De meesten van jullie hebben inmiddels al de 13 weken echo gehad, maar ik was benieuwd of je ook te horen krijgt wat het geslacht is als je medisch in het ziekenhuis bent? Bij mijn eerste kindje kregen we bij de 13 weken echo het geslacht te horen, maar toen was ik niet medisch in het ziekenhuis.
Officieel mogen ze het bij een 13 weken echo niet benoemen omdat het een medische echo is en het geslacht hier natuurlijk niks mee te maken heeft. Je moet echt geluk hebben met de echoscopiste en of het goed zichtbaar is
Nee in principe mogen ze hier niks over zeggen in het ziekenhuis. Ik ben ook medisch en met 15 weken ook een echo gehad en ook daar is niks gezegd. Wij hebben zelf een geslachtsecho geboekt 😅
Nee bij mij ging ze het niet zeggen. Kon zelf al wel duidelijk de nub zien en had daardoor een sterk vermoeden, uiteindelijk met 14,5 week bevestigd via een zelf geboekte echo ergens anders :)
Heb hem vorige week gehad. Ik zei dat ik het heel graag wilde weten. Ze zei “ik mag niks zeggen, maar kan wel met mn hoofd schudden.” Er werd heel heftig ja geknikt bij een jongen 😆 overduidelijk zei ze!
Ze mocht het niet luidop bevestigen, maar hield de echo kop even stil en dat was overduidelijk een jongetje 😅
Wij hebben wel voor de zekerheid nog een geslachtsbepalingecho staan aanstaande zaterdag met 14+4 😁
Met 13+1 de 13 weken echo gehad en het geslacht was duidelijk zichtbaar volgens de echoscopist. Uiteindelijk deze foto’s meegekregen, waar ze zelfs een pijltje bij heeft gezet.
Bij mij zei ze dat ze het absoluut niet mocht zeggen... vind ik frapant aangezien zoveel vrouwen het wel met de 13 weken echo te horen hebben gekregen. Wij hebben daardoor een pretecho ingepland en nog even wachten tot woensdag en dan weten ook wij het geslacht!
Bij ons heeft ze aangegeven dat het te onzeker is om het te voorspellen. Wel gaf ze het niet uit zichzelf aan, pas nadat ik het vroeg gaf ze aan dat als ze het zeker zou weten ze het wel zou zeggen. Ik had een dag later een pretecho en daarop was het duidelijk zichtbaar..
Wij hadden de 13 weken echo vorige week,
Ons kleine man liet het duidelijk zien en de gene die de echo maakte die liet het ook wel zien dat het duidelijk een jongen is
Wat gek al die verschillen! Wij zeiden dat we het wel wilde weten als ze het zag en mocht zeggen en toen zei ze direct dat ze het al had gezien en bracht ze het direct terug in beeld om te vertellen wat het werd. Vandaag bij 15+6 weer bevestigd door onze eigen verloskundige 😊. Maar wat een verschillen! Want onze 13 weken echo was ook in het ziekenhuis.
Vandaag de 13 weken echo gehad, ze vertelde van te voren dat ze het geslacht niet mogen zeggen.
Echter tijdens de echo was het zo overduidelijk te zien dus daar was geen twijfel over mogelijk 😂
Wij krijgen een jongetje 🩵