26 Reacties

één maand geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik ben 1 november uitgerekend, maar die club is er niet😅. Ik merk in eens ...
Haha gewoon lekker hier bij voegen hoor! 🥰 Wij hebben een peuter van 3 jaar. Merk jij ook dat het zoveel zwaarder is dan zonder kind? Zelf merk ik ook dat ik meer pijntjes heb maar voor al zoveel vermoeider ben! Hoeveel uur werk jij nog? Ik heb een 20 uren contract, de ene week 16 en de andere week werk ik 24. Ik vind het stiekem best pittig!

één maand geleden

💙 ook twee november! Dan hebben wij twee kleine heertjes

één maand geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik ben 1 november uitgerekend, maar die club is er niet😅. Ik merk in eens ...
Gezellig dat je aanhaakt! En herkenbaar wat je schrijft, ik ben heel blij met de middagslaap van m’n dochter (net 2 geworden) en ik dan ook even rust kan nemen. Haar tillen besteed ik waar kan uit aan mijn vriend, om toch m’n bekken wat te beschermen. Voel me over het algemeen gelukkig nog wel fit! Denk dat het ook helpt dat ik nu een lange zomervakantie heb (werk als docent) en nog even niet aan werk hoef te denken 😊 Straks nog een maand werken op school en dan eind september lekker met verlof 🙏

één maand geleden

Reactie op Anomiem1996

Haha gewoon lekker hier bij voegen hoor! 🥰 Wij hebben een peuter van 3 ja ...
Ja ik vind het nu wel zwaarder met zon terror 3 in huis😅 mijn bekken zijn deze zwangerschap wat pijnlijker. Ik werk 32 uur, en ik merk dat de dagen met de week wel wat zwaarder worden.

één maand geleden

Hier 3 november uitgerekend 🥰

één maand geleden

Hier 4 november uitgerekend van ons derde kindje. Een zoon