448 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op sibel1989
Gisteren avond 21:00 vliezen gebroken en heb wel last van weeën maar het ze ...
Ooh ik hoop dat het nog door gaat zetten anders alvast heel veel succes🍀
11 dagen geleden
Ik heb soortvan best wel pijnlijke krampen in mn onderrug, om de 6min ongeveer en duren 1,5 minuut🥲 zouden dit weeën kunnen zijn?😅 voelt als heftige menstruatie krampen in je onderrug zegmaar
11 dagen geleden
Reactie op Lucky90
Ik ben afgelopen maandag op 11.11.2024 bevallen van ons zoontje! Het was ee ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man. Hoop dat alles goed is gegaan, en dat hij en jij het goed maken op dit moment😊 geniet ervan
11 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
Due date! Nog geen actie hier.
Succes voor alle zwangeren in spanning, over ...
Bij mijn eerste pas met 42+2 bevallen. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat het nu nog ruim 2 weken duurt. Maar hier ook nog geen serieuze actie, dus wachten… :)
11 dagen geleden
Reactie op Katrien2021
Bij mijn eerste pas met 42+2 bevallen. Moet er eerlijk gezegd niet aan denk ...
42+2 zelfs! Ik ben de vorige keer bevallen met 42 weken, voelde daarbij vanuit eigen vk en gyn uit ziekenhuis weinig ruimte om de 42 weken te passeren, hoe is dat bij jou toen geweest?
Gelukkig kwam bevalling thuis op gang na ballonkatheter met 41+6.
11 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
42+2 zelfs! Ik ben de vorige keer bevallen met 42 weken, voelde daarbij van ...
Oh ja, herken ik! Bij ons wilde zij met 41 weken al perse in gaan leiden. Maar ik voelde me prima en we hebben toen besloten om te wachten tot 42 weken met de inleiding. Die schoot alleen totaal niet op, dus daarom kwamen er nog twee dagen bij ;) Vond het toen helemaal geen probleem, maar merk nu aan mezelf dat ik toch wat ongeduldiger ben ofzo
11 dagen geleden
Reactie op Maiss
Gefeliciteerd!💙🥰 heb je een prettige bevalling gehad?
Ja mag zeker niet klagen! Om 04.00 braken mijn vliezen, 06.00 in het ziekenhuis en 20.00 waren wij weer thuis en compleet met ons gezin ♡
Bij mijn 1e 11 minuten geperst, en dit keer 6 minuten!
Het opstarten ervaar ik vermoeiender met een dreumes erbij en heb last van aambeien (doet echt zeer!!)
Maar; bijna geen bloedverlies, niet ingescheurd en placenta kwam vanzelf los (dit moest vorige x verwijderd worden na 2 liter bloedverlies). Dus al met al; wij zijn enorm blij en trots!
11 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
Ahja, lange bevalling dan geweest! Hoop voor jou ook dat we niet weer zo la ...
Jaaa hoop ik ook. Al denk ik ook wel waar maak ik me druk om want heb nog steeds weinig klachten en een lege agenda, dus nog even lekker opladen is ook wel fijn!
11 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
Hoop dat het doorzet!
Omgg kben 07:02 bevallen van onze knappe dochter 😍❤️
11 dagen geleden
Nou ik heb de eerste 6 appjes al binnen, helaas rommelt er hier nog niks in de buik. De fysieke ongemakken zoals niet kunnen slapen en constante maagzuur beginnen nu wel de overhand te nemen, dus van mij mag ze snel komen.. hoe gaat het met jullie dames?