3 Reacties
5 maanden geleden
Ben zelf vroeger regelmatig in Turkije geweest. Medische zorg is er over het algemeen erg goed!
Ik hoop alles dat je qua hitte goed kunt verdragen maar verder zou ik zeggen lekker genieten! Tijdens vliegreis zou je steunkousen kunnen dragen (compressie kousen verkopen ze ook bij Hema dacht ik) tegen vocht in je benen.
5 maanden geleden
Ik heb zelf geen ervaring met Turkije maar wel met de Antillen, dus ook lang vliegen en erg warm 😉. De tip van steunkousen of compressiesokken is echt top, ik heb ze zelf uit het hardloop-schap bij Decathlon. Je stapt echt met energiekere benen uit het vliegtuig.
Ik vond op de terugreis de stoel in het vliegtuig echt niet meer lekker zitten. Misschien handig om iets van een (opblaasbaar) kussentje mee te nemen voor in je rug of om op te zitten.
Qua warmte vooral gewoon veel schaduw, lekker rustig aan doen en veel drinken. Iets mee voor op je hoofd maar dat is ook wel standaard... een washandje of zo'n speciaal doekje wat koud wordt als het nat is, is misschien lekker in je nek als je té warm wordt, maar verder geen bijzonderheden.
Als je terug komt is het lekkere dat je dan al in een kalm tempo zit en daar heb je de laatste weken voor je verlof waarschijnlijk wel behoefte aan, dus lekker dat vakantietempo aanhouden als je thuis komt!