71 Reacties
6 maanden geleden
Hey, ik heb het met 12+5 weken gehad en alles was prima! Mijn gyn adviseerd ...
Bij mij werd weer verteld beter tegen de 14 weken dus ze zeggen volgens mij ook overal wat anders.
6 maanden geleden
Reactie op Katrien2021
Bij mij werd weer verteld beter tegen de 14 weken dus ze zeggen volgens mij ...
Ow serieus ahhahaah😳
6 maanden geleden
Wij hebben hem gedaan en godzijdank dat we het gedaan hebben.
Ons zoontje heeft een ernstige hartafwijking en de nekplooi was verdikt (6mm) uiteindelijk verwezen naar erasmus en daar hebben we bevestiging gehad, hij zal de 40 weken waarschijnlijk niet eens kunnen halen, uit onze vlokkentest kwam ook dat hij downsyndroom heeft. Prognose ; niet levensvatbaar.
Ik ben erg blij dat we de 13 weken echo gedaan hebben want nu besparen we ons kleintje een hoop ellende. Volgende week zal ik gaan bevallen
6 maanden geleden
Ons zoontje ...
Oh jeetje! Had je ook de nipt gedaan?
6 maanden geleden
Reactie op Katrien2021
Bij mij werd weer verteld beter tegen de 14 weken dus ze zeggen volgens mij ...
Bij mij ook 14+2 omdat ze het geslacht dan beter kunnen zien
6 maanden geleden
Ons zoontje ...
Jeetje wat verdrietig en heftig. Heel veel sterkte de komende tijd.
6 maanden geleden
Wij hebben hem gedaan bij z'n 13 weken. Toch een geruststelling (naast de Nipt) dat er geen grote afwijkingen zijn. Weet het dan liever nu al, dan als wij weer maanden verder zijn.
En een keer extra naar de baby kijken is uiteraard ook leuk meegenomen 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Annesoof83
Bij mij ook 14+2 omdat ze het geslacht dan beter kunnen zien
Bij de 13 weken echo kijken ze toch helemaal biet naar het geslacht?
6 maanden geleden
Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰
Oh jeetje! Had je ook de nipt gedaan?
Die wou ik op de dag van de 13 weken echo doen, maar toen we hoorden dat we naar Erasmus gestuurd werden zagen we het nut van prikken voor de nipt niet in. Wij hebben namelijk de vlokkentest meteen gehad
6 maanden geleden
Vandaag 13 weken echo gehad. Ben 12 weken 3 dagen. Kon nog net zei ze. Het was een model baby, we konden alles heel duidelijk zien voor een buik echo op deze termijn ipv inwendig. 4 kamers van het hart, goede nekplooi afmeting, en andere metingen ook goed. Hoofd en buik was iets kleiner dan gemiddeld maar wel binnen de kaders. Al met al geeft hij mij vertrouwen en ben ik iets minder gespannen over de uitslag van de nipt. Die volgt nog
6 maanden geleden
Reactie op mom.of.one
Vandaag de 13 weken echo. Zo een zenuwen 🍀
Succes!! 🌸
6 maanden geleden
Ik heb hem woensdag met 13+1 en begin nu toch ook wel enorm angstig te worden. Is de kans groot als je nipt + nevenbevindingen goed was dat deze echo ook gewoon goed is?
6 maanden geleden
Vandaag de 13 weken echo gehad met ruim 14 weekjes, lief hummeltje doet het helemaal perfect en alles is zoals het moet zijn. Nu echt proberen om de zorgen aan de kant te zetten, en echt lekker gaan genieten 👶🏼❤️!!
6 maanden geleden
Reactie op juliasz
Super goede ervaring met de 13 weken echo! Fijne echoscopiste, super aandac ...
Wat leuk! En fijn. Gefeliciteerd 🥳
6 maanden geleden
Reactie op annabel021998
Ik heb hem woensdag met 13+1 en begin nu toch ook wel enorm angstig te word ...
Bij mij was nipt + neven goed en de 13 weken echo ook! Volgens mij zijn je kansen echt wel goed als je de goede bevestiging al hebt van eventuele chromosoomafwijkingen.