16 Reacties

3 maanden geleden

Ik lees even mee! Ik ben inmiddels bijna 17 weken en ook nog zo intens moe.. normaal werk is 24 uur (onregelmatige diensten) maar zit momenteel zelfs thuis omdat ik het gewoon niet volhoudt

3 maanden geleden

Wat een prachtige buik heb je al! Ik heb het eerste trimester thuis gezeten door de misselijkheid en vermoeidheid en kon bijna alleen maar slapen.. nu werk ik zo'n 8 uur per week en dat gaat gelukkig, vooral omdat ik nog geen kind heb en dus veel kan slapen indien nodig. Misschien heb je wat aan deze tips: https://www.oudersvannu.nl/zwanger/vermoeidheid-tijdens-je-zwangerschap~344e9e5

3 maanden geleden

Hier ook extreme moeheid… vandaag 20 weken. Donderdag de 20 weken echo, daar ga ik vragen of ze suiker, ijzer en vitamine d willen checken.. Mooie buik heb je 🥰

3 maanden geleden

Ik ben momenteel 18+4 en ook enorm moe. Als ik de trap op en af ga loop ik al te hijgen. Ik moet zeggen dat ik ook wel heel slecht/onrustig slaap waardoor ik al soort van moe wakker wordt. Je ziet er prachtig uit!!😍

3 maanden geleden

Off topic maar meid wat zie je er mooi uit 🩷

3 maanden geleden

Je hebt in ieder geval recht op.extra pauze. Misschien kun je daar iets mee?

3 maanden geleden

Hoihoi hier inmiddels bijna 18w en ook erg last van aanhoudende extreme vermoeidheid. De verloskundige gaf aan dat ik gewoon naar mijn lichaam moet luisteren. Ze hebben bij mij al gecontroleerd of er een onderliggende reden is en ze hebben niets kunnen vinden. Het hoort er voor sommigen helaas bij.

3 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn buik is vergelijkbaar… was bij de eerste ook zo en nu bij de tweede groeit het nog sneller. Mensen kunnen 100x zeggen dat het een mooie buik is, ik maak me alleen maar zorgen over de komende vijf maanden die we nog moeten volmaken…. Ik werk ook maar 3 dagen van Max 6 uur per dag. Ga in de lunchpauze naar huis, doe een dutje , en werk dan vanuit huis nog 1 of 2 uur. Vorige week een keer geprobeerd dat dutje over te slaan. Nou ik had enorme spijt om 16 uur…. Was helemaal ellendig van vermoeidheid. Op vrije dagen kan ik 3 van de 4 dagen wel zonder dutje trouwens. Geen tips, wel herkenning. Ik herken deze vermoeidheid niet van de vorige keer. Maar probeer me erbij neer te leggen dat het zo wel zal blijven tot november…. Het is niet anders….

3 maanden geleden

Herkenbaar. Ik ben 18 weken vandaag en ben gewoon echt super moe. Ik werk 40 uur, maar ik hou het ook gewoon niet vol. Slaap je ook slecht en onrustig in de nacht? Een vriendin van mij die net is bevallen raadde mij aan om magnesium bij te slikken. Bij haar hielp dit veel voor de vermoeidheid. Je ziet er trouwens heel mooi uit, ik vind je jurkje ook erg leuk!

3 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 17 weken maar zo kapot. Er is tegen mij gezegd dat het alleen het eerste trimester zo zou zijn maar dat is bij mij niet over gegaan. Ik heb morgen een afspraak bij de vk en daar ga ik navragen hoe dit kan.

3 maanden geleden

Ik heb al vanaf de zwangerschapstest last van extreme moeheid. Inmiddels ruim 18 weken. Ben na mn vakantie, 5 uur per dag gaan werken ipv 8 want ik dacht ook dat het zou stoppen bij 12 weken. Nu inmiddels 3de week ingegaan dat ik minder werk. Het is niet over maar wel beter handelbaar. Mn waardes zijn goed, ijzer was 9.3 en verder “hoort het erbij” volgens de VK en is het wachten tot het beter wordt.

3 maanden geleden

Hier ook een kindje dat bij de 20 weken echo (19+5) groter gemeten werd. Bijna alles rond de 20+3 dagen. Ook extreem vermoeid. Kom de dag amper door zonder in de middag even te slapen

3 maanden geleden

Misschien ijzer bijslikken? Ik was mijn vorige zwangerschap ook zo vermoeid maar deze keer minder. Deze zwangerschap slik ik ijzer bij en heb wel het idee dat het helpt! Ik slik die van ortica .. misschien helpt het jou ook 🫶

3 maanden geleden

Hier ook🫠 Eerste zwangerschap geen last van en nu zó moe. Werk 24 uur, meestal zonder pauze, peuter en een paard.Soms kan je me oprapen😶. Ik moet ook prikken op suiker, vermoeidheid is wel een symptoom las ik. Zijn je bloedwaardes goed?

3 maanden geleden

Reactie op jenni2024X

Ik ben vandaag precies 17 weken maar zo kapot. Er is tegen mij gezegd dat h ...
Ik ben gisteren geweest voor de controle afspraak en daaruit bleek dat ik vitamine d tekort had. Je moet op de 50 zitten en ik zat op de 36. Ik had het er nog niet eens over gehad dat ik zo vermoeid was en ze begon er al over dat mijn vitamine d te laag was en dat ik daardoor vermoeid kan zijn. Misschien is dit ook zo bij jou.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ben bijna 19 weken en echt zo ontzettend moe. Werken lukt nog wel, maar echt met moeite. Het is m’n tweede zwangerschap en in m’n eerste heb ik dit helemaal niet gehad. M’n bloeddruk is laag, maar dat was in m’n vorige zwangerschap ook. Mn ijzer is wat aan de lage kant, maar niet te. Ik ben wel vitamine met extra ijzer gaan slikken, maar dan lijkt ook niet te helpen. Mijn buik is trouwens ook een stuk groter dan bij de eerste. Volgens mij is dat gewoon normaal :) hopelijk voel jij je snel beter!