30 Reacties

2 maanden geleden

Nu 22 weken en 6 kg aangekomen. Geen idee war "normaal" is.

2 maanden geleden

Ik ben zaterdag 19 weken en pas en halve kilo aangekomen.. vind dat ook heel apart terwijl k niet heb overgegeven of iets

2 maanden geleden

Ik weet dat mijn moeder flink aankwam tijdens haar eerste zwangerschap en ze was gewoon gezond en verloor het gewicht erna weer. Maar zoals hieronder vermeld zou ik altijd nog even met je verloskundige checken.

2 maanden geleden

Reactie op 71124

Nu 22 weken en 6 kg aangekomen. Geen idee war "normaal" is.
Mss is dit nuttig?

2 maanden geleden

Ik ben 2,5/3 kg aangekomen en morgen 22 weken.

2 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Mss is dit nuttig?
Ik zat bij de eerste op 24 kilo馃槵 Ging van 60 naar heeeel veel. Nu gaat het ook rap en ik eet gezond dus ja.. veel vocht, niks aan te doen.

2 maanden geleden

Momenteel 4 kg aangekomen. Weeg nu 80kg en ben 1'77 馃ス. Ik vind 80kg echt enorm klinken, maar goed. Ik pas nog in m'n spijkerbroek. Behalve bij m'n buik dan. Sinds de zwangerschap 4kg aangekomen en ben nu bijna 21 weken. Wel was ik voor de zwangerschap al enorm aangekomen 馃檲. Maar goed, ik probeer er nu maar enigzins in te ontspannen. Zolang het met m'n kindje maar goed gaat. De rest zie ik na de bevalling wel weer.

2 maanden geleden

Ik ben mijn eerste zwangerschap 30 kilo aangekomen van 64 naar 94 dus geen zorgen nu bij de 2e 10 kilo afgevallen en er 4 van bijgekomen tot nu toe zolang je kleintje het goed doet 馃檪

2 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Ik zat bij de eerste op 24 kilo馃槵 Ging van 60 naar heeeel veel. Nu gaat het ...
Ja als het vocht is dan ben je het na de zwangerschap des te rapper terug kwijt 馃榿 het is maar als het geen vocht is dat ik mij zorgen zou maken. Nu sommige mensen komen gemakkelijk bij en vallen achteraf ook gemakkelijk af. Ik ben niet dat type 馃槒 ik probeer wel op te letten dat ik redelijk gezond eet zodat ik niet teveel bij kom.

茅茅n maand geleden

Dag Essie, ik ben zwanger van de 4e en bij de vorige 3 zwangerschappen bij allemaal ge毛indigd op 84 kg, dus 27 kg aangekomen, ik woog voorheen 57 kg ( 1.65 lang) geen zwangerschapssuiker of andere rare dingen. Kinderen exact op de datums geboren en 7 pond, 7 pond en 7.5 pond ( meisje, jongen, meisje) kerngezond. Dus ik zou me zeker geen zorgen maken hoor, mits je suiker gewoon in orde is. Na de bevalling heb ik wel flink moeten sporten en di毛ten om het er weer af te krijgen helaas. En net zoals jij at ik gewoon normaal , een keer iets extra , maar niks overmatigs