149 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Mijn dochter bleef ook maar zitten, uiteindelijk met 42+2 geboren middels i ...
Ah ik had met 41+6 een ballonkatheter gekregen, zou me de volgende ochtend in het ziekenhuis moeten melden voor de inleiding. Gelukkig kwam de boel verder vanzelf op gang en ben ik die nacht toch thuis bevallen! Succes met de echo morgen!

4 maanden geleden

Reactie op An0ukkkk

Ah ik had met 41+6 een ballonkatheter gekregen, zou me de volgende ochtend ...
Oh beter! Die deed niks bij mij. Thanks, jij ook succes! 🍀

4 maanden geleden

Heel veel succes voor iedereen die vandaag of een deze dagen de 13 weken echo heeft. Hoop dat alles goed is met jullie kleintjes♡

4 maanden geleden

Gelukkig alles goed vandaag 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Gelukkig alles goed vandaag 🥰
Fijn! Bij mij ook. En geslacht duidelijk in beeld 🍆💙

4 maanden geleden

Reactie op An0ukkkk

Fijn! Bij mij ook. En geslacht duidelijk in beeld 🍆💙
Oooh wat fijn dat alles goed is gegaan en wat leuk een kleine man🩵

4 maanden geleden

Reactie op An0ukkkk

Fijn! Bij mij ook. En geslacht duidelijk in beeld 🍆💙
Haha ja dat hadden wij afgelopen vrijdag. Vandaag vermeed ze het vakkundig 🤣

4 maanden geleden

Hooi ik ben ook op de 14e uitgerekend!❤️ Hier niet zo heel erg veel bezig met de zwangerschap om eerlijk te zijn. Ik heb een dochtertje van bijna 2 en ben daar nog altijd best druk mee bezig. Verder is deze zwangerschap wel een stuk minder relaxt dan de vorige. Ben veel sneller moe en was in het begin vaker misselijk en afkeer tegen bepaald eten. Maar voor de rest zijn alle echos goed verlopen en gaat alles bij mij ook goed ❤️

4 maanden geleden

Hier ook 14 november! 🩷🩵

3 maanden geleden

Wij krijgen een zoon zijn we vandaag achter gekomen💙

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

Wij krijgen een zoon zijn we vandaag achter gekomen💙
Gefeliciteerd 🥰

3 maanden geleden

Wij hebben afgelopen weekend onze zwangerschap bekend gemaakt aan iedereen die het nog niet wist met deze foto 🤍🥰

3 maanden geleden

Hebben jullie de baby al voelen bewegen dames?☺️

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

Hebben jullie de baby al voelen bewegen dames?☺️
Yes! Als ik s avonds rustig op de bank zit of in bed lig kan ik hem soms al voelen, al een week of 3 ongeveer. Het is wel mijn 2e zwangerschap, dan is het makkelijker herkennen. De eerste voelde ik niet zo snel.

3 maanden geleden

Ik ben ook op 14 november uitgerekend 😊. Dit weekend weten we het geslacht! Tot nu toe alles goed gelukkig. Voel me nog steeds wel erg moe en regelmatig nog misselijk 😫

3 maanden geleden

Reactie op Annemiek92

Ik ben ook op 14 november uitgerekend 😊. Dit weekend weten we het geslacht ...
De vermoeidheid en misselijkheid is heel herkenbaar hier ook nog steeds last van. Maar gelukkig dat alles voor de rest goed gaat. Heb je een gevoel van wat het word? Wij hebben maandag een echo met geslachtsbepaling dus hier ook nog even wachten. Ben zo benieuwd

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

Hebben jullie de baby al voelen bewegen dames?☺️
Jeej 16 weken vandaag 🎉 Wij hebben vandaag de geslachtsecho op de planning staan, zo leuk 🤍 Mijn voorgevoel zegt een jongentje maar geen idee waarom hihi. Wij laten het geslacht vandaag opschrijven op een briefje en hebben volgende week een klein gender reveal feestje, dus dan komen wij het ook pas te weten☺️ Verder voel ik de baby nog niet. Het is ons eerste kindje en mijn placenta ligt voor en laag, dus de verloskundige zei al dat het waarschijnlijk langer duurt voordat ik iets zal voelen..

3 maanden geleden

Vandaag controle gehad (ben medisch) en even snel naar de baby mogen kijken. Dat is dan zo een heerlijke voordeel van extra controles! Bij de 13 weken echo lag placenta voor onderin, en nu na 3 weken toch rechts achter. Pas bij de 20 weken echo weten ze echt waar je placenta gaat blijven zei de gyno dus ben benieuwd.

3 maanden geleden

Reactie op Lucky90

Vandaag controle gehad (ben medisch) en even snel naar de baby mogen kijken ...
Wat fijn dat je dan de kleine even kan zien, ik kan er zelf niet genoeg van krijgen🥰 Bij mij zeiden ze dat de placenta achter lag de laatste keer. Ik heb wel het gevoel dat ik hele kleine bewegingen voel maar durf het bijna niet te geloven🙈 Zijn jullie al aan het shoppen geslagen dames?

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Jeej 16 weken vandaag 🎉 Wij hebben vandaag de geslachtsecho op de planni ...
16 weken alweer, echt een mijlpijl (zoals elke week eigenlijk🙈). Bij mij had ik 1000% het gevoel dat het een meisje was, kón niet anders dacht ik.. tot het licht in de kamer blauw werd🫣😂