71 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb komende maandag met precies 13 weken de echo. Helaas kan mijn man er niet bij zijn vanwege de oudere kinderen en het was echt niet mogelijk een andere dag te plannen. Ik moet dus alleen. Andere dames die ook alleen zijn gegaan? Voelt een beetje gek, stel dat er wat uit komt, zit ik daar in m’n eentje. Hoor graag ervaringen!
6 maanden geleden
Reactie op Winterbaby22
Ik heb komende maandag met precies 13 weken de echo. Helaas kan mijn man er ...
Mijn man kon ook niet heb toen een vriendin meegenomen!
6 maanden geleden
Reactie op Winterbaby22
Ik had de 13 weken echo vanmorgen en mijn man was vergeten vrij te vragen (het was daarna even niet zo gezellig toen ik er gister achterkwam haha!). Dus ik moest vandaag helaas ook alleen, niemand die zo last minute mee kon. Maar ik vond het prima! Ik mocht videobellen met mijn man en heb het geluid van het hartje opgenomen voor hem. Dus was heel fijn! Hij vond het zelf ook heel erg balen dat ie niet mee kon, maar de echoscopiste nam nu extra de tijd omdat ik alleen moest komen en ze het sneu vond😂
6 maanden geleden
Reactie op Winterbaby22
Ik ben ook alleen geweest omdat het last minute dezelfde dag moest als dat ik belde voor een afspraak ivm drukte en mijn man gewoon aan het werk was. Vond het verder geen probleem, heb mooie foto’s mee gekregen en alle andere echo’s is hij er wel bij. Ons kleintje zwaaide nog even🥰
6 maanden geleden
Vandaag een goede en mooie 13 weken echo gehad met 13+5. Ze hebben ons ook het geslacht verteld omdat we het zelf ook al zagen en ze kon ons bevestigen dat we het goed zagen.
5 maanden geleden
Net de 13 weken echo gehad. Heel leuk om weer even te mogen kijken. Alles zag er goed uit en heb het hartje mogen horen.
5 maanden geleden
Gisteren de 13 weken echo gehad en wat is dit bijzonder gewoon 30 min lang kunnen kijken naar je wonder🥰