11 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg even. Ben bijna 16 weken en ik begin ook wat te voelen in m'n buik, zo'n beetje onder m'n navel. Het is ons 1e kindje dus weet ook niet zeker of ik haar voel of dat het wat anders is in m'n buik.

3 maanden geleden

Ja, ik ervaar dit ook! Ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt. 1 van mijn vriendinnen is ook zwanger en iets verder. Ik vroeg aan haar of het leek op zo'n irritante trilling in je oog, want dat voel ik en zij zei; precies dat!

3 maanden geleden

Dat kan zeker. Ik omschreef dit als hartkloppingen in mijn buik 😅 een aantal dagen later werd het steeds duidelijker

3 maanden geleden

Reactie op Toppertje2024

Ja, ik ervaar dit ook! Ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt. 1 van ...
Dat heb ik ook!!! 😱 maar twijfelde zo hard of het geen zenuwtrekje was ofzo! Net wat je zegt zoals bij je oog 🙈 maar voel het zeker nog niet regelmatig/dagelijks placenta aan de voorkant ook.

3 maanden geleden

Ik had dit gevoel iok sinds week 16 ong, maar kon maar niet geloven dat het beweging zou zijn. Te mooi om waar te zijn oid 🤣 Maar ik beschreef het ook als trilling, hartkloppingen of een spiersamentrekking. 2 weken later begon ik steeds duidelijkere klopjes te voelen en sinds een paar dagen weet ik nu 100% zeker dat dit de baby is 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Toppertje2024

Ja, ik ervaar dit ook! Ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt. 1 van ...
Precieeessss!!! Ik was vandaag bij de verloskundige en zij dat dit indd de baby zou kunnen zijn. Gezien de baarmoeder precies onder me navel is

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Dat heb ik ook!!! 😱 maar twijfelde zo hard of het geen zenuwtrekje was ofz ...
Nee klopt, niet dagelijks. Maar de verloskundige zij vandaag tegen mij dat dat nu ook nog niet hoeft. Daar is het nog te vroeg voor. Maar het is indd de baby als je baarmoeder net onder de navel zit

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties vriendinnen❤️❤️❤️🥹

3 maanden geleden

Hi allemaal, Zijn er meer dames die nog steeds dagelijks moeten overgeven in deze week en bijna niks binnenhouden?

3 maanden geleden

Reactie op Cc11

Nee klopt, niet dagelijks. Maar de verloskundige zij vandaag tegen mij dat ...
Ah zo leuk! Kan niet wachten om hem dagelijks te voelen. 🥹🥰