255 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Kim*
Hoe is het met jullie?
Onze datum komt dichter-en-dichterbij, spannend!! ...
Kunnen al beginnen aftellen 😄
3 maanden geleden
Hier goed!! Vind het zo bizar dat het derde trimester ineens al voor de deur staat. Ik heb zo toegeleefd naar de 24-weken grens dat ik het naderende derde trimester helemaal was vergeten.
Wanneer gaan jullie ongeveer met verlof? 🥰 ik op mijn verjaardag (11 oktober)
3 maanden geleden
Reactie op Verliefdemama
Hier goed!! Vind het zo bizar dat het derde trimester ineens al voor de deu ...
Wat fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! 🩷 Het gaat allemaal opeens sneller, vinden jullie dat ook?
Ik neem ook verlof op mijn verjaardag (19 oktober) wat een toeval 😃
Zijn jullie klaar voor de komst? Babykamer klaar?
3 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Hier ook alles z’n gangetje, en de tijd vliegt enorm inderdaad! Ik ga 16 ok ...
Herkenbaar! Mijn buik was tot week 18 niet zichtbaar, en opeens lijkt er een groeispurt ingezet te zijn! 😅
Wat ziet jouw vakantie foto er heerlijk uit! Heb je een fijne tijd gehad? 😃☀️
3 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Hier ook alles z’n gangetje, en de tijd vliegt enorm inderdaad! Ik ga 16 ok ...
Ook al een mooie buik 😄
3 maanden geleden
Het parkje staat al klaar in onze living sins vandaag en de babykamer is in opbouw. De kleerkast en bedje staan al nu nog de verschoonkast zetten morgen of overmorgen en de grote stukken staan klaar 😀 jullie al veel klaar staan voor de baby? Of wachten jullie nog even?
3 maanden geleden
Hier ook alles goed! Begint wat zwaarder te worden met fulltime werken, ga naar 70% en dus ook wat eerder met verlof, 8 oktober al. Babykamer basis is helemaal klaar! Voelt nu bijna onrustig omdat het grote geregel wel een beetje achter de rug is haha.
3 maanden geleden
Reactie op eviimilano
Het parkje staat al klaar in onze living sins vandaag en de babykamer is in ...
Pfoee wij moeten alles in huis nog doen doordat onze zolderverdieping pas nét erop zat toen ik al zwanger bleek te zijn. Die moet eerst nog geschilderd en een vloer erin voor we de meubels kunnen verhuizen en met de babykamer kunnen beginnen. Gelukkig is m’n verloofde steeds keihard aan het klussen na zijn werkdag (zelf geen energie voor op werkdagen).
Wel al een globaal idee en wat meubels in huis 🤗
Kan niet wachten om daar ook echt aan de slag te kunnen. Gelukkig is het advies om met 36 weken alles klaar te hebben, dus die deadline houden we aan 😊
3 maanden geleden
Reactie op Verliefdemama
Pfoee wij moeten alles in huis nog doen doordat onze zolderverdieping pas n ...
Ja de babykamer hoeft ook niet klaar te zijn met 36 weken e. Het bed en de verzorgingskast staan gewoon bij ons op de kamer omdat dit toch gemakkelijker is het eerste half jaar. Daarna pas verhuizen we alles naar de babykamer vanaf dat wij er klaar voor zijn dat de baby alleen slaapt. Dus in principe heb je wel tijd dan.
3 maanden geleden
Reactie op Kim*
Hoe reageert jouw hond op de zwangerschap? Merk je iets anders.
Mijn eige ...
Ik denk niet dat mijn hond het door heeft dat ik zwanger ben 😅 is van nature niet zo aanhankelijk als andere rassen ook.
Ik krijg ook vaak de tip van verschillende mensen dat als je bevallen bent het goed is om je hond even te laten wennen aan de vuile pampers of kleertjes van je baby voor je naar huis gaat. Van die pampers denk ik niet dat ik de tip ga volgen 😅 maar haar mss wel eerst laten ruiken aan de kleertjes 😁
3 maanden geleden
Reactie op eviimilano
Ja de babykamer hoeft ook niet klaar te zijn met 36 weken e. Het bed en de ...
Nee klopt! 🤗 maar wel een fijn idee om voor de baby komt de grote klussen af te hebben (houd je ook meer tijd over om met de baby door te brengen ❤️)
3 maanden geleden
Reactie op Verliefdemama
Nee klopt! 🤗 maar wel een fijn idee om voor de baby komt de grote klussen ...
Dat is zeker waar