255 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Anoniem1207

Hier is intussen de bevalling begonnen🙏🏼 had a.s. maandag tijdens mijn co ...
Spannend, succes!!

7 dagen geleden

Reactie op Annana015

Gefeliciteerd! Ik heb echt nog nul voortekenen. Ben bang dat ik zo de 42 w ...
Hier hetzelfde!

7 dagen geleden

Wachten duurt lang ….. bij de eerste 39.3 spontaan bevallen. Nu echt aant het ‘wachten’. Erg vermoeiend met allerlei klachten en een peuter die alles aanvoelt.

7 dagen geleden

Hier ook nog helemaal niks.. lastig inderdaad om te wachten met de kwaaltjes en idd een peuter in huis. Gelukkig is ze lief en geduldig wat het ook heel fijn maakt. We proberen er wat van te maken iedere dag😀🤭

7 dagen geleden

Ik vraag me af wat iedereen doet of nog kan😂 ik heb nu alweer slaap en heb nergens fut meer voor. Enige wat ik doe is zitten, tv kijken, mensen bellen, eten, douchen slapen. Niks lukt meer qua huishoudelijke taken.

7 dagen geleden

Reactie op GoudenWalvis329298

Ik vraag me af wat iedereen doet of nog kan😂 ik heb nu alweer slaap en heb ...
Hier precies het zelfde😂 soms geen eens energie om te eten. Ik heb dan ook gewoon echt geen honger😩 gisteren de kerstboom opgezet maar nu ben ik al helemaal niet meer vooruit te branden😂

6 dagen geleden

Onze dochter Maeve is geboren op 17 november🩷 2 dagen voor de uitgerekende datum

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem1207

Onze dochter Maeve is geboren op 17 november🩷 2 dagen voor de uitgerekende ...
Wat een prachtig meisje!!💕 Geniet ervan en hoop voor je op een vlug herstel

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem1207

Gefeliciteerd!😁

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem1207

Gefeliciteerd met jullie dochter. Hier nog alles rustig 🤔

6 dagen geleden

Reactie op Lilly55_

Gefeliciteerd met jullie dochter. Hier nog alles rustig 🤔
Hier ook😢 Een keertje flink voorweeen gehad dat ik dacht wauw begint het maar helaas is toch weer gestopt toen. Met m’n vorige zwangerschap ben ik 1 dag eerder bevallen dan de uitgerekende datum. Dat zou beteken dat nu de verloskundige hier was om mn ontsluiting te meten en mn man weer net thuis zou zijn van z’n werk 🤭😄

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem1207

Gefeliciteerd! Prachtige naam! 😀 Bij mij zijn vannacht mijn vliezen gebroken! Dat had ik totaaaaal niet verwacht aangezien het de vorige x lang duurde. Heb alleen helaas totaal nog geen weeën of krampjes.. Vannacht wordt ik al medisch..😥 Heb vrij weinig zin in in allerlei ziekenhuis ingrepen dus hopelijk pakt mn lichaam het op 🤞

5 dagen geleden

Ik lig momenteel nu een uur wakker met erg pijnlijke krampen die ik moet wegpuffen.. ben ze nu aan het timen!

5 dagen geleden

Reactie op R.a

Ik lig momenteel nu een uur wakker met erg pijnlijke krampen die ik moet we ...
Spannend! Zo begon het bij mij ook! Met krampen

5 dagen geleden

Verloskundige is al langs geweest! Ik heb 3 cm ontsluiting en volledige verweekte baarmoeder. Hoofdje was al goed voelbaar. Over 1,5 uur komt ze weer langs. Nu tens apparaat aangesloten dat is wel heel fijn😇

5 dagen geleden

Ik ben onderweg naar het ziekenhuis om te kijken hoe het ervoor staat. Sinds gister ochtend krampen gehad en pijnlijkere weeën, maar vanmorgen weer niets.

5 dagen geleden

Hoe is het met de rest nu we op onze uitgerekende datum zijn?

5 dagen geleden

Reactie op krulstaartjes

Hoe is het met de rest nu we op onze uitgerekende datum zijn?
Op 13 november bevallen!💙

5 dagen geleden

Vandaag uitgerekende datum, maar verder niks ongewoons. Ik denk dat ze nog wel wilt blijven

5 dagen geleden

Vrijdag de 22e de inleiding eerste kindje in het ziekenhuis. Superspannend! Heel veel succes gewenst voor alle a.s. moeders hier🍀🙏💞