13 Reacties

3 maanden geleden

Denk dat het per persoon verschilt maar ik heb er ook zeker wel last! Heb geen kinderen thuis rondlopen, dat draagt er zeker aan bij. Op de dagen dat ik niet werk ga ik ‘s ochtends sporten, daarna kun je mij de rest van de dag opvegen, dan ben ik zo intens moe. Dus herkenbaar! (Ik ben morgen 17 weken zwanger)

3 maanden geleden

Helaas herkenbaar. Ik denk dat dextro hier ook niet tegen gaat werken gezien dit echt hele kort werkende suikers zijn. Het is lastig als je niet naar je lichaam kan luisteren en rust kan pakken als je nog koters hebt rondlopen.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Inmiddels heeft de arts me gestopt en zit ik dus in de ziektewet. Ik heb bloed laten prikken en een heel paneel laten doen om te kijken of er niet meer aan de hand is. Last van extreme vermoeidheid en flauwvallen door een extreem lage bloeddruk (80/50). Het is er bij mij ook niet echt beter op geworden. Zit nog te wachten op het moment dat iedereen aangeeft dat het beter wordt. Ik ben nu 16 weken zwanger en met 15+3 gestopt met werken.

3 maanden geleden

Hier ook herkenbaar! Wordt erger ipv beter. Heb je toevallig ook lage bloeddruk? Bij mij komt het daardoor. Ik heb nog geen kids, maar ik red het niet langer dan tot 14u op werk… deze week met mijn teamleider ook aangepaste uren afgesproken omdat het echt niet meer ging. Sterkte! 🤍

3 maanden geleden

Ik ben ook nu 15 weken en in het eerste trimester viel ik idd gewoon random in slaap als t kon. Ging zelfs met de trein naar werk omdat ik anders in de auto in slaap zou vallen. Nu ben ik meer sneller lichamelijk uitgeput maar kan nog steeds overal en altijd slapen hoor. Vervelend dat je thuis niet je momentjes kan pakken dat is denk ik heel belangrijk! Ik heb zo gauw geen oplossing maar je bent niet de enige slaapkop 😴

3 maanden geleden

Ik had hier ook heel erg last van. Toen las ik bij een ander topic magnesium spray onder je voeten voor het slapen. Sindsdien hoef ik niet meer overdag een dutje te doen. Magnesium meten ze vaak niet bij bloedtesten.

3 maanden geleden

Reactie op limayke

Ik had hier ook heel erg last van. Toen las ik bij een ander topic magnesiu ...
Welk merk heb je gehaald? Mijn energielevel is echt verschrikkelijk, al sinds week 6 en ben nu toch wel wanhopig om andere middeltjes te proberen

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Hier ook herkenbaar! Wordt erger ipv beter. Heb je toevallig ook lage bloe ...
Volgends mij is mijn bloeddruk gewoon goed. Ben ook niet duizelig, alleen echt heel erg moe.

3 maanden geleden

Pff.. herkenbaar.. had verwacht dat ik in het 2e trimester me wat beter zou voelen, maar heb nu ook echt weer een dip. Kan serieus de hele dag wel slapen. Zo irritant.

3 maanden geleden

Wat ook niet echt bepaald mee werkt is wanneer ik in de avond vroeg wil slapen, krijg ik opeens heel veel energie en dan word ik erg druk.

3 maanden geleden

Ik ben vanaf het begin ook ontzettend moe en dit leek met de dag erger te worden. Niet uit bed kunnen komen, vroeg naar bed en zo om kunnen vallen van de vermoeidheid. Huishouden liet ik liggen en ik deed echt helemaal niets meer na mijn werk of op mijn vrije dag. Tijdens het testen van mijn bloedwaardes is naar voren gekomen dat mijn vitamine D3 flink verlaagd is. Ik ben nu sinds mei de maximale hoeveelheid vitamine D3/K2 aan het bij slikken en dit lijkt nu een klein beetje zijn werk te gaan doen. Misschien is dit bij jou ook het geval of heb je bloed al laten testen?

3 maanden geleden

Reactie op JNVVS

Ik ben vanaf het begin ook ontzettend moe en dit leek met de dag erger te w ...
Mijn bloedwaardes waren gewoon goed. Ik had de verloskundige gesproken en zij gaf aan om gewoon kortere uren te werken zodat ik dan een uurtje voor mijzelf heb