237 Reacties

één maand geleden

Spannend weer wanneer ze komt! M'n zoontje kwam bij 38+2, dus ben heel benieuwd hoe het het deze keer gaat.

één maand geleden

Jaaa zo fijn! Ik wil wel in het ziekenhuis bevallen, maar die 37 weken is toch een super fijne mijlpaal! Ik heb echt geen idee meer wanneer ze komt… ik zei eerst rond de 39 weken, maar heb al best wat voor weeen gehad en heb nu steeds buikpijn (denk darmen) dus het is wel heel onrustig in m’n buik! De kleine is ook sinds 2 dagen veel actiever en aan het bewegen.. maar goed misschien zegt het allemaal niets hahaha. Dus toch nog maar even rustig afwachten!

één maand geleden

Reactie op nassie1995

Jaaa!! Ik wil graag thuis proberen te bevallen, daardoor een extra mijlpaal ...
Jaaa zo spannend. Jaa helaas denk ik het ook, hopelijk niet maarja mijn verloskundige zei hou maar rekening mee over de 40 weken..

één maand geleden

Reactie op Jet/

Jaaa zo fijn! Ik wil wel in het ziekenhuis bevallen, maar die 37 weken is t ...
Ik wil ook in het ziekenhuis idd! Maarja het is vanau nu volgroeid volgens mij of naja het is waarschijnlijk altijd beter om nog iets langer. Ik heb idd ook wat buikpijn en harde buiken. Ik hoor sommige ook menstruatie achtige krampen maar dat heb ik niet. En steeds van die rot nachten, lang wakker, veel plassen.

één maand geleden

Reactie op Babytjenovember

Ik wil ook in het ziekenhuis idd! Maarja het is vanau nu volgroeid volgens ...
Oh ik slaap ook zo slecht! Ik snurk ook echt ontzettend sinds het tweede trimester, verschrikkelijk. Hoop dat dat na de bevalling meteen weg is! Ik heb geen idee wanneer meneer gaat komen; dacht altijd eerder dan 40 weken maar er rommelt nog niks dus wie weet! Eerste kindje :)

één maand geleden

Reactie op karmaisacat13

Oh ik slaap ook zo slecht! Ik snurk ook echt ontzettend sinds het tweede tr ...
Oh jeetje wat vervelend.. ik ben heel benieuwd. Mijn eerste kindje ook.

één maand geleden

Pfoee hormonen.. moest net helemaal huilen. Eigenlijk niet echt om 1 reden, denk alles bij elkaar. Veel alleen, veel thuis, veel lichamelijke klachten, weinig kunnen doen, en ja dan rollen de tranen even over mijn wangen. Het lucht ook wel weer op. Kan gewoon niet wachten tot de baby er is

één maand geleden

Reactie op Babytjenovember

Pfoee hormonen.. moest net helemaal huilen. Eigenlijk niet echt om 1 reden, ...
Aaaach, ja dat is naar... moet wel zeggen dat ik t vaker heb als t lichamelijk gewoon niet lekker gaat, dan is alles gewoon te veel. Veel dutjes doen helpt bij mij.. en niet te veel willen doen op een dag🙈

één maand geleden

Hier ook 13 november club, alleen is onze baby geboren met 36+3 💙 Mannetje doet het super! :) Is van 19 oktober!

één maand geleden

Reactie op Boe-metje-1997

Hier ook 13 november club, alleen is onze baby geboren met 36+3 💙 Mannetje ...
Wauw gefeliciteerd! Wat goed

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Aaaach, ja dat is naar... moet wel zeggen dat ik t vaker heb als t lichamel ...
Jaa klopt dutjes zijn fijn! Bedankt voor de tip, miss moet ik vaker een dutje doen.

één maand geleden

Hoi dames, Wil graag een borstkolfapparaat aanschaffen. Op het internet lees ik allerlei verhalen van verschillende merken. Ook de mensen uit mijn omgeving gebruiken verschillende merken. Ook heb ik gelezen dat het per vrouw kan verschillen welk apparaat het beste past en dat een consult met een lactatiedeskundige om deze reden handig kan zijn. Wat is jullie ervaring hierin en welk apparaat gebruiken jullie? Wat ik belangrijk vind is vooral: efficient, handsfree, makkelijk schoon te maken, minimaal geluid tot geen. Lees dat Medela veel geluid maakt, Wowmom slecht bereikbaar is mocht er een keer iets aan de hand zijn, Kolvy veel onderdelen heeft (niet handig met schoonmaken). Grt,

één maand geleden

Reactie op cigdem93

Hoi dames, Wil graag een borstkolfapparaat aanschaffen. Op het internet lee ...
Welk apparaat gaan jullie gebruiken** :)

één maand geleden

Reactie op cigdem93

Hoi dames, Wil graag een borstkolfapparaat aanschaffen. Op het internet lee ...
Ik heb de Mammie borstkolf gekocht. Ze adviseren wel om te wachten, maar ik wilde deze graag hebben. Handsfree, zou niet te veel geluid maken, heeft meerdere standen, een massagestand en toeschietreflex-hulpstand. Heb 'm al eens in en uit elkaar gehaald en dat ging heel makkelijk. Moet m nog wel steriliseren, maar heb daar ook nog geen haast bij😬

één maand geleden

Inmiddels al meer meiden bevallen? Het is nu echt aftellen! Mijn kleine zit nog lekker👶🏼🩵

één maand geleden

Hi dames, we zijn in november🥳. Kan iedere moment komen. Spannend voor iedereen💕

één maand geleden

Jaaa zo spannend, kom maar op!!

één maand geleden

Hier morgen 39 weken. Kleine meid zit nog lekker in de buik. Nog geen voortekenen of harde buik (nog nooit gehad) zegt dit dat de bevalling er dan ook niet aan zit te komen?☹️

één maand geleden

Reactie op annabel021998

Hier morgen 39 weken. Kleine meid zit nog lekker in de buik. Nog geen voort ...
Hee hee, hier precies hetzelfde, merk nog niets afwijkends! De verloskundige zei dat dit niets zegt, omdat het bij iedere vrouw weer zo anders is. Het kan ook vanuit het niets zover zijn, zei ze. Denk dat we gewoon moeten afwachten...spannend, hè?!

één maand geleden

Reactie op Cher987

Hee hee, hier precies hetzelfde, merk nog niets afwijkends! De verloskundig ...
Hier ook hetzelfde, heel af en toe klein menstruatie krampje van paar seconde. Elke dag zeg ik tegen de baby kom je eruit, nee gekheid maar soms wel even. Hoe langer het duurt hoe zenuwachtiger ik wordt van de bevalling omdat ik wat uitgeput raak.