7 Reacties
6 maanden geleden
Hee, wat een nieuws zeg!
Ga je het samen doen met de vader? Heb je familie die je steunt?
Zou je graag tips willen geven maar weet niet precies of je dan de praktische zaken bedoelt of bijvoorbeeld meer dingen als spullen enzo..?
En wat heb je tot nu toe gedaan, en je bijvoorbeeld al naar een verloskundige geweest??
Dit forum is er ook echt om elkaar te helpen dus ik denk dat er samen met mij vast veel andere mama's zijn die dat graag willen doen 💗
6 maanden geleden
Reactie op Mennos9
Hee, wat een nieuws zeg!
Ga je het samen doen met de vader? Heb je familie ...
De plan is om het samen te doen met de vader, maar familie weet nog niks. Mijn familie zit vol met complicaties en problemen.
Ik ben zelf al naar de verloskundige geweest en heb een tweede echo op mn agenda staan bij het ziekenhuis.
Tips over praktische zaken en spullen zouden beide fijn zijn! Alle soorten tips zijn welkom!!
6 maanden geleden
Weet je toevallig of jouw gemeente een wijkteam heeft? Of misschien zelfs een speciaal team vanuit de gemeente voor zwangere vrouwen zoals hier in Rotterdam? Hier heet het Moeder van Rotterdam en ik (18) word zelf ondersteund door hun. Ze helpen je met al je vragen. Maakt niet uit waar t over gaat! Huisvesting, spullen (wat heb ik allemaal nodig, hoe kom ik eraan?), het emotionele aspect, financiën, ‘wat moet ik allemaal regelen?’ etc.
Om in contact te komen met het wijkteam is de makkelijkste weg: je huisarts vragen om een doorverwijzing of evt zelf aanmelden als dat kan in jouw gemeente.
Succes meid, jij kunt dit!❤️
6 maanden geleden
Tjonge wat een nieuws, de zwangerschap zelf al een verrassing en dan ook nog een tweeling. Veel over het verloop van je zwangerschap zal je in het ziekenhuis wel horen maar ik vind zelf de Meerlingouders Facebook groep wel heel fijn voor tips en ervaringen als het gaat om praktische tips, spullen, etc. Goede zwangerschap gewenst 🥰