15 Reacties
5 maanden geleden
Had ik ook bij m’n eerste zwangerschap en nu weer. Uiteindelijk omhoog getrokken en niks aan de hand. Enige “nadeel” is dat ik de baby echt pas na 20 weken begon te voelen.
5 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Ik heb dit bij de eerste gehad, op de 20 weken echo was dit nog steeds zo, ...
Dit had ik ook! Vond het juist leuk nog een keer extra naar mijn kleintje te gaan kijken tijdens de extra controle echo 😇
Je zwangerschap duurt nog zo lang, nu nog niet over stressen!
5 maanden geleden
Reactie op kiim92
Heb ik ook net te horen gekregen met 13w… maar vk zei gebeurt vaak, maar is ...
Ik heb precies hetzelfde en mijn echoscopist zei precies hetzelfde als bovenstaande. Het kan zijn volgens echoscopist dat ik hierdoor sneller bloed verlies. Dit heb ik nu nog best regelmatig, ben nu 15+3.
5 maanden geleden
Reactie op Kvs2022
Heb je toen ook bloedverlies gehad?
Nee niks. Hij lag bij mij wel aan de achterkant maar wel voor de uitgang zeg maar. Heb daar echt niks van gemerkt tot ze het op de echo zagen. En toen op de 20 weer toen heb ik me wel ff druk gemaakt maar met de 30 was het al weet “weg” dus voor niks druk gemaakt
5 maanden geleden
Reactie op maxiempie
Ik heb precies hetzelfde en mijn echoscopist zei precies hetzelfde als bove ...
Ik heb geen 13 weken echo gehad, maandag weer en ben ook bijna 15 weken nu. Maar bloed nog steeds regelmatig. Af en toe lijkt het paar dagen helemaal gestopt en dan ineens begint het weer. Maar weet dus niet of het bij mij placenta kan zijn.
Maar VK zei wel dat als bij week 16 nog steeds zo is dan even onderzoek in ziekenhuis.
5 maanden geleden
Na een paar keer bloedverlies zijn ze bij mij verder gaan onderzoeken en kwamen er toen achter dat de placenta over de baarmoedermond heen lag. Ze kwamen er bij mij achter tijdens een vakantie in Cyprus en ik kreeg daar meteen bedrust voorgeschreven, dus schrok wel even. Na telefonisch contact met mijn eigen verloskundige bleek dat ze in Cyprus nogal ouderwets zijn hiermee en dat dit in NL gelukkig niet meer nodig is.
Deze week controle gehad in NL en daar zagen ze dat de placenta al iets is opgeschoven en nu 1cm bij de baarmoedermond vandaan ligt 😊