149 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Vandaag de GUO in het ziekenhuis gehad en na 5 kwartier was duidelijk dat o ...
Ah wat mega fijn! 🙌🏼 Nu lekker genieten van de tweede helft van de zwangerschap 😊

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ja klopt, de groei kan vertragen omdat hij minder zuurstof en voedingstoffe ...
Oké dankje voor de uitleg. fijn om te voelen, nu het nog niet zo zeer doet, maar geeft wel meer vertrouwen denk ik

één maand geleden

Hey iedereen vandaag zijn we 25 weken! Hebben jullie al een naam voor de kleine en hebben jullie alles al op orde? of n et zoals ik nog niet eens begonnen...😅 Mijn moeder is een maand geleden overleden 😢 Hierdoor heb ik wel een naam voor de kleine. Mijn moeder hete Philomena en ik wil mijn kleine dus Menayla gaan noemen. Heel raar om nu moeder te worden zonder moeder. Gelukkig heeft ze mijn 1e kindje (nu 2 jaar) wel mogen knuffelen. Het blijft een raar gevoel. Maak me oom zorgen dat het straks heel dubbel gaat voelen. Nieuw leven vieren maar tegelijk mijn moeder missen 💔

één maand geleden

Reactie op Fawa

Hey iedereen vandaag zijn we 25 weken! Hebben jullie al een naam voor de kl ...
Wat een dubbel gevoel moet je nu dan wel niet hebben heel veel sterkte❤️ wij zijn tussen 2 namen aan het twijfelen en hebben alles voor de babykamer besteld en de maxi cosi en de kinderwagen en we hebben al heel veel kleding in huis

één maand geleden

Reactie op Fawa

Hey iedereen vandaag zijn we 25 weken! Hebben jullie al een naam voor de kl ...
Jeetje wat een nare tijd zo tijdens je zwangerschap.. Heel veel sterkte gewenst ♡ Wij weten het geslacht (weer) niet en hebben nog een meisjesnaam staan. Ook waren we snel overeens bij een jongensnaam, maar sinds een paar dagen twijfelen we tussen nog een naam. Dus even "oefenen" met de jongensnamen =p Verder 0 voorbereiding getroffen, en ik moet zeggen dat ik daar bij de eerste ook heel laat mee was begonnen. Had nog niet eens een vluchtkoffer toen mijn vliezen braken haha. Achja, het kwam allemaal wel goed dus nu sta ik er nóg relaxter in wat mij nóg luier maakt =D

één maand geleden

Reactie op Fawa

Hey iedereen vandaag zijn we 25 weken! Hebben jullie al een naam voor de kl ...
Heel veel sterkte ❤️ Wat een mooie naam hebben jullie uitgekozen. Wij waren het er al over eens wat de naam gaat worden sinds dat ons eerste kindje 3 maanden oud was (nu 2 jaar). Wij hebben vandaag de proefdruk van het geboorte kaartje binnen gehad. Dus nu konden we gaan uitzoeken wat voor papiersoort we voor het kaartje willen en welke kleur enveloppen we erbij willen. Ook laten we van het kaartje een geboortebord ontwerpen. Dat zijn voor ons de laatste dingen die Wij nog hoefde te doen.

één maand geleden

Reactie op Fawa

Hey iedereen vandaag zijn we 25 weken! Hebben jullie al een naam voor de kl ...
Wat naar, heel veel sterkte!❤️ En een hele mooie naam🥰 25 weken alweer… Gaan of zijn jullie op vakantie (geweest) of blijven er ook mensen thuis? Ik heb zelf nog wel op de planning staan om over 4 weken te gaan vliegen maar vind het wel spannend nu ik toch wel flink wat dikker aan het worden ben. Ik heb veel grote dingen wel af maar de kleine komt bij ons op de kamer dus ik maak nog geen babykamer. Ik wil zen in m’n hoofd op vakantie dus ik wilde veel al geregeld hebben🙈 We hebben wel een naam maar er is nog een beetje twijfel, beide hebben we zo iets van we zien t wel wat bij hem past bij de geboorte. Ik heb ivm mijn navelstreng in week 28,32,36 extra groeiechos en nog een 3D/4D gepland staan, kan niet wachten om hem weer te zien🩵

één maand geleden

Sterkte Fawa. Zeker pittig en heel dubbel. Maar wat een mooie naam om haar zo te vernoemen! Hier de tweede, merk dat het dan toch allemaal wat blijft liggen. Hebben natuurlijk ook nog veel van de eerste. Maar die doos met maat 50-56 staat ergens achteraan en mag van mezelf ook geen nieuwe kleertjes kopen tot ik eerst weer even daarin heb gekeken wat we nog hebben. En een naam…. Echt geeeeeen idee! Was bij de 1e ook al een issue, wisten we het ook pas toen hij was geboren.

