149 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

Meestal komt dit wel goed.. ik heb het bij mijn eerste ook gehad en nu weer ...
Dat gaven ze ook aan dus daar heb ik ook wel vertrouwen in 🥰 en fijn dat ze tussendoor nog een keertje kijken. Voel jij de kleine al wel?

2 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Dat gaven ze ook aan dus daar heb ik ook wel vertrouwen in 🥰 en fijn dat z ...
Ik voel de kleine al sinds de 14 a 15 weken zo af en toe en denk nu 2 a 3 weken al dagelijks. Maar het scheelt ook dat het de 2e is dan weet je ook waarop je moet zetten natuurlijk😊 En voel jij de kleine al?

2 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Wij hebben gisteren ook een goede 20-weken echo gehad! Zo heerlijk om de kl ...
Hier ook bij de eerste gehad en nu weer. Bij de eerste was hij gewoon weer omhoog getrokken, dus maak me nog niet zoveel zorgen.

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag om 15 uur de 20 weken echo.. zo spannend! Er wordt ook weer naar de placenta gekeken want deze lag bij mij ook voor de baarmoedermond een paar weken geleden (achter gekomen door bloedverlies). Ben de uren aan het aftellen!

2 maanden geleden

Zojuist de 20 weken echo gehad en wij moeten helaas door naar het ziekenhuis ivm 2 ipv 3 vaten in de navelstreng. Kleine man is een enorme stuiterbal en lag geen seconde stil. De rest was gelukkig wel goed maar nog even spanning dus.

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Zojuist de 20 weken echo gehad en wij moeten helaas door naar het ziekenhui ...
Jeetje spannend zeg! Wat kan dit betekenen voor de rest van jouw zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op Lucky90

Jeetje spannend zeg! Wat kan dit betekenen voor de rest van jouw zwangersch ...
Als er verder geen afwijkingen zijn bij de baby wordt het enkel met regelmatig groei echo’s gemonitord. Als er toch iets met het hartje of iets is dan worden we verder geholpen in het Erasmus. Woensdag ochtend heb ik de afspraak staan voor een GUO.

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Als er verder geen afwijkingen zijn bij de baby wordt het enkel met regelma ...
Wat spannend zeg, hopelijk maak je je niet te veel zorgen

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Als er verder geen afwijkingen zijn bij de baby wordt het enkel met regelma ...
Oooh ik zal duimen voor je dat het dan alleen bij de groeit echos gaat blijven. Heel veel sterkte♡

2 maanden geleden

Heel veel sterkte en ik duim dat alles meevalt! 😘 Wij zijn net terug van onze 20 weken echo en alles was gelukkig goed🤍 Zo mooi om bijna een uur lang naar de kleine man te mogen kijken😍

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Als er verder geen afwijkingen zijn bij de baby wordt het enkel met regelma ...
Wij gaan met zijn allen hopen dat het hopelijk meevalt en je jullie baby gewoon extra vaak mag zien ♡

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Als er verder geen afwijkingen zijn bij de baby wordt het enkel met regelma ...
Ik lees dat je je meestal geen zorgen hoeft te maken, dat wens ik jullie ook!🌸 20 weken echo’s zijn gewoon spannend. Hele zwangerschap trouwens. Het is een gekke mix van genieten en gigantische onzekerheid.

2 maanden geleden

Bedankt allemaal dames! Ik ben er redelijk rustig onder omdat het vaak goed komt maar prettig is het niet natuurlijk. We moeten even woensdag afwachten, het is voor nu in ieder geval een kleine druktemaker die niet stil kan liggen😅🥰

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyDM

Ik voel de kleine al sinds de 14 a 15 weken zo af en toe en denk nu 2 a 3 w ...
Ja klopt, ik voel ook al een aantal weken iets maar idd alleen omdat ik weet hoe het voelt. Nog ver weg zeg maar. Sinds deze week voel ik het af en toe ietsje beter!

2 maanden geleden

Hier was de 20 weken echo goed. Heel blij mee. Onze kleine wou niet goed gaan liggen voor het hartje. Zelfs nog even weg geweest en daarna nogmaals geprobeert en was het zo klaar. Onze vermoedens zijn bevestigd, een meisje 👶💟

2 maanden geleden

Vandaag de GUO in het ziekenhuis gehad en na 5 kwartier was duidelijk dat onze jongen gezond is en buiten de navelstreng geen afwijkingen heeft! Ik krijg verder wel groei echo’s maar voor nu is hij zelfs een beetje boven het gemiddelde💙

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Vandaag de GUO in het ziekenhuis gehad en na 5 kwartier was duidelijk dat o ...
Ooh wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen🩵 fijn dat de kleine man het goed doet en dat je hem wat vaker mag zien door de extra groeit echo's😊

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Vandaag de GUO in het ziekenhuis gehad en na 5 kwartier was duidelijk dat o ...
Gelukkig! Blij voor jullie. Lekker genieten van de zwangerschap en extra echo's dat jullie de baby vaker mogen zien ♡

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Vandaag de GUO in het ziekenhuis gehad en na 5 kwartier was duidelijk dat o ...
Ah wat fijn, Betreft de navelstreng, kan het invloed hebben op de groei? Toevoer enz ?

2 maanden geleden

Reactie op ff19

Ah wat fijn, Betreft de navelstreng, kan het invloed hebben op de groei? T ...
Ja klopt, de groei kan vertragen omdat hij minder zuurstof en voedingstoffen krijgt als ‘normaal’. Daarom willen ze ook niet te ver over de 40w gaan omdat hoe groter het kindje wordt hoe meer zuurstof en voedingstoffen hij nodig heeft dus het einde van de zwangerschap en de bevalling is wat zwaar voor ze. Als ik niet zelf beval leiden ze me tussen 40/41w in. Voor nu groeit onze jongen goed en hangt de karate kid uit in m’n buik haha🙈💙