238 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Kim*
De vermoeidheid herken ik. Jouw cravings klinken zoet—gelukkig (nog) geen v ...
Haha ja, terwijl het bij mijn zoontje juist veel meer zout/hartig was, dus mss dat het een voorbode voor geslacht is? 🤷🏼♀️ wat zijn jouw cravings?
Ik vind het ook spannend! Toch altijd een kans dat het niet goed is ofzo… en dan ook direct het geslacht al weten (in ons geval dan) maakt het voor mij echt dubbel spannend
6 maanden geleden
Reactie op Kim*
Ja ik heb dit ook! Ik heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken en vind het echt spannend. Gelukkig leidt werk wel af. Heb jij al bloed ervoor laten prikken?
6 maanden geleden
Reactie op carmenxxxx
Ja ik heb dit ook! Ik heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken en vind het ...
Oh, wat spannend! Bij mij kan het wachten ook beginnen, deze middag bloed laten prikken.
Wat fijn dat werk afleidt, dan doe je waarschijnlijk werk wat je erg leuk vindt.
Wat voor werk doe je/jullie?
6 maanden geleden
Ik ga morgen bloed prikken voor NIPT + nevenbevindingen. Wel spannend, maar ik heb veel vertrouwen in het kindje in mijn buik ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Kim*
Oh, wat spannend! Bij mij kan het wachten ook beginnen, deze middag bloed l ...
Spannend! Ik hoop dat je ook dingen hebt die jou helpen om ergens anders aan te denken. Ik werk als orthopedagoog met kinderen. Ik ben vooral druk met de behandeling van de kinderen en begeleiding aan ouders en merk wel dat ik het op het moment vrij pittig vind door toegenomen vermoeidheid. En wat doen jullie?
6 maanden geleden
Gisteren was mijn 1ste echo aan 11 weken 😍 weet nu dus ook dat ik voor 19 november ben uitgerekend ❤️ volgende week woensdag afspraak voor de 12 weken echo + nekplooi meting en NIPT test zo spannend!
6 maanden geleden
Reactie op Kim*
Vind het ook best spannend die NIPT test zal blij zijn als we al 2 weken verder zijn 😅
6 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Ja hier! Toevallig vanochtend de termijn echo gehad!
😍 wat lief
6 maanden geleden
Reactie op Kim*
Klinkt als een leuk beroep! Ik ben zelf actief in de creatieve sector.
En ...
Ikzelf werk als kwaliteitscontroleur in de voeding. Maar door de wetgeving in België mag ik zolang ik zwanger ben het werk niet betreden en ben ik nu dus verplicht thuis 😌 ( wat ik niet heel erg vind ) ik kan mij voldoende bezig houden met het huishouden, en wat fijne hobby’s.
6 maanden geleden
Reactie op IlseMi
Ah wow ben je ook van België? Ik ook, uit Limburg!
Ja ikzelf ben van Beernem (west Vlaanderen)