241 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op BABY11-24

Ik ook 19 november! In afwachting van de uitslag van de nipt + nevenbevindi ...
Ik heb de laatste tijd ook meer zin in kaas maar dan vooral kaassaus 🤣 alles met kaassaus erop vind ik overheerlijk nu. Tot nu toe al 900 gram bijgekomen.

6 maanden geleden

Jaa ik ook 19 november! Van de eerste. Vandaag bloed laten prikken voor de nipt, spannend!

6 maanden geleden

Reactie op CharlotteLE

Jaa ik ook 19 november! Van de eerste. Vandaag bloed laten prikken voor de ...
Oh wat spannend. Ik doe volgende week woensdag de nekplooi meting en NIPT test 🍀

6 maanden geleden

Vandaag termijnecho gehad en ben precies 11 weken vandaag dus 19 november uitgerekend! Vandaag ook gelijk kunnen prikken voor de nipt!

6 maanden geleden

Vandaag ook termijnecho gehad en ook 19 november uitgerekend🩵🩷

6 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Ikzelf werk als kwaliteitscontroleur in de voeding. Maar door de wetgeving ...
Heerlijk van die (verplichte) thuis-tijd genieten. Blijft het bij huishouden of is er al nesteldrang aanwezig? 🙃😅

6 maanden geleden

Reactie op IlseMi

Ik ben thuis bij mijn zoontje en maak het laatste jaar van mijn studie rech ...
Mooie vooruitzichten heb je 💫😃

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Heerlijk van die (verplichte) thuis-tijd genieten. Blijft het bij huishoude ...
Voorlopig heb ik nog niets gekocht voor de baby maar ik ben wel al een kamer aan het leeg maken voor de babykamer. 😁 dusja bewust/onbewust ben je er wel mee bezig. Ik wacht de NIPT test nog af en als we dan weten of we een jongen of een meisje krijgen dan zal ik waarschijnlijk wel al eens wat durven kopen ☺️ bij jouw al wat nestel drang?

6 maanden geleden

Reactie op SjaanBanaan85

Hier ook 19 november, maar nog geen termijnecho gehad. Morgen, zo spannend. ...
Wij zijn iets naar voren gezet, 16 november! Maar, een mooie echo gehad. Dat is het belangrijkste!

6 maanden geleden

Reactie op SjaanBanaan85

Wij zijn iets naar voren gezet, 16 november! Maar, een mooie echo gehad. Da ...
Wat ontzettend fijn! 🩷

6 maanden geleden

De nesteldrang is er (nog) niet. Wel zijn we aan het rondkijken naar de keuzes en mogelijkheden van kinderwagens, etc. Vanwege mijn creatieve achtergrond, heb ik al wel een idee van de kinderkamer. Zal moeite hebben niet zelf met een kwast in de hand te staan en dingen uit handen te geven😅 Eerlijk gezegd komen alle benodigdheden die je nodig hebt, een beetje op mij af, er zijn zoveel opties. Zijn er hier mama’s die wat tips willen delen over must’s and don’ts voor de babyspullen/uitzet? Thank you 🩷☺️

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

De nesteldrang is er (nog) niet. Wel zijn we aan het rondkijken naar de keu ...
Bij mij is het mijn 1ste zwangerschap 😌 dus tips voor de babyuitzet heb ik niet. Maar ik kijk wel geregeld YouTube filmpjes van zwangere vrouwen / mama’s die alles delen over wat je wel en niet moet kopen. Is wel leuk om te kijken maar je weet ook nooit wat gesponsord is in die filmpjes uiteraard. 😅

6 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Bij mij is het mijn 1ste zwangerschap 😌 dus tips voor de babyuitzet heb ik ...
Zwak voor marketing 😅😂

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

De nesteldrang is er (nog) niet. Wel zijn we aan het rondkijken naar de keu ...
Haaal een luier emmer! Ik heb een beeb van bijna 11 maanden, en heb gister een luier emmer besteld. Kon de geur en het idee met die mooie weer niet aan. Dit is echt een must! Ben blij als die binnen is. En qua kinderwagens, ga wat uitproberen maar laat je niet de duurste aansmeren. Wij hebben er een van maxicosi, relatief gezien erg goedkoop en echt een top ding. Qua baby kamer spullen; IKEA! Het houten bedje is top, en gaat lang mee. En ze hebben top ladekasten die je kan gebruiken als commode , zoveel ruimte, nog steeds elke dag blij mee. Gaan we voor baby numero 2 weer aanschaffen. Verder hebben wij een baby nestje mega veel gebruikt de eerste weken/ maanden. Lekker bij ons op de bank er bij liggen ‘s avonds en slapen. Co-sleeper vonden wij ook top, maar daarbij geld het zelfde als de kinderwagen. Neem een van de goedkoopste, is net zo goed en na 3/4 maanden liggen ze er toch niet meer in. Verdere tip die ik heb, koop tummy time speelgoed en ga DIRECT met ze aan de slag. Ze zijn minder fragiel dan ze lijken. Deze fout hebben wij bij onze eerste gemaakt. Onze beeb had zo’n erge afplatting dat we zelfs getwijfeld hebben over een helmpje, en dit was echt binnen een paar weken als zo. Uiteindelijk naar veel onderzoeken lezen geen helmpje maar intensieve fysio en nooit meer op z’n rug, maar dat is echt pittig. Dus als je dat kunt voorkomen doe het!! Dat is echt mijn tip voor iedereen mama to be! Watermatjes zijn goedkoop en perfect tummy time speelgoed! Hoop dat je wat aan de tips hebt!

6 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Haaal een luier emmer! Ik heb een beeb van bijna 11 maanden, en heb gister ...
Wauw! Wat ontzettend veel goede tips! Bedankt 🤩🩷

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Wauw! Wat ontzettend veel goede tips! Bedankt 🤩🩷
Nog een laatste! Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Kunnen ze vanaf 6 maanden in tot 2,5. Is echt een rib uit je lijf, maar het totaal waard. Elke keer een nieuwe slaapzak kopen die 2 jaar is namelijk net zo duur, dan wel niet duurder. En ik kon vandaag mega makkelijk wisselen met het weer, je hebt gewoon alles in huis. Wij gaan deze keer ook de newborn halen, want ook in het eerste half jaar heb ik 4 slaapzakken versleten, die dus al met al duurder zouden zijn dan een puckababy😂

6 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Nog een laatste! Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Kunnen ze vanaf 6 maanden ...
Aanvulling hierop nog; op Vinted heb je als je een beetje zoekt echt super veel Puckababy 4 seizoenen slaapzakken voor een veel kleinere prijs (max 40eu) die nog zeker een hele tijd mee kunnen!

6 maanden geleden

Ahhh ik ook 19 november! We zijn wel in verwachting van een tweeling, dus ze zullen waarschijnlijk eerder geboren worden, maar ik lees graag mee 🤩

6 maanden geleden

Gefeliciteerd! 🤩🩷 Hoe was het om te horen dat je zwanger bent van een tweeling?

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Gefeliciteerd! 🤩🩷 Hoe was het om te horen dat je zwanger bent van een twe ...
Een shock!! Ik heb hiervoor een miskraam gehad dus we waren super zenuwachtig. Je hoopt zo dat je een kloppend hartje ziet en toen zei de verloskundige ‘ik geloof dat ik er nog een zie’. Toen waren we wel even stil haha. Maar nu we aan het idee gewend zijn vinden we het heel leuk en bijzonder.