469 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op Katrien2021
Net wel de slijmprop verloren en lig nu aan de ctg dus benieuwd of ze strak ...
Ahh spannend!
Ik ben net bij de vk geweest maar inderdaad geen ontsluiting. Weekend nog eens proberen te strippen, anders maandag waarschijnlijk een ballonnetje en hopelijk daarna thuis vliezen breken…
7 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
Ahh spannend!
Ik ben net bij de vk geweest maar inderdaad geen ontsluiting. ...
Bij mij 1 cm, maar de kleine ligt nog veel te hoog met het hoofd, waardoor strippen weer niet goed lukte. Vliezen thuis breken mag daardoor ook niet, want dan kan er een handje of navelstreng uitkomen. Dus ze adviseren toch een inleiding, we hebben nu alvast een plekje voor zaterdag vastgelegd omdat het ontzettend druk is.
Hopelijk lukt het bij jou dit weekend wel!
7 dagen geleden
Reactie op Guusje2
Bij ons was de controle ook goed. Strippen was nog geen optie. Gaan ze n ...
Ook spannend! Wil je graag in het ziekenhuis bevallen?
Ik heb dus afgesproken dat we na het ballonnetje kijken of de vliezen thuis gebroken kunnen worden om dan nog de 72 uur af te wachten, zou graag thuis willen bevallen. Inleiden hoeft dus niet per see direct na een ballon, maar er kunnen natuurlijk wel andere redenen voor zijn?
7 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
Ook spannend! Wil je graag in het ziekenhuis bevallen?
Ik heb dus afgesprok ...
Ja ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Mijn eerste bevalling ging erg moeizaam. Maar ook nu ligt het kindje nog steeds erg hoog, amper verweking en nog geen ontsluiting.
Is het bij jullie niet ook zo dat je met gebroken vliezen binnen 24 uur moet bevallen en anders naar het ziekenhuis moet?
7 dagen geleden
Reactie op Guusje2
Ja ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Mijn eerste bevalling ging erg ...
Bij 24 uur gebroken vliezen word je overgedragen naar het ziekenhuis. Maar het ligt eraan of je dragen bent van gbs of je binnen 24 uur moet bevallen.
Bij mijn eerste was ik positief voor gbs en bij de 2e niet dus ik mocht tot 48 uur lopen en anders werd ik ingeleid
7 dagen geleden
Reactie op Guusje2
Ja ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Mijn eerste bevalling ging erg ...
Bij mij gaven ze aan dat je 72 uur mag afwachten na het breken van de vliezen als er niet in het vruchtwater is gepoept.
Als je sowieso in het ziekenhuis wil bevallen kan ik me voorstellen dat het ook wel rust geeft om er al te zijn.
7 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
Ahja niet helemaal ingedaald zijn verandert het natuurlijk. Veel succes met ...
Yes helaas. En we willen ook geen onnodig risico lopen. Dus maar erbij neergelegd dat het zo is. En wie weet komt het de komende dagen toch nog spontaan op gang!
7 dagen geleden
Inderdaad heel veel succes nog voor de dames die nog niet bevallen zijn.
En hoop dat alles goed gaat met de dames die al wel bevallen zijn. Hoop dat natuurlijk ook alles goed gaat met de kleintjes🥰
5 dagen geleden
Vanmiddag om kwart over 4 een ballon gehad en die is er inmiddels uit. Weeën komen ook goed op gang. Zijn lekker thuis nu en mogen richting het ziekenhuis zodra ze om de 5 minuten komen.