12 Reacties

3 maanden geleden

Kregen wij met 13 weken te horen. Dat kindje goed rond buikje had. Dus lekker goed eet!

3 maanden geleden

Vandaag ook 20 weken echo gehad, ook grotere buikomvang als gemiddeld maar mij eerste dochter was okk groot dus vermoedelijk nu ook lkkr mollig meisje. 🩷

3 maanden geleden

Hier ook. Gister 20 wk echo. Buikje iets groter dan gemiddeld; ze zeiden er verder niks over eigenlijk.

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde bij mijn eerste scheen dit dus ook zo te zijn in eerste instantie dacht ik nu oh No en nu? Toen ging ze het vergelijken alleen is het bij nummer 1 nooit gezegd en was t dus blijkbaar niks.. nu werd het alleen benoemd apart he

3 maanden geleden

Bij mij was alles op “normale groei” zoals ze het zelf omschreef. Niet te groot niet te klein.. 🩷

3 maanden geleden

Reactie op estherbz

Kregen wij met 13 weken te horen. Dat kindje goed rond buikje had. Dus lekk ...
Hetzelfde voor ons. Ze zei: “we zagen het op de vorige echo ook al, hij heeft een lekker rond buikje. Dat zien we graag hoor 😉”. Dus ik zou me niet al teveel zorgen maken :)

3 maanden geleden

Ons meisje heeft ook een groot buikje. ze heeft het goed bij je, zei de echoscopist😊

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Moet nu wel prikken voor glucose, iemand hier ervaring mee? Vk gaf aan dat ze geen indicatie ziet dat ik een verhoogd risico heb, dus is het meer een protocol iets?

2 maanden geleden

Reactie op Martje1995

Hier hetzelfde! Moet nu wel prikken voor glucose, iemand hier ervaring mee? ...
Ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap gehad. Had toen inderdaad zwangerschapsdiabetis

2 maanden geleden

Reactie op MichelleDR91

Ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap gehad. Had toen inderdaad zwang ...
Had je toen verder last van klachten? Baby is verder helemaal “normaal” qua groei, alleen buikje iets te groot. Ik ben eigenlijk ook bijna niks aangekomen dus ben er zo verbaasd over?

2 maanden geleden

Hier zeiden ze ook: lekker rond buikje, ze heeft het goed bij mama 😉 Ben daarna nog niet bij de verloskundige geweest dus nog niks gehoord over glucose meten maar m’n moeder heeft ook zwangerschapsdiabetes gehad dus ze zullen het vast in de gaten willen houden ☺️

2 maanden geleden

Ja de echoscopiste zei ook dat ze het best vaak zien en de verloskundige zei ook dat ze graag wat grotere kindjes hebben haha. Dus die test voelt nu meer dat ze het om zeker te zijn willen uitsluiten. Maar toch wel weer spannend, ff weer zo’n extra test ofzo