235 Reacties
6 maanden geleden
Hoi,
Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om privégegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal daarom wat reacties aanpassen.
Liefs,
Eliza
6 maanden geleden
Ik ook! En ook mijn tweede kindje. Eerste is van 29-11, dus zit vlak bij elkaar en dus precies 2 jaar verschil.
6 maanden geleden
Hier ook 19 november, maar nog geen termijnecho gehad. Morgen, zo spannend.
6 maanden geleden
Ik ben 20 november uitgerekend van mijn tweede kindje :). De eerste is van april 2022.
Dus we zijn nu allemaal ongeveer 10 weken zwanger, hoe voelen jullie je? Ik ben helaas nog erg misselijk en een schaduw van mezelf, dat had ik bij de eerste ook (tot 16 weken 😮💨). Duimen dar het nu eerder voorbij is!
6 maanden geleden
18-11 👶🏽 Eerste kindje! Vanmorgen 4 dagen vooruitgezet, zo spannend en leuk allemaal!
6 maanden geleden
17-11 maar krijg woensdag pas de termijn echo dus kan nog verschoven worden
6 maanden geleden
Reactie op IlseMi
Hier vooral mega moe en zin in pannenkoeken en chocoladevla!
Nipt en 13we ...
De vermoeidheid herken ik. Jouw cravings klinken zoet—gelukkig (nog) geen vreemde combinaties 😃
Ik vind de nipt-test behoorlijk spannend, vooral het wachten zal aan mij vreten en de hoop dat het goed is. Hebben/Heb je/julie dit ook?