35 Reacties
5 maanden geleden
Hoe heeft jullie werk gereageerd op het nieuws?
Mijn manager zei als eerste: "ooooh neeee we zien jou toch niet terug bij dat tv programma Een Huis Vol!?" 🤣 Ik moest ook wel lachen, was echt als een grapje bedoeld dus ik voelde me echt niet aangevallen. De rest reageerde echt heel lief en enthousiast 🥰
4 maanden geleden
Hey ladies hoe gaat het met jullie? Heeft jullie dreumes al een beetje door wat er gebeurt nu je buik wat meer groeit? Onze dochter zit wel soms naar mijn buik te wijzen naar dan gaat ze ook in mijn navel prikken dus weet niet of ze dat nou gewoon interessant vindt of dat ze het echt door heeft 😂
Ik geloof wel dat ze veel meer door hebben dan dat wij denken!
4 maanden geleden
Reactie op MrsFox
Hey ladies hoe gaat het met jullie? Heeft jullie dreumes al een beetje door ...
Hahaha die van mij zit ook constant in m’n navel te porren, maar dat is meer omdat die naar buiten steek denk ik 😂😂 moet wel zeggen dat ie soms met m’n buik komt knuffelen, deed ie eerder niet. Maar goed toen zat ie er natuurlijk ook nog niet, dus heb eigenlijk geen idee
4 maanden geleden
Reactie op MrsFox
Hey ladies hoe gaat het met jullie? Heeft jullie dreumes al een beetje door ...
Als ik tegen die van mij zeg, waar is de baby komt ze wel naar mijn buik toe en trekt ze mijn shirt omhoog. Maar of ze doorheeft dat daar echt iemand inzit, geen idee😅
Ben ook heel benieuwd hoe ze gaat reageren...
4 maanden geleden
Reactie op Baby_2324
Hahaha die van mij zit ook constant in m’n navel te porren, maar dat is mee ...
Hahaha heel herkenbaar dit!
6 dagen geleden
Zijn jullie al bevallen? En hoe reageert de oudere broer/zus?
Hier is ze echt een trotse grote zus voor haar kleine zusje. Ze wil haar zusje graag aaien en houdt haar goed in de gaten.
Helaas zijn we blijkbaar ook aangekomen bij de 18 mnd slaapregressie en nu zijn de zusjes dus om de beurt 's nachts aan het gillen 🫠
Nog tips voor hoe we door de slaapregressie heen komen? Ze wordt dus echt gillend wakker en ze wil dan ook niet aangeraakt worden (in ieder geval niet door mij) dus even over haar rug aaien ofzo accepteert ze niet
6 dagen geleden
Hi! Ondertussen bevallen van ons zoontje!
Ze is heel lief naar hem maar merk ook wel ergens dat ze de volle aandacht mist of jn iedergeval moet wennen om te delen.
Ik moet ook zeggen dat ik het ook wel moeilijk vind / schuldig voel om haar niet meer mijn volledige aandacht te kunnen geven.
Gelukkig heeft mijn vriend 6 weken vrij genomen en kunnen we alles wel zo goed mogelijk verdelen zodat ik ook met haar nog mijn 1 op 1 heb.
Zit inderdaad in dezelfde regressie.
Sinds 2 dagen snachts huilen/krijsen.... hopelijk duurt het niet te lang.
Broertje slaapt er gelukkig doorheen.
En de rest?
6 dagen geleden
Reactie op MrsFox
Zijn jullie al bevallen? En hoe reageert de oudere broer/zus?
Hier is ze e ...
Hier ook bevallen inmiddels. Zoontje is nu 10 dagen en m’n dochtertje bijna 14 maanden. Ik had in de kraamweek heel veel hulp en familie die leuke dingen deed met m’n dochtertje, zodat ze niet alleen maar thuis zat.
Vandaag is de eerste dag dat ik echt alleen met ze ben en het is best zwaar 🥲. Ze is wel heel lief voor haar broertje en geeft hem continu kusjes, maar ze zit zelf midden in een sprong waar je u tegen zegt. Ik negeer het maar gewoon af en toe anders wordt ik zelf ook helemaal gek. Succes mama’s, tijd vliegt voorbij 💕
6 dagen geleden
Hee!
Ik ben 30-10 bevallen van een dochtertje, en heb een zoontje van 21 maanden. Ik herken erg wat jullie schrijven. Ons zoontje is een super lieve, trotse broer, maar laat ook echt zien dat hij het moeilijk heeft met de veranderingen. Hij slaapt en eet slechter, en is van tijd tot tijd echt enorm dwars en huilerig, waar hij eerder een blij ei was. Ik voel me soms ook echt heel schuldig dat ik hem niet meer de één op één tijd kan geven die hij eerder van mij kreeg. Ik hoop dat hij snel went en we weer in een lekker ritme komen als gezinnetje. Ik maak al veel gebruik van de draagdoek, zodat ik ze beide tegelijkertijd aandacht kan geven. En als ik alleen met beide ben kolf ik ook vaker, zodat ik minder tijd aan de voedingen kwijt ben. Ik heb ook wat meer speelgoed voor aan tafel aangeschaft, wat hij kan doen als ik wel aan het voeden ben. Maar dat werkt eigenlijk nog niet echt, z'n spanningsboog is nog wat kort ;)
5 dagen geleden
M’n dochter is twee weken en m’n oudste is 21 maand, kraamweek was ze echt drukker dan normaal. Maar nu doet ze het echt heel goed. Ze wil alleen maar aaien, knuffelen en helpen met luiers en flesjes. Ook kan ze veel beter zelfstandig spelen en maakt ze echt sprongen in taal en motoriek.
Naar bed brengen was 2 weekjes meer een gedoe, dan wilde ze mama maar dat kon niet. Sinds een paar dagen is dat ook weer zoals het normaal ging. Dus het viel ons echt enorm mee 😊
5 dagen geleden
Reactie op oum1
Hier ook bevallen inmiddels. Zoontje is nu 10 dagen en m’n dochtertje bijna ...
Oh jaaaa die 14 mnd sprong vond ik ook pittig! Dat uittesten is echt niet leuk en zeker niet als je niet genoeg slaapt kan ik me voorstellen 💀 En inderdaad af en toe negeren is ook oké, zorg ook voor je eigen mentale rust.
Veel sterkte! 🍀