12 Reacties

2 maanden geleden

Mijn afspraak liep wat uit, omdat mijn baby er niet goed voor lag. Een beetje aan het einde van de afspraak zei de echoscopiste ook dat als ze het niet kon zien, ik een vervolg afspraak moest maken.

2 maanden geleden

Ik heb de 20 weken echo vorige week gehad. Ze willen bij die echo kijken of het hartje ook echt goed werkt. Dus of de doorbloeding goed is. Als je kindje dan net een beetje gek ligt of te veel beweegt is het lastig om dat goed in beeld te krijgen. Datzelfde geldt ook voor de nieren. Onze echoscopiste noemde ons kleintje een snotaap omdat het maar bleef bewegen waardoor ze het ook niet goed in beeld kreeg😅 je hoeft je echt nog geen zorgen te maken hoor!

2 maanden geleden

Wij zijn bijna een uur binnen geweest bij de 20 weken echo. Ik moest met mijn heupen schudden, springen en naar het toilet gaan om te proberen de kleine te laten draaien omdat ze anders niet alles goed konden bekijken. Tegen het einde zei de verloskundige dat ik dan volgende week moest terug komen om het te bekijken, toen begon de kleine toch opeens nog te draaien en kon ze het zien. En alles helemaal in orde! 😊

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe🤍

Wij zijn bijna een uur binnen geweest bij de 20 weken echo. Ik moest met mi ...
Echt dank je wel, je hebt me beetje tot rust gesteld. Wat fijn dat ze toch aan het einde alles kon zien en alles in orde is bij jullie. Hoop dat bij ons ook helemaal in orde is

2 maanden geleden

Bij ons lag de baby er ook niet goed voor. Dus dat duurde ontzettend lang voor ze alles goed konden bekijken. Ik moest ook schudden met mijn heupen en wandelen door de kamer om de baby gedraaid te krijgen. Hielp niet dus ik moest terugkomen. Dus het is niet raar, het komt goed! 😘

2 maanden geleden

Ik moest 2x terug komen en de 2e keer zag ze iets aan het hartje maar ze lag nog steeds niet goed. Zou eventueel een klepje zijn die wapperde of een extra bloedvat. Ik ga vandaag te horen krijgen bij de gynaecoloog wat er aan de hand is.

2 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Mijn afspraak liep wat uit, omdat mijn baby er niet goed voor lag. Een beet ...
Ben je al geweest voor je vervolg afspraak 🫶🏻

2 maanden geleden

Bij mij hetzelfde verhaal! Moet ook volgende week terugkomen, omdat ze het hartje niet goed zag. Mijn baby heeft wel altijd problemen veroorzaakt door zijn ligging (moest ook 2x voor de geslachtsecho gaan). Ze stelde mij wel gerust en zei dat dit normaal is! Hopelijk komt alles gewoon goed☺️

2 maanden geleden

Ik had vorige week de 20 weken echo en ze is echt een vol uur bezig geweest maar hier een enorme stuiterbal die ook nog eens steeds handjes voor zijn gezicht heeft. Ze kon dus zijn bovenlipje en vaten rond het hartje ook niet goed controleren. Omdat ik buiten dit ook maar 2 aders in de navelstreng heb krijg ik morgen een GUO maar anders moest ik gewoon een keertje terug komen. Sommige zijn nu al lekker eigenwijs in de buik🫢

2 maanden geleden

Reactie op Mommyyy24❤️

Ben je al geweest voor je vervolg afspraak 🫶🏻
Ze draaide op het laatste moment toch wel goed, na veel gewiebel en gespring. Daardoor kon de echoscopiste het op het laatste moment alles nog zien. Maar in plaats van 3 kwartier, heb ik er dik een uur gelegen.

2 maanden geleden

Tijdens de echo steeds draaien en moest de verloskundige steeds haar plan omgooien. Uiteindelijk na 45 min moest het gezichtje en hartje nog goed bekeken worden. Ze hielp eerst een ander stel zodat we even konden wandelen en gingen ergens koffie drinken. Toen weer proberen en in 10 min klaar. Helaas niet zo'n mooie foto aan overgehouden 🙈

2 maanden geleden

Bij ons duurde het ook heel lang, heb geschud, getwerkt, geplast.. van alles geprobeerd... uiteindelijk maar later teruggekomen om het nog eens te proberen. Heb thuis op handen en voeten gelopen, heupen veel de lucht in en geschud en de baby was precies andersom gaan liggen en eigenlijk nog steeds niet goed voor de echo. Gelukkig wel net aan het protocol kunnen afmaken..