nee geen gebroken vliezen maar kreeg woensdagavond ineens weeen! Dacht eerst dat het gewoon wat krampen waren maar in de nacht zetten het door en bleken het wee毛n. Ze doet het gelukkig heel goed twee dagen op de neo voor controle en nu thuis 馃ぉ

茅茅n maand geleden

Reactie op MerelR94

Nee geen gebroken vliezen maar kreeg woensdagavond ineens weeen! Dacht eers ...
Aah wat fijn dat de kleine het zo goed doet! Heel fijn lekker thuis met elkaar! Geniet ervan 馃槉!

茅茅n maand geleden

Reactie op BabyboyL

Zevenhuizen als in bij Gouda/Bleiswijk enzo?馃き Hier 12 november uitgereke ...
Ja klopt ja :). Gefeliciteerd spannend! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, wij zijn sinds kort verhuisd en zijn tegelijkertijd ook nog steeds bezig met het huis. Ik moet ook nog mijn vluchttas klaar zetten馃槀. Gisteren gelukkig inmiddels eerste wasje gedraaid, maar de baby kamer is nog niet af. Hij gaat ik het begin ook in onze kamer slapen in een co sleeper dus dat neemt de druk gelukkig een klein beetje weg..

茅茅n maand geleden

Reactie op nassie1995

Gaat goeeed! Baby is helemaal ingedaald en ik heb m鈥檔 to do lijst voor de v ...
Oh heerlijk geniet ervan!! Dat was ook mijn plan alleen met de verhuizing is het toch anders gelopen.. 馃ぉ Fijn dat je veel heb kunnen regelen nog voor je verlofperiode. Ik dacht dat ik dat ook had gedaan, tot dat ik (vorige week) echt met verlof ging, en toen ik erachter kwam dat ik nog echt het eea moest regelen馃き. Ik probeer wel in de middag rust momentjes te pakken (even tussendoor slapen nu het nog kan). Probeer deze week nog zoveel mogelijk af te ronden en vanaf volgende week hopelijk iets meer tijd om te ontspannen 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Jet/

Hier gaat het ook allemaal wel goed! Gister even een extra check gehad in h ...
Fijn dat de extra controle goed is gelopen en dat je alles klaar hebt liggen :). Pak zeker je rust nu dat nog kan 馃槉.

茅茅n maand geleden

Reactie op MerelR94

Gefeliciteerd 馃コ

茅茅n maand geleden

Ik ben zo goed als klaar, vluchttas is ingepakt. We moeten alleen nog het bad uittesten of ie niet lek is en vanaf morgen onderstelsel van maxicosi wil ik in de auto hebben. Daarnaast moet mijn vriend nog de plankjes van het tuin bord aan een paal schroeven. Hopelijk doet hij dit vandaag of morgen. Ik vind fijn dat dingen klaar zijn.

茅茅n maand geleden

Reactie op cigdem93

Ja klopt ja :). Gefeliciteerd spannend! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, ...
Oh! Wij wonen dan niet in Zevenhuizen, maar wel dichtbij. Wij wonen sinds een jaartje in Boskoop馃 Verschrikkelijk soms he, zo zwanger zijn en dan nog vol in de verbouwing! Niks aan te doen maar het werkt niet altijd mee met de hormonen馃槀 Fijn dat de kleine de eerste periode wel bij jullie in de kamer kan slapen, dat scheelt echt wel! Als het goed is kunnen ze zo'n 5 a 6 maanden in de co sleeper toch, dan heb je weer eventjes馃槀 Positief blijven. Babies hebben in principe weinig nodig! De rest komt wel goed馃き鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ik zie nu dit topic pas, maar ik ben 12 november uitgerekend dus hopelijk mag ik hier nog aansluiten 馃槅 leuk om iedereens updates te zien!

茅茅n maand geleden

Woehoe we zijn vandaag allemaal 37 weken! Vanaf nu mag het komen

茅茅n maand geleden

Reactie op Babytjenovember

Woehoe we zijn vandaag allemaal 37 weken! Vanaf nu mag het komen
Jaaa!! Ik wil graag thuis proberen te bevallen, daardoor een extra mijlpaal 馃ス. Mijn gevoel zegt nu dat de bevalling nog wel wat weken op zich laat wachten haha! Hoe is dat bij jullie?