17 Reacties
6 maanden geleden
Die van ons vertelde het wel, toen wij er naar vroegen. Ze wist het nog niet zeker. Maar, kon toch al vrij duidelijk zien dat het een meisje is. Over drie weken een geslachtsecho, dan weten we het zeker.
6 maanden geleden
Praktijken verdienen lekker aan die geslachtsecho's, dus toen de 13-weken echo werd ingesteld gooide dat roet in hun bijverdiensten. Vandaar dat ze er soms zo stellig over zijn, maar je wel direct een pretecho erachteraan mag. Zolang je maar afrekent .
Bij ons wordt het bij de 13weken echo gewoon verteld.
6 maanden geleden
Bij mij was het met 13.5 te onzeker gaf ze aan. Vandaar dat ze het niet vertelde. Ze gaf aan dat als ze het zeker zou weten het wel zou vertellen. Volgende dag 13.6 geslachtsecho gedaan en overduidelijk in beeld…
6 maanden geleden
Ik heb gisteren de 13 weken echo met 13+3 gehad! Ze gaf aan dat ze al wel wat kon zien en had al wel vermoedens maar dat dit niet 100% zeker is omdat het nog zo vroeg is! Ze gaf aan wel eens in de mist te zijn gegaan daarmee met de 13 weken echo! Wij krijgen de geslachts echo als ik 16 weken ben! Maar dit kon volgens haar vanaf 15 weken!
6 maanden geleden
Perfecte 13 weken echo gehad, alles wat goed op schema ☺️ Maar helaas mocht ze het geslacht echt niet zeggen, ‘kon ze nog niet zien’. Wij weten natuurlijk wel beter, maar we plannen lekker een pretecho in over 2 weken 🤭
6 maanden geleden
Reactie op 71124
Ligt denk ik echt aan de persoon zelf helaas.
Zou kunnen. Zwangerschap van mijn eerste zat ik bij een andere praktijk, in een andere stad en daarin werd ook verteld dat ze het echt niet zouden vertellen als ze het konden zien. Omdat ze dan ook echt problemen konden krijgen, als ze het fout hadden verteld en dit gewoonweg niet mág bij deze echo. Later bleek wel dat ze het met de 13 weken overduidelijk had gezien🤭