71 Reacties

6 maanden geleden

Wij gaan hem ook doen, als is het om extra te kijken naar mn kindje🥰

6 maanden geleden

Ik ben net terug van de 13 weken echo en was heel leuk. Het enige wat ze do ...
Wat leeuk! Kon je ook stiekem een beetje spieken wat het geslacht is of dat net niet? 😄

6 maanden geleden

Bij mijn dochtertje in 2022 ook gedaan en bij deze weer ! Vond de extra echo heel fijn en ook geruststellend. Daarnaast werk je mee aan heel belangrijk onderzoek dat ze doen 👌

6 maanden geleden

Ik heb mijne woensdag. Lijkt me wel handig om te doen, want stel er is iets, dan kan je iig al snel handelen qua behandeling en weet ik het.

6 maanden geleden

13 weken echo gehad en ik had deze niet willen missen. Niet alleen voelt het fijn om te horen dat alles goed is, het is ook echt heel bijzonder wat ze allemaal kunnen zien (en jij dus ook!).

6 maanden geleden

Heel bijzonder wat ze al allemaal kunnen zien! Met mijn kleintje gaat het super goed. Ik had dit niet willen missen 🥰

6 maanden geleden

Ik ga het wel doen. Twijfelde eerst heel erg of ik het wel zou laten doen omdat ze vaak dingen zien die zich binnen een paar weken weer recht trekken en je dan onnodig stress hebt. Maar ik doe het toch want ik wil achteraf niet spijt hebben dat ik de echp niet heb gedaan

6 maanden geleden

Vorige week gehad. Fijn gevoel hoor, om te weten dat de “grotere” dingen oké zijn!

6 maanden geleden

Vandaag gehad! Vond het erg fijn! Extra geruststelling na een positieve NIPT uitslag. Toch fijn die bevestiging 😁. En super leuk om je kindje weer te zien!

6 maanden geleden

Het ging super goed! Hee bijzonder om allemaal te zien. Leuke echo’s meegekregen. En ik weet bijna zeker dat ik het geslacht heb gezien 🤣🤣 kwam nogal prominent in beeld 🤣🤣

6 maanden geleden

Reactie op lmo93

Wat leeuk! Kon je ook stiekem een beetje spieken wat het geslacht is of dat ...
Haha neee helaas lukte dat niet.

6 maanden geleden

Morgen mag ik ben erg benieuwd, met mij dochter was de 13 weken echo nog niet. Mooi om toch op zo manier nog even extra te spieken naar de kleine.

6 maanden geleden

Ik ben net terug van de 13 weken echo en was heel leuk. Het enige wat ze do ...
Hoever ben jij nu? Ik heb de 13 weken echo met 12.4 weken en ben bang dat het net te vroeg is, waardoor ze het net niet goed allemaal zien. Meer mensen met 12.4 weken de 13 weken echo gehad?

6 maanden geleden

Reactie op anoniem1611

Hoever ben jij nu? Ik heb de 13 weken echo met 12.4 weken en ben bang dat h ...
Ik heb vanmorgen de echo gehad met 12+5 en alles was gewoon al goed te zien!!

6 maanden geleden

Reactie op Louisek

Ik heb vanmorgen de echo gehad met 12+5 en alles was gewoon al goed te zien ...
Hebben ze het geslacht met je gedeeld of wilde je dit zelf niet?

6 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Hebben ze het geslacht met je gedeeld of wilde je dit zelf niet?
Nee ze hebben het niet gedeeld en ook niet gevraagd of we dit wel of niet wilden weten.

6 maanden geleden

Ik ga hem ook doen! Heb hem alleen wel bij 15 weken omdat er niet eerder plek had. Gewoon omdat we dan een extra kans hebben om de baby te zien 😊

6 maanden geleden

Vandaag (13+4) gehad en was heel spannend, gelukkig was alles goed. Bij ons ging niet alles vanzelf en dan is die extra bevestiging heel fijn. Wel of niet is een persoonlijke keuze, doe wat goed voelt voor jou.

6 maanden geleden

Reactie op anoniem1611

Hoever ben jij nu? Ik heb de 13 weken echo met 12.4 weken en ben bang dat h ...
Hey, ik heb het met 12+5 weken gehad en alles was prima! Mijn gyn adviseerde dat het tussen de 12-13 weken moet zijn juist. Dus hopelijk is alles goed hoor!

6 maanden geleden

Ik heb hem volgende week. Ben dan 13 + 5. Kon nog net wat ik begreep van de verloskundige 🤗