8 Reacties

2 dagen geleden

Hier ook 24e uitgerekend van 4e kindje. Lag vorige week nog in stuit maar nu goed gelukkig. Nog verder geen voortekenen, slaap nog heel goed, dus ik kan nog goed wachten

2 dagen geleden

Ik ben 29 november uitgerekend van de 3e. Merk dat ik het nu wel zat aan het worden ben. Ben ook nog eens ziek geworden, mijn zoontje heeft mij aangestoken. Als deze kleine gaat komen zoals mijn zoontje heb ik nog een weekje te gaan en als het zoals mijn dochter nog anderhalve week. Maarja kan nog alle kanten op

VRIEND

2 dagen geleden

Reactie op Mopsje

Hier ook 24e uitgerekend van 4e kindje. Lag vorige week nog in stuit maar n ...
Oh wat fijn dat je kindje er nu goed voor ligt!

VRIEND

2 dagen geleden

Reactie op L.Cats

Ik ben 29 november uitgerekend van de 3e. Merk dat ik het nu wel zat aan he ...
Oh nee hoogzwanger zijn en ziek zijn is een no go🥺 veel beterschap voor jullie! Hier zieke kindjes maar zelf nog niks, hopelijk blijft dat zo 🤞🏻. Kan idd met termijn alle kanten op gaan, hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!

2 dagen geleden

Hier ook aan het wachten! Ik woon in Spanje dus morgen aan de monitor, is standaard bij 39 weken. Nachten gaan slecht, ook last van jeuk dus dat morgen even bespreken. Anyway, ben er sinds deze week klaar mee 😅

VRIEND

2 dagen geleden

Reactie op J-91

Hier ook aan het wachten! Ik woon in Spanje dus morgen aan de monitor, is s ...
Bij 39 weken kijken ze dan even hoe de baby het doet? Lijkt me iig wel een geruststelling ☺️. Oh zou jeuk idd zeker bespreken, hopelijk is het niks ergs. Herkenbaar dat je er klaar mee bent🫢 morgen 39.3 en ook al klaar mee haha

2 dagen geleden

Reactie op fibm8

Oh wat fijn dat je kindje er nu goed voor ligt!
Ja zeker!

2 dagen geleden

Reactie op fibm8

Bij 39 weken kijken ze dan even hoe de baby het doet? Lijkt me iig wel een ...
Verder krijg je hier (zeker in het begin) minder controles voor m’n gevoel vergeleken met NL. Het had van mij ook niet zo gehoeven nu, ik voel d’r lekker ronddartelen, fijne zwangerschap gehad en vertrouw op m’n lichaam. Maar goed, nu met die jeuk wel fijn. Spannend hè, die laatste loodjes! Ben benieuwd of we de 24e halen 😁