één maand geleden

Fawa, heel jammer en dubbel zo. Gelukkig dat jou moeder je eerste kindje hebt mogen ontmoeten Veel sterkte

één maand geleden

25 weken, tijd gaat snel. Voelen jullie de baby al? Hier zie ik af en toe mijn buik ook bewegen. Vanmorgen ging mn vriend even luisteren, kreeg hij een trapje haha 🥰 Zo mooi om dit met hem te delen, dan wordt het toch nog wat echter.

één maand geleden

Reactie op ff19

25 weken, tijd gaat snel. Voelen jullie de baby al? Hier zie ik af en toe ...
De tijd gaat mega snel☺️ ik voel de baby regelmatig bewegen, maar denk dat ze nog niet sterk genoeg is aangezien de placenta aan de voorkant ligt.. mn man heeft haar nu 1x gevoeld. Wat super leuk dat ze je een vriendje een trapje gaf! Met al die bewegingen wordt het idd zo echt😍

één maand geleden

Reactie op ff19

25 weken, tijd gaat snel. Voelen jullie de baby al? Hier zie ik af en toe ...
Ik voel de baby al een paar weken heel duidelijk, echt een karate kid🙈 m’n buik gaat hevig heen en weer als hij bezig is. Ik hou m’n hart vast voor de laatste periode😅

één maand geleden

Hier voel ik de kleine dame ook al een tijdje, mijn man heeft haar voor het eerst w weken geleden gevoel. Gister had hij inderdaad ook een trap tegen zijn oor aangehad. Maar vind de trapjes nu soms al pijnlijk , dus beloofd wat voor de aantal weken die nog moeten komen🤣🤣

één maand geleden

Ik voel onze kleine man ook al best een tijdje, sinds week 19 ongeveer! Ondanks dat mijn placenta laag en voor ligt, waardoor ik had verwacht dat het nog wel even zou duren. Mijn vriend heeft hem inmiddels ook al heel vaak voelen schoppen, en mijn moeder en broer ook een keer. Wat ik ook heel leuk vindt, is dat wij elke avond een muziekje afspelen bij mijn buik voor het slapen gaan (uit zo’n kinder knuffeltje), en dat ons kleintje daar de laatste 1-2 weken echt op reageert door er schopjes tegen te geven! 🥹

één maand geleden

Sinds een week of drie voel ik ook meer beweging, af en toe flinke schopjes inderdaad. Soms leid het me echt af tijdens mijn werk 😅. We hebben nog helemaal geen naam voor de kleine man en in huis ook nog niks gedaan, we zijn echt veel meer afwachtend dan met ons eerste kindje. Over drie weken op vakantie naar Italië, ongeveer 15 uur rijden. Ik zie het nog wel zitten maar krijg ook opmerkingen van mijn omgeving hierover. We gaan het zien.

één maand geleden

Hoi hoi dames, Hir gaat het ondertussen met jullie? En hoe gaat het met de kleintjes in de buik?

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

Hoi hoi dames, Hir gaat het ondertussen met jullie? En hoe gaat het met de ...
Hey!! Hier gaat alles zijn gangetje, een hele drukke kleine in de buik. Ik merk wel dat alles langzaam toch wel wat moeilijker wordt en zwaarder. Aankomende woensdag heb ik een groeiecho. Hoe gaat het bij jou?☺️

één maand geleden

Reactie op Maiss

Hey!! Hier gaat alles zijn gangetje, een hele drukke kleine in de buik. Ik ...
Helemaal begrijpelijk dat alles wat zwaarder en moeilijker wordt. Wij hadden gister een 3d/4d echo gepland staan, maar onze kleine dame die verstopt zich graag🤣 Ze lag de heletijd met allebei der voeten bij haar hoofdje en haar handje voor haar mond🤣 Voor de rest gaat het wel goed alleen nog steeds last van misselijkheid(niet weg geweest in deze zwangerschap).

één maand geleden

Reactie op KimberlyDM

Helemaal begrijpelijk dat alles wat zwaarder en moeilijker wordt. Wij hadd ...
Wat vervelend dat je nog steeds zo last hebt van misselijkheid zeg. Ik heb alleen afentoe wat last van mijn maag als de kleine erop ligt te trappelen maar dat is niet zo vaak gelukkig. Mogen jullie nog eens terug komen voor een nieuwe poging bij de echo? Ik heb 28 aug een 3d/4d gepland, ben zo benieuwd!

één maand geleden

Reactie op Maiss

Wat vervelend dat je nog steeds zo last hebt van misselijkheid zeg. Ik heb ...
Helaas niet maar we hebben er een aantal die wel oke zijn ondanks de handjes en voetjes