28 Reacties

3 maanden geleden

Hi! Momenteel een meisje van 11 maanden thuis en in verwachting van een jongetje, uitgerekend 11 november!🥳 Ik merk dat vooral het relaxen bij mij mist. Of ik mis het haha. Bij de eerste had ik nog 2 daagjes per week vrij van werk en kon ik lekker relaxen en hoefde nergens aan te denken. Nu ben je eigenlijk 7 dagen per week druk met werk een een baby. Dus kom je niet meer aan rust toe. Naja als de baby slaapt om 20.00 uur maar dan ben ik ook al helemaal gaar. Verder natuurlijk heel blij met de zwangerschap hahaha

3 maanden geleden

Reactie op Escha32

Hi! Momenteel een meisje van 11 maanden thuis en in verwachting van een jo ...
Ja exact dit ! Rust is er gewoon niet meer, ik merk dat ik dat ook erg mis, zeker als ik erg moe ben. Onze zoon is bijna 1, en slaapt gelukkig er goed ‘s nachts. Ben zo bang dat als de baby er straks is dat dit niet meer het geval is ..

3 maanden geleden

Hi, Ik heb een dochter van 8,5 maand en uitgerekend begin november. Ik heb gelukkig alleen last van kleine kwaaltjes, dus vind het niet extra zwaar. Het is wel lastig soms dat je veel minder rust hebt, maar dat zal nog veel minder zijn als de baby er is 😂.

3 maanden geleden

Ik ook! Heb een baby van 9.5 maand. Die helaas nog totaal niet goed slaapt snachts, dus dat vind ik wel spannend. Heb er niet echt de volle vertrouwen in dat hij dat dan wel doet. Maar goed we hebben nog even😁. En inderdaad weinig rust. Gelukkig gaat het nu stukken beter qua energie, maar het 1e trimester poeh dat was wel even pittig af en toe. Ook nog druk bezig met verbouwen in huis en de tuin, dus helaas ook niet heel veel tijd om echt bewust bezig te zijn met deze zwangerschap. Hoop wel dat dit nog komt, want straks is ze er ineens en heb ik er nog weinig bij stil gestaan haha

3 maanden geleden

Hey wat leuk dat je een topic start, ik had dezelfde behoefte! Onze dochter is net 1 geworden 🥳 Ze slaapt 's nachts gelukkig goed, wordt wel redelijk op tijd wakker (rond 7u, kon erger 😉). Overdag vraagt ze vrij veel aandacht als ik met haar thuis ben en wil ze graag rondgedragen worden. Maaaarrrr.... ze is druk bezig met leren staan en eerste stapjes (aan de hand) te zetten en dat vindt ze erg leuk, dus hopelijk duurt het rondsjouwen in huis niet lang meer! Ten opzichte van de eerste zwangerschap vind ik het nu wel een voordeel dat mijn dochter 2x per dag slaapt en ik dus echt op die momenten met mezelf incheck of ik ook een dutje nodig heb. Want dan moet je het NU doen anders lukt het niet. Bij de eerste deed ik dat dus niet en deed ik daardoor ook bijna nooit een dutje. Maar dat maakt de dagen met een kleine dreumes niet minder vermoeiend 😉

3 maanden geleden

Ik stuur jullie allemaal even een vriendschapsverzoek !!

3 maanden geleden

Hoi! Hier ook straks 2 onder de 2. Mijn zoontje is van maart dus nu 15 maanden hij slaapt gelukkig redelijk goed maar is nu dus volop aan het lopen en ren dus praktisch de hele dag achter hem aan 😅 Mis de rust en relax momentjes een beetje van mijn eerste zwangerschap 🤣🤫

3 maanden geleden

Hoi! Hier een mama van 2 kindjes(jongen en meisje) met 18 maanden leeftijdsverschil. Nu zwanger van nummer 3. Nog een meisje🥰. Tussen de twee meisjes zit straks exact 24 maanden.

3 maanden geleden

Mijn dochter is straks 20 maanden als haar broertje of zusje geboren wordt. Hoop dat ze het tegen die tijd al beetje begrijpt. Ik merk wel dat ik veel minder bezig ben met deze zwangerschap omdat ik vooral heel druk met haar ben. Heel benieuwd hoe het gaat straks 🥰

3 maanden geleden

Hoi hoi, leuk dit item! Mijn zoontje is straks 20 maanden als de baby wordt geboren. Vind ik best spannend 2 kleintjes. Hij slaapt nu gelukkig heel goed en als hij zijn slaapjes heeft doe ik regelmatig mee 🤭 Heerlijk! Verder vind ik het soms best pittig hoor achter een kleintje aanrennen, het tillen en spelen. Maar kijk er ook echt naar uit als ze straks met zijn 2-tjes zijn 🥰

3 maanden geleden

Hier scheelt het straks 16 maanden tussen deze en de jongste

3 maanden geleden

Hoi, Tussen onze oudste 2 zit 18 maanden en dadelijk tussen nr 2 en 3 20 maanden. Wij gaan dadelijk er weer voor om de middagdut gelijk plaats te laten vinden, zodat we zelf ook weer wat kunnen rusten. Alhoewel er nu dan een overdag wakker is

3 maanden geleden

Ik stuur jullie ook even een vriendschapsverzoek!

3 maanden geleden

Hier 3 onder de 3 straks :)

3 maanden geleden

Hoi! Hier ook een dreumes rondlopen. Als de kleine mei wordt geboren is hij 22 maanden. Heeeeel groot verschil met de 1ste zwangerschap, vaak al halverwege de dag het gevoel dat ik een marathon heb gelopen 😅 ben heel benieuwd hoe het dalijk gaat zijn met 2 kleintjes, zie er soms ook wel een soort tegenop of ben bang dat het zwaar gaat zijn

3 maanden geleden

Reactie op Babet_te

Hoi hoi, leuk dit item! Mijn zoontje is straks 20 maanden als de baby wordt ...
Ja vooral het naar uitkijken dat ze zometeen lekker met z'n tweeën kunnen spelen en altijd iemand hebben. Ik scheel ook heel weinig met mijn zusje en zijn altijd beste vriendinnen geweest. Soms hoor je dat dat niet altijd het geval is maar dat hoop ik natuurlijk wel. Plus dan kan ik later wat meer relaxen als ze met z'n tweeën bezig zijn haha 🤞

VRIEND

3 maanden geleden

Jep, kleuter van 5, peuter van 3, dreumes van net 1 en 17 weken zwanger dus dreumes zal 18 maanden zijn bij de geboorte:)

3 maanden geleden

Hier is de eerste straks 17/18 maanden als de tweede geboren wordt! Ik heb er zo veel zin in!

3 maanden geleden

Hi, Ik ben momenteel 19 weken zwanger met een zoontje van bijna 11 maanden. Ik vind het opzicht wel een beetje zwaar om alleen met mijn zoontje te zijn, want hij is 12 kilo dus best wel zwaar voor mij. En hierdoor kan ik hem niet veel tillen. Verder vind ik het wel spannend. Ik verwacht mijn 3e kindje begin november

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op Lisse28

Hi, Ik ben momenteel 19 weken zwanger met een zoontje van bijna 11 maanden ...
Hi! Hier 3 zoontjes van net 1,3 en 5 en ik ben 17 weken zwanger. Ik til ze allemaal heel regelmatig. Wat ik doe is dat ik ze soort van op mijn heup laat zitten, zo wordt de zwaarte goed verdeeld. Oudste is 20+ kg en ik vind het zo prima te doen.