149 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Maiss

Wij hebben nog geen naam maar hebben wel een top 3. Ik denk dat we pas kiez ...
Yes, 25 juni!

3 maanden geleden

Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was goed!! 🥰 We weten nu dat we nog een jongetje 💙 krijgen en dat hij er alles aan deed om zich te verstoppen voor de echo 😂 Ik voel hem de laatste tijd ook erg veel bewegen en hebben nu gezien wat hij dan allemaal doet.

2 maanden geleden

Hey dames! Wij hebben de 20 weken echo gehad. Alles ziet er goed uit. Wij krijgen (weer) een meisje 🩷! Heel erg leuk zoals ik hoopte eigenlijk 🙈. Nu gaan we ook kijken voor een naam maar wij vinden het deze keer heel lastig. Bij mijn 1e dochter wist ik het al voor ik zwanger was. Maar nu heb ik echt geen idee 😂

2 maanden geleden

Net de 20 weken echo gehad en alles is goed!💖 onze kleine meid is een echte wiebelkont😍

2 maanden geleden

Ook hier net terug van de 20 weken echo en alles was goed🩷 onze kleine vond het leuk om niet mee te werken🤣

2 maanden geleden

Wat fijn al die goede echo’s! Ik moet nog even wachten tot donderdag maar sinds een paar dagen krijg ik af en toe wat flinke trapjes van meneer dus ik denk dat het wel goed zit🥰

2 maanden geleden

Ik mag over 'n uurtje! Nog even wachten ♡

2 maanden geleden

Wat fijn al die goede echo’s! 😊 Wij mogen donderdag, begin toch wel weer wat zenuwachtig te worden nu 🫣 Ik heb de laatste paar dagen dat ik “iets” voel in mijn buik. Ik omschreef aan mijn vriend als; alsof je van die onwillekeurige spiertrekkingen hebt wat je wel eens in een spier kan hebben (of bij je oog). En dan niet de hele tijd heel snel achter elkaar, maar af en toe één zo’n aanspanning. Ik voel het laag in mn onderbuik (onder mn navel, plek verschilt wel eens links, rechts of midden). Ik ben nu 19+4 (1e zwangerschap) en heb mijn placenta voor en laag liggen waardoor iedereen zei het zal nog wel even duren voordat je de baby gaat voelen. Maar nu vraag ik me dus af of dit de baby zou kunnen zijn? Ik twijfel zelf nog heel erg 😊

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Wat fijn al die goede echo’s! 😊 Wij mogen donderdag, begin toch wel weer w ...
Ja ik zou zeggen van wel!! Dit is mijn 2e zwangerschap en herkende het veel sneller en voelt zoals jij het omschrijft. Ene keer wel, dan even niet. Dat is normaal op het begin omdat de baby nog veel ruimte heeft. Geniet er lekker van, en binnen no time kan jouw vriend meegenieten ♡

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Wat fijn al die goede echo’s! 😊 Wij mogen donderdag, begin toch wel weer w ...
Ga er maar vanuit dat het de kleine is. De kans bestaat dat je de kleine daardoor minder snel voelt, maar dat is lang niet bij iedereen. Mijn schoonzusje had ook een voorliggende placenta en voelde de kleine ook heel snel. Geniet ervan en veel plezier, succes alvast voor donderdag. En de rest die nog voor de echo moeten ookal alvast veel plezier en succes met de echo♡

2 maanden geleden

Reactie op Lucky90

Ja ik zou zeggen van wel!! Dit is mijn 2e zwangerschap en herkende het veel ...
Ik herkende inderdaad ookal sneller de schopjes van de kleine doormiddel van de eerste zwangerschap🤣 Alleen mijn man had niet echt het geluk bij de eerste om haar toen te voelen. Iedere x als hij zijn hand op mijn buik legde stopte ze ermee🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Wat fijn al die goede echo’s! 😊 Wij mogen donderdag, begin toch wel weer w ...
Kan wel hoor! Ik voelde mijn eerste ook rond deze termijn en placenta lag ook voor en laag. Nu ligt hij achter en voel ik het kindje al sinds 13 weken. Ligt er ook aan hoe gevoelig je bent.

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

Ik herkende inderdaad ookal sneller de schopjes van de kleine doormiddel va ...
Haha lekker eigenwijs dus! Hopelijk mag hij het deze keer wel meemaken ♡

2 maanden geleden

Mijn 20weken echo was ook helemaal goed! Heerlijk genoten, en mega nieuwsgierig naar het geslacht. Nóg 20 weken volhouden =p

2 maanden geleden

Reactie op Lucky90

Mijn 20weken echo was ook helemaal goed! Heerlijk genoten, en mega nieuwsgi ...
Dat lijkt me ook wel spannend hoor om nog niets te weten tot het eind. Denk dat de nieuwsgierigheid alleen maar erger gaat worden. Maar je bent al bijna op de helft. You can do it 😁😊

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

Dat lijkt me ook wel spannend hoor om nog niets te weten tot het eind. Denk ...
Haha yes we can!! Bij ons zoontje wisten wij het ook niet. Was super leuk dus weer voor gekozen. Tijdens de echo's is het wel even moeilijk op het begin, tot je je baby ziet en het écht niet meer belangrijk is wat het nou is ♡♡

2 maanden geleden

Reactie op Lucky90

Haha yes we can!! Bij ons zoontje wisten wij het ook niet. Was super leuk d ...
Dat geloof ik best, uiteindelijk is het belangrijkste dat de kleine gezond is en het goed doet. Het enige wat mij vooral moeilijk lijkt is al die schattig baby kleertjes te zien en gewoon er niets van te kunnen halen🤣😊

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

Dat geloof ik best, uiteindelijk is het belangrijkste dat de kleine gezond ...
Haha jaa dat denkt iedereen, en logisch ook!! Tuurlijk heb ik af en toe een jurkje dat ik denk; awh dit is zó leuk! Of juist een stoer jasje. Maar enige wat je koopt zijn de eerste pakjes, die gewoon neutraal van kleur zijn; bruin, beige, groen etc. De rest komt later dus het valt allemaal écht mee.♡♡

2 maanden geleden

Wij hebben gisteren ook een goede 20-weken echo gehad! Zo heerlijk om de kleine weer te zien 🥰 Placenta ligt alleen voor de uitgang dus een extra check over 7 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Wij hebben gisteren ook een goede 20-weken echo gehad! Zo heerlijk om de kl ...
Meestal komt dit wel goed.. ik heb het bij mijn eerste ook gehad en nu weer. Bij de 32 weken zat de placenta precies die 2 cm er vandaan