241 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Sanne173

Een shock!! Ik heb hiervoor een miskraam gehad dus we waren super zenuwacht ...
Ik kan begrijpen dat het even schakelen is, wanneer je het nieuws hoort—fijn dat jullie er nu van kunnen genieten. Zelf ben ik tweeling met mijn broer en kan je vertellen; ik had niks liever gewild. Zoveel tegelijk in dezelfde fase, altijd een vriendje—en nog steeds is hij mijn beste vriend. Ik hoop dat jouw kinderen ook z’n band gaan opbouwen. Tweeling zijn=heerlijk! 😃🙌🏼🩷

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Ik kan begrijpen dat het even schakelen is, wanneer je het nieuws hoort—fij ...
Oooh wat leuk!! Goed om te horen 🤩 Hier kijk ik inderdaad ook wel naar uit. Ze hebben altijd een vriendje of vriendinnetje, kunnen altijd met elkaar spelen.

6 maanden geleden

Hoera! Wij hebben hier net een goede uitslag gekregen voor de NIPT met nevenbevindingen. Hebben jullie deze ook al gehad?

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Hoera! Wij hebben hier net een goede uitslag gekregen voor de NIPT met neve ...
Super 😁 wij hebben pas volgende week woensdag een afspraak om bloed te laten prikken voor de NIPT test en daarna is het ook nog 10 dagen wachten denk ik. Dus nog even geduld 🙃

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Super, ja ik heb ook een goede uitslag gekregen 😊

6 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Super 😁 wij hebben pas volgende week woensdag een afspraak om bloed te lat ...
Hier was het met 5 dagen al dus soms gaat het sneller. 10 is de Max 😊

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Wat een fijn nieuws! Wij hebben vandaag ook een goede uitslag ontvangen voor de Nipt+ Wat was het wachten ‘killing’!! Ik duim voor jullie allemaal om ook mooie resultaten te ontvangen als jullie de test doen. 😊

6 maanden geleden

Reactie op eviimilano

Super 😁 wij hebben pas volgende week woensdag een afspraak om bloed te lat ...
Ik had dinsdagmiddag pas bloed geprikt en vrijdagmiddag dus al antwoord! Voor mij een meevaller qua hoe lang het duurde, al hoeft dat natuurlijk niet overal zo te zijn.

6 maanden geleden

Jaaa! Hier! Dinsdag de termijnecho gehad en meteen geprikt voor de NIPT met nevenbevindingen.. Nu wachten op de uitslag. Wat een crime.. bij ieder mailtje schiet ik overeind. Leuk om mama's met dezelfde datum te lezen!

6 maanden geleden

Ik ook 19 nov!💗💙

6 maanden geleden

Hier net de NIPT terug, alles goed! Maandag nog een pret echo, wil die nog even afwachten (zo stom al die dubbele zekerheid) maar dan gaan we het echt overal van de daken schreeuwen 😂😜😜

6 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Hier net de NIPT terug, alles goed! Maandag nog een pret echo, wil die nog ...
Super! 💫 Leuk als je ons laat weten hoe het gegaan is bij de pretecho. Hebben jullie al een voorgevoel j/m? En de andere mama’s? * *Voorkeur hebben mag 😅🙃

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Super! 💫 Leuk als je ons laat weten hoe het gegaan is bij de pretecho. H ...
Ik heb volgende week dinsdag m’n 13 weken echo! (Dus geen extra pretecho’s ingepland) Wij denken, net zoals de meeste in onze omgeving, dat er een meisje in mij groeit. Maar we zullen het pas in november echt weten, want we willen het graag een verrassing houden 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Ik heb volgende week dinsdag m’n 13 weken echo! (Dus geen extra pretecho’s ...
*niet as dinsdag, maar daarop 😅 (14 mei)

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Ga ik doen! Ik ben er van overtuigd dat het een jongetje is (again) maar ik hoop stiekem heel erg op een meisje!! Maar als het maar gezond is natuurlijk, dan is alles helemaal dikke prima! 💙🩷

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Ga kijken of ik maandag de NUB goed kan zien, dan ga ik het ook gewoon op de man af vragen 😂

6 maanden geleden

Ik heb precies met 10 weken de nipt afgenomen. Ben wel een beetje bang voor een niet conclusieve uitslag (misschien nét te weinig dna). Krijg pas volgende week uitslag, ivm dat ik niet in NL was de afgelopen week. Mijn gevoel neigt naar een jongetje, maar vind het allebei leuk! 😍 De komende 3 weken staan er 3 echo’s op het programma, daar kijk ik erg naar uit!!

6 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ga kijken of ik maandag de NUB goed kan zien, dan ga ik het ook gewoon op d ...
Lekker direct, hou ik van! 😂✌🏼

6 maanden geleden

Reactie op IK12342024

Ik heb precies met 10 weken de nipt afgenomen. Ben wel een beetje bang voor ...
Succes 💫

6 maanden geleden

Reactie op Kim*

Ik heb heel sterk het gevoel van een jongetje. Ik ben helemaal niet misselijk geweest en heb vooral cravings in de vorm van snoeptomaatjes, komkommer en bouillon... Ik denk daardoor toch een jongetje, maar een meisje zou ook heel leuk en welkom zijn! En jijzelf Kim* ?