29 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Ah wat lief! Maakt alle ongemakken weer goed, of niet? Ik voel de schepjes ...
Nou en of 🥰

4 maanden geleden

Wij hebben net de 20 weken echo gehad, alles gelukkig goed! En we krijgen een tweede meisje 👧 Ik voel haar nog niet erg goed omdat de placenta aan de voorkant ligt, de vorige keer voelde ik veel eerder iets. Ik voel me nu wel echt goed, vergeleken met het eerste trimester. Hoe gaat het bij de rest?

4 dagen geleden

Vandaag de uitgerekende datum..! Hoe is het bij jullie? Hier rommelt het behoorlijk (sinds gistermiddag aanhoudend), ik hoop zo dat het doorzet 😊

4 dagen geleden

Reactie op Verliefdemama

Vandaag de uitgerekende datum..! Hoe is het bij jullie? Hier rommelt het b ...
Spannend!!! Hier geen gerommel, ze zit nog helemaal comfortabel en ik heb het gevoel dat dat voorlopig nog zo blijft… Ik begin wel ongeduldig te worden hoor 🙈

4 dagen geleden

Hier ook al 2 nachten een soort van menstruatiekramp (zijn dit voorweeën?). Overdag merk ik dit dan weer niet. Ben benieuwd wanneer hij gaat komen!🩵

4 dagen geleden

Reactie op Verliefdemama

Vandaag de uitgerekende datum..! Hoe is het bij jullie? Hier rommelt het b ...
Helaas nog geen voortekenen vorige week voorweeën gehad maar ook niet doorgezet ik hoop toch dat het vanavond echt mag gebeuren veel succes, en ik hoop voor je dat je vandaag of morgen je kleintje in je armen hebt ❤️

4 dagen geleden

Hier ook al paar weken voorweeen (2e kind). Had stiekem wel gehoopt dat hij toch al een paar dagen eerder was gekomen, dus merk nu wel dat ik er mentaal en lichamelijk helemaal klaar mee ben. Elke dag een beetje moeier en angstiger ook. Hopelijk duurt het niet lang meer 🤞🏼

3 dagen geleden

Hier is het ook nog rustig. Af en toe lichte krampen, darmen rommelen, harde buiken. Ik hoop vooral dat alles vanzelf op gang komt, niet te medisch wordt. Succes allemaal!

één dag geleden

Reactie op monicabruggeman

Helaas nog geen voortekenen vorige week voorweeën gehad maar ook niet doorg ...
Het zette door! Gisterochtend is onze zoon geboren 🥰❤️