469 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op DonzysQueen98

Omgg kben 07:02 bevallen van onze knappe dochter 😍❤️
Gefeliciteerd en geniet ervan. Hoop dat alles goed gaat met jullie🥰

14 dagen geleden

Reactie op BabyMamaNovember

Nou ik heb de eerste 6 appjes al binnen, helaas rommelt er hier nog niks in ...
Ik ben opgenomen in ziekenhuis, helaas geen ontsluiting.. hierdoor hebben ze een ballon geplaats hoop dat dit gaat werken.

14 dagen geleden

Reactie op sibel1989

Ik ben opgenomen in ziekenhuis, helaas geen ontsluiting.. hierdoor hebben z ...
Oh wat een spannende tijd, hopen dat je snel de kleine mag ontmoeten ❤️

14 dagen geleden

Reactie op KimberlyDM

Gefeliciteerd en geniet ervan. Hoop dat alles goed gaat met jullie🥰
Jaa alles gaat prima 🥰dank je wel!

14 dagen geleden

Bij mij zijn gisteravond om half 7 de weeën begonnen en vanmorgen om 9.06 uur zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon Mayson Jace 🩵🐻

14 dagen geleden

Reactie op Momtobe🤍

Bij mij zijn gisteravond om half 7 de weeën begonnen en vanmorgen om 9.06 u ...
Gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat met jullie, geniet van de kleine man

14 dagen geleden

Gefeliciteerd Momtobe en DonzysQueen98! Op de uitgerekende datum, zo bijzonder. Veel succes beide! 🍀

14 dagen geleden

Gefeliciteerd!! @DonzysQueen98 & @Momtobe🥰 Geniet van alle mooie momenten die komen in deze speciale periode😊

14 dagen geleden

Reactie op Momtobe🤍

Bij mij zijn gisteravond om half 7 de weeën begonnen en vanmorgen om 9.06 u ...
Gefeliciteerd 🥰

14 dagen geleden

Goedenavond Dames, ik ben vandaag uiteindelijk bevallen om 21:40. Ik kreeg vanaf 17:00 enorme weeën.

14 dagen geleden

Reactie op sibel1989

Goedenavond Dames, ik ben vandaag uiteindelijk bevallen om 21:40. Ik kreeg ...
Gefeliciteerd!!🥰 Gaat alles goed met jullie? Geniet van je kleine wondertje.

14 dagen geleden

Gefeliciteerd dames!! Leuk dat er toch zoveel baby’s op de uitgerekende datum zijn geboren!! En met alle baby’s die er al waren; gaat alles goed?

14 dagen geleden

Reactie op sibel1989

Goedenavond Dames, ik ben vandaag uiteindelijk bevallen om 21:40. Ik kreeg ...
Gefeliciteerd, geniet van je kleintje. Hopelijk gaat alles goed met jullie beide

13 dagen geleden

Hey Mommy's Ik ben gister middag om 12:08 bevallen van onze dochter Menayla. Ze doet het goed en hapte gelijk goed aan de borst. Helaas ging het niet gelijk goed met mij. De bevalling ging eigenlijk super vlot en zoals ik het wilde alles naturel gegaan. Helaas bleek ik achteraf wel een hoge bloeddruk te hebben en moest ik in het ziekenhuis blijven. Dit was uiteindelijk ook maar beter want ik kreeg enorme naweeën en een liter bloed verlies over de dag. Uiteindelijm moest ik naar de O.K voor inwendig onderzoek. Het bleek dat er nog een stuk van de placenta was blijven zitten. Voel me nu op dit. Moment stukken beter okal ben ik wel erg moe. Ben blij dat de zwangerschap er op zit en ik een gezonde baby in mijn armen heb 🩷🩷🥰

13 dagen geleden

Reactie op Fawa

Hey Mommy's Ik ben gister middag om 12:08 bevallen van onze dochter Menay ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat ze het gelijk goed doet. Hoop dat jij je ook snel opgeknapt voelt🥰 geniet lekker van je dochtertje🩷

13 dagen geleden

Reactie op Fawa

Hey Mommy's Ik ben gister middag om 12:08 bevallen van onze dochter Menay ...
Gefeliciteerd! Fijn dat je nog in het ziekenhuis was en dat ze snel konden ingrijpen. Succes met je herstel en geniet lekker van die kleine meid!

12 dagen geleden

Hoe gaat het hier met iedereen? Hier sinds paar uur heel veel last van de rug en druk op de onderbuik, heb ik al eerder gehad een aantal weken geleden, maar stiekem hoop ik wel dat het door gaat zetten dit keer haha.

12 dagen geleden

Hoe gaat het hier met iedereen? Hier sinds paar uur heel veel last van de r ...
Spannend! Hier nog steeds niks aan de hand, heb niet het gevoel dat er al snel iets te gebeuren staat…

12 dagen geleden

Reactie op Katrien2021

Spannend! Hier nog steeds niks aan de hand, heb niet het gevoel dat er al s ...
Hier ondertussen met een ruggenprik en 9cm ontsluiting in het ziekenhuis! De weeen begonnen om half 3, kwamen om de 2 minuten, eenmaal in het ziekenhuis een uur onder de douche kunnen zitten (bad was bezet), de weeen waren zo heftig en continu dat een ruggenprik werd geadviseerd. Nu is het alleen nog wachten tot haar hoofdje goed naar beneden komt. Maar goed, eerst even wat eten nu en op kracht komen en zo weer verder haha!

12 dagen geleden

Hier ondertussen met een ruggenprik en 9cm ontsluiting in het ziekenhuis! D ...
Oh spannend, heel veel succes met het laatste stukje!!