255 Reacties
3 maanden geleden
Wat leuk deze groep! Hier ook 19 november uitgerekend! Ik moet me waarschijnlijk deels ziekmelden dus wat eerder met verlof. Babykamer nog niet aan begonnen omdat mijn dochter daar nog slaapt. Half september krijgt ze een grote meisjeskamer op zolder en daarna de babykamer inrichten 😀 (meeste meubels hebben we al in huis). Ik ben dus meer bezig met de kamer van mijn dochter haha. Wel super leuke projectjes om mee bezig te zijn, zulke leuke spulletjes en aankleding te vinden overal.😀 Oh en de box doen we wat later, we hebben nu al genoeg staan in de woonkamer. En dan komt er ook nog een kerstboom bij in december 😂
2 maanden geleden
We zijn inmiddels 31 weken en een beetje. Bij mij begint alles op z'n plek te vallen, alles is gekocht en ingericht. Vinden jullie het inmiddels ook gewoon een beetje.. saai? Je moest zo veel in het begin, en nu merk ik vooral dat ik niet echt de energie heb om van alles te gaan doen, maar nog 9 weken 'niksen'.. ook een gek vooruitzicht. Er gebeurt gewoon eventjes heel weinig ofzo. Ervaren anderen dit ook?
2 maanden geleden
Reactie op 2510Melanie
We zijn inmiddels 31 weken en een beetje. Bij mij begint alles op z'n plek ...
Bij ons is ook bijna alles wel klaar! Nog een paar dingen aanschaffen (borstkolf, babyfoon, nog wat beddengoed en nog wat decoratie voor de babykamer). Ik vind het nog niet saai moet ik zeggen, ik heb juist het gevoel dat ik nog heel veel dingen wil doen, zoals een zwangerschapscursus, inlezen/cursus over borstvoeding etc. Het huis helemaal opruimen (we zijn al een tijdje bezig met ontspullen😜). En ik merk soms ook een soort onrust; hebben we wel genoeg in huis gehaald? Missen we niks. Dat zit me soms even in de weg 😅
Minder energie om dingen te doen herken ik wel! Het wordt fysiek ook steeds zwaarder natuurlijk…
2 maanden geleden
Reactie op 2510Melanie
We zijn inmiddels 31 weken en een beetje. Bij mij begint alles op z'n plek ...
Bij mij moet er nog redelijk wat gebeuren 🫣 volgende week gaan we alles kopen en halen van op onze geboorte lijst wat we al zeker nodig hebben voor de eerste weken. De babykamer en park staan gelukkig al klaar en het meeste textiel is ook al gewassen. Deze maand ga ik mij vooral nog bezig houden met het afwerken van de geboorte geschenkjes eens alle adressen op de enveloppen al schrijven dat dat ook klaar ligt. Verder wil ik nog wat grote porties gaan koken voor in de diepvries zodat ik na de bevalling niet teveel werk heb in de keuken 😅 en nog wat verder huisje proper maken en baby vriendelijk maken 🩵 lijkt niet zoveel maar ik merk dat ik heel rap moe ben en dat ik meer lig dan dat ik daadwerkelijk iets doe 🫣
2 maanden geleden
Hahaha hier moet ook nog heeel wat gebeuren haha naast mijn normaal werk wat ik echt met tegenzin doe, moet ik nog behoorlijk wat in huis halen (bedje is het belangrijkste)kamer in orde maken, kraampakket regelen, oja en dingetjes zoals een kolf en babyfoon uitzoeken en aanschaffen. Heb eigenlijk het gevoel nog nauwelijks iets gedaan te hebben, maar dat is mijn eigen gevoel meer haha
2 maanden geleden
Hier is alles verder af en kan ze komen hoor. Gelukkig alles nog in huis van m’n oudste.. ik moet nog 3,5 week werken en zie er eigenlijk ook wel tegenop om met verlof te moeten, weet echt niet wat ik hele dagen moet gaan doen. Heb nog een paar leuke afspraken om naar uit te kijken, zondag nog een shoot, en over 4 weken nog een afspraak voor een buik beeldje.
Heb al maar wat afspraken met vriendinnen ingepland voor m’n verlof weken, en zit er aan te denken om misschien nog een nachtje naar zee te gaan ofzo alleen. Ff lekker uitwaaien en dan de mannen thuis. Maar we zien het allemaal wel.
15 dagen geleden
Ik ben er helemaal klaar voor! Ziekig geweest deze week, wat wel maakt dat ik helemaal in de huisbubbel ben gegaan, in plaats van dat ik nog van alles wilde doen. Slapen is wel echt een drama, maar neem overdag lekker mijn dutjes. Baby is erg druk. Voelt echt alsof we de laatste fase in zijn gegaan. Met jou?
15 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Ik ben er helemaal klaar voor! Ziekig geweest deze week, wat wel maakt dat ...
Hopelijk komt de baby snel!
Slecht op dit moment, heb 3 cm maar de weeën zetten niet door. Afgelopen avond/nacht in het ziekenhuis gezeten. Kon alleen maar spugen en hield niets binnen. Ik hoop dat de kleine zich heel erg snel meld
15 dagen geleden
Reactie op Jessicakr25
Hopelijk komt de baby snel!
Slecht op dit moment, heb 3 cm maar de weeën z ...
Aaah meen je? Heb je een virus te pakken? Wat een beroerde timing. Hopelijk kun je nog even herstellen voordat het wel doorzet..
15 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Aaah meen je? Heb je een virus te pakken? Wat een beroerde timing. Hopelijk ...
Het voelt niet als een buikgriep.. dus ik weet het niet.. ziekenhuis helpt/werkt totaal niet mee.
15 dagen geleden
Hier klaar mee/voor, loop al 2 weken met voorweeën dus ben het onderhand wel beu.. valse hoop constant😅 maandag bij de controle gaat de verloskundige wat opties bespreken met mij. Heb ook echt een haat/liefde verhouding met hoe bewegelijk de baby is in de buik.. heb er constant harde buiken van en pijnlijke steken. Dat ze zich maar snel meldt🩷
15 dagen geleden
Reactie op Anoniem1207
Hier klaar mee/voor, loop al 2 weken met voorweeën dus ben het onderhand we ...
Oh ik herken dit! Liep al weken met voorweeen en kon het eigenlijk niet meer aan. Alles deed me zeer en had constante valse hoop.. Zou morgen ingeleid worden. Maar mevrouw heeft zich spontaan gemeld vanochtend! Dacht vanochtend weer; nou zal wel weer loos alarm zijn… om moedeloos van te worden, dus ik snap je enorm!
15 dagen geleden
Reactie op Baby_2324
Oh ik herken dit! Liep al weken met voorweeen en kon het eigenlijk niet mee ...
Gefeliciteerd!! Lekker genieten met de kleine🥰
13 dagen geleden
Reactie op Anoniem1207
Hier klaar mee/voor, loop al 2 weken met voorweeën dus ben het onderhand we ...
Oww dit herken ik zo!! Laat je even weten wat jullie verloskundige voor opties heeft? Ik ga donderdag als alles goed gaat weer naar de verloskundige
7 dagen geleden
Hier is intussen de bevalling begonnen🙏🏼 had a.s. maandag tijdens mijn controle strippen gepland staan dus ben blij dat het toch vanzelf is gestart! Nu hopen dat de kleine meid snel geboren wordt🩷🤞🏼