Hii dames,
17 april heb ik eindelijk mijn eerste echooooo🥳🥳 dan ben ik, als het goed is, 7 weken en 6 dagen. Is er dan al wel wat te zien? 😁 beweging etc?
Ik heb al wel een zoon van 13 jaar, maar toen ik erachter kwam, was ik al 14 weken.
Willen jullie heel misschien jullie echo met mij delen?
Precies ik ook dan met eerste echo met 7+4 💛 Wachten duurt lang he?! 😅
Oh wat toevallig! Ja echt enorm lang, maar aan de andere kant het is over een weekje al zo ver en de gezonde spanning begint al een beetje op te komen… 🤪
Dan lopen we precies gelijk! Nog maar 1 nachtje slapen :D
Ik heb gisteren de echo al gehad, werd gebeld door de verloskundige met de vraag of ik het erg vond als ze de echo verschoven naar maandag haha. Ik ben 2 daagjes vooruit gezet dus was gisteren bij de echo 7+6 en nu 8 weekjes. En dit was de echo dus was zeker wel goed wat te zien. Succes morgen🍀
Morgen om 13uur hebben wij de afspraak. Merk dat ik nu toch wel echt de uren aan het aftellen ben hoor. Afgelopen week ging voor mijn gevoel heel snel, maar vandaag lijkt de klok wel stil te staan.
Ik heb gisteren de echo gehad! Ben van 7+4 naar 7 weken gezet. 13 mei de volgende echo, dan zou ik 11 weken zijn. Verder wel een mooie echo gehad met een kloppend hartje
Wij waren vanmorgen al om 08:45 aan de beurt en het was echt een supermooie echo! Termijn (8+6) kwam ongeveer overeen met de eerste echo (6+5) en hebben de kleine al lekker zien bewegen en mooi hartje zien kloppen! Zo intens bijzonder, ons eerste kindje 🤍
Hier helaas net te horen gekregen dat het vruchtje niet goed gegroeid is. Ook is er geen hartslag te zien.. nu in afwachting of de miskraam vanzelf op gang wil komen. Aankomende maandag nogmaals een controle echo… ik hoop voor jullie op beter nieuws! 🍀😔
Wij hebben pas om 20u vanavond de eerste echo. Ontzettend spannend na een missed abortion in december. Hopelijk dit keer beter nieuws. Succes allemaal! 🍀