255 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op anom

Vandaag uitgerekende datum, maar verder niks ongewoons. Ik denk dat ze nog ...
Precies hetzelfde hier!

5 dagen geleden

Reactie op anom

Vandaag uitgerekende datum, maar verder niks ongewoons. Ik denk dat ze nog ...
Same!

5 dagen geleden

Oh en hebben meerdere nu met tweede kindje… heerst een flinke virus bij je eerste en elke keer denk ik dan “ laat baby maar nog een dag in zitten” want een zieke peuter en kraamtijd….

5 dagen geleden

Reactie op anom

Oh en hebben meerdere nu met tweede kindje… heerst een flinke virus bij je ...
Jep! Van mij is gelukkig vandaag koorts weer gezakt. Alleen nog een zeehonden hoestje.

5 dagen geleden

Ik ben precies op de uitgerekende datum bevallen! We zijn net terug uit het ziekenhuis met een gezonde baby.

5 dagen geleden

7 november bevallen middels inleiden vanwege diabetes. Vandaag was officieel mijn uitgerekende datum 💙🥰

5 dagen geleden

Ik ook door een inleiding 8-11 bevallen vanwege diabetes vandaag was mijn officele uitgerekende datum voelt zo gek!!😍💖

5 dagen geleden

Happy due date mama's! Ik hoop bij die 5% te horen en dat hij eraan komt 🥹

4 dagen geleden

Nou even een update: onze lieve Serra is op 19 nov haar uitreken bevallen!!💗 was een pittige bevalling maar we hebben onze eerste nacht samen thuis al doorgebracht

3 dagen geleden

Bij de anderen is het ook nog stil he? 🫠

3 dagen geleden

Ja helaas wel🥲 Vanmiddag naar de verloskundige en zit te twijfelen of ik vraag of ze willen strippen, ik voel me nu heel goed maar heb me vorige week echt helemaal uitgeput en zo naar gevoeld. Dan denk ik moet ik me perse zo naar voelen om een bevalling in te gaan🙃 terwijl als ze het misschien nu doen ik gewoon blij en nog enigszins fit ben/voel (in hoeverre dat kan met 40+3)😄

3 dagen geleden

Reactie op Annana015

Bij de anderen is het ook nog stil he? 🫠
Hier alles rustig. Gister bij verloskundige het strippen gepland voor 41.0. Hoop dat hij voor die tijd er al is ..

3 dagen geleden

Hier ook nog steeds niet veel. Soms wat menstruatie achtige krampen maar het zakt altijd na anderhalf uur/2 uur weer af.

3 dagen geleden

Onze zoon is op 11-11 geboren met een geplande keizersnede vanwege stuitligging. Uitgerekende datum was 19-11 💙

3 dagen geleden

Ondertussen zijn vanmiddag mijn vliezen gebroken. De verloskundige komt zometeen langs om een aantal controles te doen. Vind het allemaal toch wel spannend en onndaks dat ik veel moet lachen (van de zenuwen, gok ik?), voel ik ook steeds dat er wat tranen omhoog komen.

3 dagen geleden

Reactie op Annana015

Ondertussen zijn vanmiddag mijn vliezen gebroken. De verloskundige komt zom ...
Ahh ja natuurlijk spanning blijdschap adrenaline, alles bij elkaar. Veel succes hoor, eindelijk je lieve baby’tje bijna kunnen zien 🥰

21 uur geleden

Hoe is het hier verder

14 uur geleden

Reactie op Groenebank2.0

Hoe is het hier verder
Nog steeds geen baby 🥳. Dinsdag weer terug voor controlle en overleg wat ze gaan doen. Hoe is het bij jou?

14 uur geleden

Reactie op krulstaartjes

Nog steeds geen baby 🥳. Dinsdag weer terug voor controlle en overleg wat z ...
Helaas ook nog niks. Wel iedere nacht voorweeën die echt pijnlijk zijn, zo vermoeiend 😓

14 uur geleden

Reactie op Groenebank2.0

Hoe is het hier verder
Vandaag 40+5 en nog helemaal niks!