28 Reacties

3 maanden geleden

Hoe heeft jullie werk gereageerd op het nieuws? Mijn manager zei als eerste: "ooooh neeee we zien jou toch niet terug bij dat tv programma Een Huis Vol!?" 🤣 Ik moest ook wel lachen, was echt als een grapje bedoeld dus ik voelde me echt niet aangevallen. De rest reageerde echt heel lief en enthousiast 🥰

3 maanden geleden

Reactie op fibm8

Jep, kleuter van 5, peuter van 3, dreumes van net 1 en 17 weken zwanger dus ...
Pfff respect! Wel heel leuk zo een groot gezin!

3 maanden geleden

Reactie op MrsFox

Hoe heeft jullie werk gereageerd op het nieuws? Mijn manager zei als eerst ...
Mijn manager was not amused.. maar die heeft momenteel 3 zwangere rond lopen en een heel aantal mannen die vader gaan worden. Dus die zit gewoon met een personeelstekort

2 maanden geleden

Hey ladies hoe gaat het met jullie? Heeft jullie dreumes al een beetje door wat er gebeurt nu je buik wat meer groeit? Onze dochter zit wel soms naar mijn buik te wijzen naar dan gaat ze ook in mijn navel prikken dus weet niet of ze dat nou gewoon interessant vindt of dat ze het echt door heeft 😂 Ik geloof wel dat ze veel meer door hebben dan dat wij denken!

2 maanden geleden

Ik had 2 onder 2. Binnenkort 3 onder 3 🤣. Dat gaat nog wat worden.

2 maanden geleden

Reactie op MrsFox

Hey ladies hoe gaat het met jullie? Heeft jullie dreumes al een beetje door ...
Hahaha die van mij zit ook constant in m’n navel te porren, maar dat is meer omdat die naar buiten steek denk ik 😂😂 moet wel zeggen dat ie soms met m’n buik komt knuffelen, deed ie eerder niet. Maar goed toen zat ie er natuurlijk ook nog niet, dus heb eigenlijk geen idee

2 maanden geleden

Reactie op MrsFox

Hey ladies hoe gaat het met jullie? Heeft jullie dreumes al een beetje door ...
Als ik tegen die van mij zeg, waar is de baby komt ze wel naar mijn buik toe en trekt ze mijn shirt omhoog. Maar of ze doorheeft dat daar echt iemand inzit, geen idee😅 Ben ook heel benieuwd hoe ze gaat reageren...

2 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Hahaha die van mij zit ook constant in m’n navel te porren, maar dat is mee ...
Hahaha heel herkenbaar dit!