149 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

16 weken alweer, echt een mijlpijl (zoals elke week eigenlijk🙈). Bij mij h ...
Haha dat je er zo naast kan zitten 😜 Je zal alles maar als vast in de meisjes kleur gekocht hebben 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

Wat fijn dat je dan de kleine even kan zien, ik kan er zelf niet genoeg van ...
Blijft super leuk en bijzonder ♡ maakt ook heel mijn dag goed. Ik vergeet soms door mijn kleine dreumes dat ik een baby in mijn buik heb haha. Wat een heerlijk gevoel dat jij het al denkt te voelen ♡ Ben ook echt totaal niet bezig met shoppen omdat wij alles hebben liggen van de eerste. Wij wisten toen ook niet wat het zou worden, dus alles is neutraal. Dat scheelt weer haha

3 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

De vermoeidheid en misselijkheid is heel herkenbaar hier ook nog steeds las ...
Nou ik heb echt continu getwijfeld, omdat ik dus wel veel misselijker ben tov eerste zwangerschap. Maar z’n zoontje riep continu dat hij een baby broertje zou krijgen en nou hij heeft gelijk gekregen 😄😂 Veel plezier morgen!!! 🤩

3 maanden geleden

Reactie op Annemiek92

Nou ik heb echt continu getwijfeld, omdat ik dus wel veel misselijker ben t ...
Awh super leuk. Ik ben echt wel nieuwsgierig wat het van ons wordt hoor. Moet zeggen dat het erger is dan dan bij de eerste toen wilde ik het ook wel weten, maar was toch anders dan nu haha.😁 Hier is de misselijkheid niet erger dan bij de eerste. Ik had bij mijn dochtertje vanaf opstaan tot naar bed gaan de misselijkheid, maar dat was naar 14 weken weg. Nu heb ik het met vragen maar nog steeds last van met 16+3. Miet wel zeggen vroeger hoogte ik op een dochter en zoon. Maar nu heb ik toch ook zoiets het zou ook heel leuk zijn om 2 dochter te hebben.😊

3 maanden geleden

Ook voor ons is het vandaag heel duidelijk zichtbaar geweest🤣. En het is toch heel mooi om te zien hoe die kleine zichzelf in allerlei houdingen kan leggen. Hier de handjes voor het gezichtje en de knietjes bij het neusje🤣 En het nieuws gekregen dat we een 🩷 krijgen🥰

3 maanden geleden

Wij krijgen een jongen!🩵🤗

3 maanden geleden

Leuk hé om het geslacht te weten, maakt het weer een beetje echter! Ik heb sinds een paar dagen af en toe het idee dat ik wat beweging voel 💕. Voor mij 2e zwangerschap, kan me niet meer herinneren hoe ver ik de vorige zwangerschap was toen ik voor t eerst beweging voelde. Voelen jullie al wat?

3 maanden geleden

Reactie op An0ukkkk

Leuk hé om het geslacht te weten, maakt het weer een beetje echter! Ik heb ...
Ik denk soms ook wat te voelen, heel ver weg nog maar herken het gevoel. Placenta ligt wel voor.

3 maanden geleden

Wij hadden gisteren onze gender reveal en krijgen een jongetje 🩵

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Wij hadden gisteren onze gender reveal en krijgen een jongetje 🩵
Gefeliciteerd, mooie taart ook. Wij hadden gister ook de gender reveal voor onze familie en vrienden

3 maanden geleden

Zijn jullie al bezig met nadenken over namen of er al over uit? Wij hebben wel een naam (1e en 2e naam) in ons hoofd die we mooi vinden, maar ik vind het zoooo moeilijk om te beslissen omdat het echt een beslissing is voor de rest van zijn leven 🥹Herkenen jullie dit haha? Zijn er mensen die er al voor open staan om namen te delen?

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Zijn jullie al bezig met nadenken over namen of er al over uit? Wij hebben ...
Een voordeel is dat jullie gelukkig nog wat tijd hebben om erover na te denken welke naam jullie uiteindelijk willen gaan geven. Het is inderdaad een moeilijk beslissing die je gaat nemen dus doe het niet gehaast jullie komen hier zeker wel uit♡. Als ik kijk naar mijn schoonzusje en zwanger, die waren er 3 weken voor de kleine werd geboren pas over uit wat de naam werd. Bij ons waren we er al over uit wat de naam voor deze kleine zou zijn als het een meisje zou worden. Ook hebben we een 2e naam die ik met liefde deel. Onze kleine meid zal de naam Rosy krijgen als 2e naam. Haar roepnaam daarin tegen houden we nog voor onszelf🩷

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Zijn jullie al bezig met nadenken over namen of er al over uit? Wij hebben ...
Wij hebben nog geen naam maar hebben wel een top 3. Ik denk dat we pas kiezen als hij geboren is zodat ik zeker weet wat bij hem past🙈 Hebben degene die de 20 weken echo al een afspraak ingepland staan?

3 maanden geleden

Dank voor het delen! Gelukkig is er inderdaad nog tijd genoeg😊 Voor een meisje hadden we al heel snel dé naam, voor een jongen vind ik het net even lastiger! Wij hebben volgende week donderdag (27 juni) de 20 weken echo gepland staan! Spannend weer 😊

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Dank voor het delen! Gelukkig is er inderdaad nog tijd genoeg😊 Voor een me ...
Ik heb hem toevallig ook 27 juni staan. Weet jij of je met volle blaas moet komen? Ik vind het ook weer spannend hoor ookal is alles tot nu toe goed☺️

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ik heb hem toevallig ook 27 juni staan. Weet jij of je met volle blaas moet ...
Das toevallig! Het blijft elke keer spannend dat heb ik ook hoor! Bij mij zeiden ze bij de termijn echo dat dat de laatste echo is waar je evt met volle blaas moest komen. Omdat het kindje dan nog erg klein is, maar dat is nu niet meer zo dus duidelijk zichtbaar 😊

3 maanden geleden

Inprincipe raden ze aan tot de 14 weken met volle baas daarnaar is het niet meer nodig. Hier staat de 20 weken echo op 24 juni. Kan niet wachten de kleine weer te zien blijft mooi.

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Dank voor het delen! Gelukkig is er inderdaad nog tijd genoeg😊 Voor een me ...
Ja mijn man was het niet eens over de jongens naam die ik had en ik niet bij die van hem. Moet ook zeggen dat het komt omdat ik niet van namen persoonlijk houd die heel vaak voorkomen. Maar dat is gelukkig voor iedereen heel persoonlijk. En ik vind ook dat het bij de naam van onze dochter die we al hebben moest passen.

3 maanden geleden

Ik heb donderdag al de 20 weken echo, ik ben dan precies 19 weken. We horen dan of het een jongen/meisje is. We willen het graag weten, maar vonden een extra pretecho ook niet nodig. De eerste weken waren we overtuigd dat het een meisje zou zijn, de laatste week twijfelen we allebei. Dus ik ben benieuwd! Als ik aan ons zoontje (2,5 jaar) vraag; wordt het een jongen of een meisje? Zegt hij; ik denk een baby 😅 Zijn naam wist ik trouwens pas toen hij was geboren. We hadden een paar namen waar we tussen twijfelden, konden geen keuze maken. Tot ik hem zag; Brent!

3 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

Inprincipe raden ze aan tot de 14 weken met volle baas daarnaar is het niet ...
Ik mag ook op 24 juni! Leuk ♡♡