Hi dames,
Ik moet dit even kwijt, want ik word helemaal gek.
Maandag hadden wij de 20 weken echo, hier hadden wij allebei super veel zin in, want we hadden onze baby al 6 weken niet gezien.
Het viel ons gelijk op dat ze best lang bezig was met het hart onderzoeken en daarna zei ze dat ze niet alles kon zien en dat ik terug moest komen.
Zelfde middag terug geweest en toen gaf ze aan dat ze iets meer kon zien, maar dat er soort van iets ontbreekt in het hart. Maar ze wist niet of dat kwam omdat het echt ontbreekt, of omdat de baby verkeerd lag en uiteindelijk gaf ze aan dat ik doorverwezen moet worden naar het Erasmus.
Gisteren hadden wij toevallig een afspraak staan bij de verloskundige en zij heb ook heel even gekeken naar zijn hartje. Ze zegt dat het er ‘ongewoon’ eruit ziet. Dat ‘v-stukje’ ziet zij dus ook niet en ze ziet een verdikking bij 1 van zijn hart vaten. MAAR ze zegt ook dat haar apparatuur hier eigenlijk niet geschikt voor is.
Morgen hebben we een afspraak bij het Erasmus en ik ben zo bang. Zo bang dat er wat ernstigs aan de hand is.
Hebben jullie hier ervaring mee? Of toevallig ook zoiets meegemaakt? Dit is echt niet te doen.