12 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Je zou mij een berichtje kunnen sturen, heb precies hetzelfde meegemaakt afgelopen week..

2 maanden geleden

Hi, vervelend deze onzekerheid hé. Ik heb morgen een afspraak in Maastricht UMC, wat al erg ver rijden is, meer dan een uur. Ook bij de 20 weken iets ‘ongewoons’ gezien bij het hartje. Niet direct in het hart maar in de longslagader net boven het hartje. Hier loopt een bochtje terwijl dat recht zou moeten zijn. Ik moet alleen al wachten sinds vorige week woensdag. Slopend hé 🥺

2 maanden geleden

Reactie op friendlyreminder

Hi, vervelend deze onzekerheid hé. Ik heb morgen een afspraak in Maastri ...
Aghh😔 heel veel sterkte! Wil je me misschien laten weten hoe het bij jou gaat?

2 maanden geleden

Reactie op hiho

Aghh😔 heel veel sterkte! Wil je me misschien laten weten hoe het bij jou g ...
Ja natuurlijk! Jij ook?

2 maanden geleden

Herkenbaar. Onze baby heeft een afwijking die op zichzelf geen gevolgen heeft maar vaak voorkomt in combinatie met hartafwijkingen. Ook doorgestuurd, konden dag erna terecht en toen gelukkig goed nieuws gekregen. Ongelofelijk spannend en je hoofd draait overuren… weet dat de meeste mensen in het ziekenhuis gerust gesteld worden. Dat hoop ik ook heel erg voor jou! Sterkte met het wachten en de onzekerheid!

2 maanden geleden

Reactie op friendlyreminder

Ja natuurlijk! Jij ook?
Dat is goed. Maar waarom moet jin zo lang wachten? Dat kan toch nooit goed zijn voor jou en de baby??

2 maanden geleden

Reactie op hiho

Dat is goed. Maar waarom moet jin zo lang wachten? Dat kan toch nooit goed ...
In eerste instantie bij de 20 weken had de VK niets gezegd van wat ze had gezien. Daarna na 2 dagen terug gebeld om me dat nieuws te brengen. Toen was het protocol dat haar collega een dubbel check zou doen, dat kon pas na 5 dagen. En bij die check heeft ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik nu ook weer 3 dagen op moet wachten. :(

2 maanden geleden

Reactie op hiho

Dat is goed. Maar waarom moet jin zo lang wachten? Dat kan toch nooit goed ...
Hi! Hoe is het met jullie? Hoe ging de afspraak? Wij zijn vandaag geweest en gelukkig is er niets aan de hand hierzo!

2 maanden geleden

Reactie op friendlyreminder

Hi! Hoe is het met jullie? Hoe ging de afspraak? Wij zijn vandaag gewe ...
Hiii, aaahhh gelukkig! 😁 goed om te horen. Bij onze baby wel, maar gelukkig niks ernstigs. Een ader van zn hart groeit om zn luchtpijp. Dat kan soms ervoor zorgen dat hij kan gaan piepen of benauwd heb. Daarnaast hebben ze aangegeven dat hij mogelijk Syndroom 22 kan hebben, want dat gaat meestal gepaard met die afwijking. Om daarachter te komen moeten we een vruchtwaterpunctie laten uitvoeren. Ik weet niet of ik daar op zit te wachten. Ik ben al blij dat het niet iets is wat zo ernstig is dat hij eraan geopereerd hoeft te worden. Hij kan er prima mee leven. Hij wordt wel in de gaten gehouden, volgende week disndag moeten we naar de kindercardioloog en wanneer hij 6 weekjes oud is, moet hij weer op controle. Maar dat vind ik prima, ik heb liever dat ze hem teveel checken dat 1 keer te weinig..

2 maanden geleden

Reactie op hiho

Hiii, aaahhh gelukkig! 😁 goed om te horen. Bij onze baby wel, maar gelukk ...
Jeetje, wat goed dat je er positief in staat! Ik hoop dat het allemaal meevalt inderdaad en goed komt. Geef je soms nog een update?

8 dagen geleden

Reactie op friendlyreminder

Jeetje, wat goed dat je er positief in staat! Ik hoop dat het allemaal m ...
Heyyy, hoe gaat het met jou/jullie? 😁

8 dagen geleden

Reactie op hiho

Heyyy, hoe gaat het met jou/jullie? 😁
Hee! Hier gaat het opzich goed! Wel drager van de GBS bacterie, maar mag niet klagen. Hoe gaat het met jullie?