50 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op 1-Willeke
Met 38+2 is onze zoon Melle geboren. Alles ging goed. We blijven een nachtj ...
Wat fijn om te horen dat alles goed is met jullie!! Hopelijk snel thuis lekker genieten.
茅茅n maand geleden
Morning! Hier ook uitgerekend op 2 november, toch leuk om me nog even bij deze groep te voegen. Hier alles nog rustig, al ben ik sinds dit weekend ineens wel erg moe. Slapen wordt een steeds grotere uitdaging, vooral wanneer het zoontje van m鈥檔 vriend (3 jaar en de helft van de week bij ons) 鈥榮 nachts wakker wordt, dan is het daarna klaar voor mij馃槄. Verder merk ik dat ik de laatste regeldingen enorm aan het uitstellen ben, omdat het voelt alsof het nog heeeel ver weg is allemaal. Herkennen jullie dit? Geniet van de laatste loodjes!
茅茅n maand geleden
Ballon zit er nu net in bij mij 馃馃崁
Nog even stofzuigen, een wasje en dan plof ik op de bank. Benieuwd of ik vanavond al naar het ziekenhuis kan of morgenochtend. Zoontje is nu lekker bij zijn oma aan het spelen en vanavond komt andere oma logeren, voor het geval wij weg moeten.
Bizar om te bedenken dat we binnen enkele uren / hooguit paar dagen een gezin van 4 mogen zijn. 馃グ
21 dagen geleden
Nog meer meiden uit deze club bevallen op uitgerekende datum?
Ik wel! Op 02 november is onze lieve kleine Sarah 馃┓ geboren! Na een hele vlotte bevalling.
Voor de gene die nog wachten : zet hem op lieve mama's, bijna jullie kindje in de armen 馃グ
21 dagen geleden
Reactie op tesssa1991
Nog meer meiden uit deze club bevallen op uitgerekende datum?
Ik wel! Op 0 ...
Gefeliciteerd!
Een dagje te vroeg hier dus 1-11, totaal niet op gerekend nog want zoontje kwam met 41 weken 馃檭.
21 dagen geleden
Reactie op Eerstekleintje
Gefeliciteerd!
Een dagje te vroeg hier dus 1-11, totaal niet op gerekend ...
Wat een mooie verassing dan! Gefeliciteerd en geniet van je kleintje