255 Reacties
14 uur geleden
Reactie op laupstra
Ja die voorweeen.. gelukkig heb ik even 2 nachten ‘pauze’ gehad en kon ik e ...
Pff nou hè! Hoe vergaan die voorweeën jou? Hoe voelen die?
Voor m’n gevoel kan m’n lichaam het niet echt doorzetten ofzo
13 uur geleden
Reactie op Groenebank2.0
Pff nou hè! Hoe vergaan die voorweeën jou? Hoe voelen die?
Voor m’n gevoel ...
Voor mij zijn het harde buiken met menstruatie achtige kramp. Maar wel net zo irritant en pijnlijk dat ik er niet doorheen slaap. Ga er niet voor uit bed maar lig echt tegen m’n warmte kussen aangedrukt steeds. Telkens is het ‘s ochtends over
13 uur geleden
Reactie op laupstra
Ook m’n darmen zijn heel onrustig erbij trouwens. Is het bij jou vergelijkb ...
Hier wel echt pijnlijk, moet ze echt wegzuchten. Ze komen om de 10 minuten 5 minuten afgelopen nacht in bad zelfs om de 3/4 minuten en duren een ruime minuut.
Maar ja op gegeven moment is het ineens weer over.
Verloskundige toch maar even gebeld en die zegt je lijf is er klaar voor maar de baby ligt misschien net met het hoofdje scheef of duwt niet goed tegen de ontsluiting aan.
Ze verwachtte me eigenlijk vannacht al en zegt denk toch zeker wel deze nacht of volgende nacht.
Moet even in de gaten houden of we de baby nog goed voelen anders komt ze even controleren.
13 uur geleden
Reactie op Groenebank2.0
Hier wel echt pijnlijk, moet ze echt wegzuchten. Ze komen om de 10 minuten ...
Hoop dat je overdag voldoende kan uitrusten dan en afleiding kan vinden. En hoop ook zeker dat het lekker doorzet voor je! ❤️ Ik lig ook overdag wat schopjes bij te houden. Rare dagen dit hoor, vind het zo vreemd allemaal 🙈 (eerste kindje ook)
12 uur geleden
Op 20 november de laatste controle gehad en had aangeboden gekregen om te strippen, maar dat vond ik te vroeg eigenlijk. Bij de controle door verloskundige bleek de hartslag van de baby te verminderen naar 90-100 ipv 130+ slagen. Hierdoor halfuur hartfilmpje laten maken maar dat was helemaal goed, dus spanning om niets. Een gynaecoloog (duidelijk uit België) zei dat als het aan haar lag dat ze dezelfde dag zichzelf zou laten inleiden. Terwijl advies van de verloskundigen is om pas vanaf 41+0 te laten inleiden. Super verwarrend om in hetzelfde ziekenhuis verschillende adviezen te horen.
Uiteindelijk besloten om de inleiding dan te doen a.s. Dinsdag met 41+0, maar blijft raar. Ik ben bang dat ik een verkeerde keuze maak, maar ik weet niet wat de juiste keuze zou moeten zijn ook qua gevoel.
Afgelopen avonden beetje voorweeën gehad doordat de baby dan erg actief is, maar ik ga dan gewoon douchen slapen en zakt het weg.
12 uur geleden
Reactie op GoudenWalvis329298
Op 20 november de laatste controle gehad en had aangeboden gekregen om te s ...
Lastige situatie zeg. Als jij er niet volledig achterstaat moet je het ook zeker niet doen. Het is jou lichaam en die moet er klaar voor zijn. Wellicht kan je nog voor een tweede of derde steippoging gaan voordat je inleid, als je dat een beter gevoel geeft.