469 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op DonzysQueen98
Omgg kben 07:02 bevallen van onze knappe dochter 😍❤️
Gefeliciteerd en geniet ervan. Hoop dat alles goed gaat met jullie🥰
14 dagen geleden
Reactie op sibel1989
Ik ben opgenomen in ziekenhuis, helaas geen ontsluiting.. hierdoor hebben z ...
Oh wat een spannende tijd, hopen dat je snel de kleine mag ontmoeten ❤️
14 dagen geleden
Reactie op KimberlyDM
Gefeliciteerd en geniet ervan. Hoop dat alles goed gaat met jullie🥰
Jaa alles gaat prima 🥰dank je wel!
14 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Bij mij zijn gisteravond om half 7 de weeën begonnen en vanmorgen om 9.06 u ...
Gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat met jullie, geniet van de kleine man
14 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Bij mij zijn gisteravond om half 7 de weeën begonnen en vanmorgen om 9.06 u ...
Gefeliciteerd 🥰
14 dagen geleden
Reactie op sibel1989
Goedenavond Dames, ik ben vandaag uiteindelijk bevallen om 21:40. Ik kreeg ...
Gefeliciteerd, geniet van je kleintje. Hopelijk gaat alles goed met jullie beide
13 dagen geleden
Hey Mommy's
Ik ben gister middag om 12:08 bevallen van onze dochter Menayla. Ze doet het goed en hapte gelijk goed aan de borst. Helaas ging het niet gelijk goed met mij. De bevalling ging eigenlijk super vlot en zoals ik het wilde alles naturel gegaan. Helaas bleek ik achteraf wel een hoge bloeddruk te hebben en moest ik in het ziekenhuis blijven. Dit was uiteindelijk ook maar beter want ik kreeg enorme naweeën en een liter bloed verlies over de dag. Uiteindelijm moest ik naar de O.K voor inwendig onderzoek. Het bleek dat er nog een stuk van de placenta was blijven zitten. Voel me nu op dit. Moment stukken beter okal ben ik wel erg moe. Ben blij dat de zwangerschap er op zit en ik een gezonde baby in mijn armen heb 🩷🩷🥰
13 dagen geleden
Reactie op Fawa
Hey Mommy's
Ik ben gister middag om 12:08 bevallen van onze dochter Menay ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat ze het gelijk goed doet. Hoop dat jij je ook snel opgeknapt voelt🥰 geniet lekker van je dochtertje🩷
12 dagen geleden
Hoe gaat het hier met iedereen? Hier sinds paar uur heel veel last van de rug en druk op de onderbuik, heb ik al eerder gehad een aantal weken geleden, maar stiekem hoop ik wel dat het door gaat zetten dit keer haha.
12 dagen geleden
Reactie op BabyMamaNovember
Hoe gaat het hier met iedereen? Hier sinds paar uur heel veel last van de r ...
Spannend!
Hier nog steeds niks aan de hand, heb niet het gevoel dat er al snel iets te gebeuren staat…
12 dagen geleden
Reactie op Katrien2021
Spannend!
Hier nog steeds niks aan de hand, heb niet het gevoel dat er al s ...
Hier ondertussen met een ruggenprik en 9cm ontsluiting in het ziekenhuis! De weeen begonnen om half 3, kwamen om de 2 minuten, eenmaal in het ziekenhuis een uur onder de douche kunnen zitten (bad was bezet), de weeen waren zo heftig en continu dat een ruggenprik werd geadviseerd. Nu is het alleen nog wachten tot haar hoofdje goed naar beneden komt. Maar goed, eerst even wat eten nu en op kracht komen en zo weer verder haha!